Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > VOLKSWAGEN > Zona tehnica VW

Zona tehnica VW Zona tehnica, secrete, tips&tricks VW

Reply
 
Thread Tools
Old 08-02-10, 20:32   #1
svz-19

Stage 3
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 161
Default PROBLEME- Posesor nou de GOLF 2 1.8 GTI

Buna la toti!! sunt posesorul unui golfulet 2 1.8 gti din 1985 si vin cu cateva prolbeme:
am achizitionata cu un defect dar am mai constatat si altele-
-avea defectul de incalzire excesiva a motorului.....( zicea prop. ca ii ajungea acul indicator de la apa + martorul(ledul rosu) aprins) am scos de tot termostatul, iar apa acuma imi sta intre prima linie si mijloc....cand ajunge la mijloc porneste si elev., acuma nu stiu cat de normal e, dar in 5 min am caldura destul de buna si foarte rapida in masina( fara termostat) din ce am inteles masina ar fi prevazuta cu 2 termostate, care in momentul de fata sunt amandoua date jos de pe masina
-am mai constatat ca pompa de benzina9asa zic eu) are un marait....care incepe se opreste....iar in treapta 1 chiar si 2 cand ii dau "blana" 4000-5000 rot/min imi da putin in nas dar se duce
-in acest moment se mai aude un scartait nu continu(mai ales cand accelerez mai puternic), din zona pompa de apa/alternator.....dar dupa cum am tras cu urechea ar fi alternator....

Va multumesc pt cei ce vor da un replay la postul meu si va rog sa mi scuzati poate pe alocuri gramatica de "mess"
svz-19 is offline   Reply With Quote
Old 11-02-10, 07:30   #2
svz-19

Stage 3
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 161
Default Re: PROBLEME- Posesor nou de GOLF 2 1.8 GTI

poate se va gasi cineva sa dea si un replay la mine...care a mai patit sau are habar....am dat jos filtru de benzina am pus altul la loc....pompa maraie in continuare....cand pun contactul, ar tb sa am jet continu de benzina?
svz-19 is offline   Reply With Quote
Old 11-02-10, 08:31   #3
bobby_gsi2
Opel Driver

Stage 5
 
bobby_gsi2's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: PROBLEME- Posesor nou de GOLF 2 1.8 GTI

Quote:
Originally Posted by svz-19 View Post
Buna la toti!! sunt posesorul unui golfulet 2 1.8 gti din 1985 si vin cu cateva prolbeme:
am achizitionata cu un defect dar am mai constatat si altele-
-avea defectul de incalzire excesiva a motorului.....( zicea prop. ca ii ajungea acul indicator de la apa + martorul(ledul rosu) aprins) am scos de tot termostatul, iar apa acuma imi sta intre prima linie si mijloc....cand ajunge la mijloc porneste si elev., acuma nu stiu cat de normal e, dar in 5 min am caldura destul de buna si foarte rapida in masina( fara termostat) din ce am inteles masina ar fi prevazuta cu 2 termostate, care in momentul de fata sunt amandoua date jos de pe masina
-am mai constatat ca pompa de benzina9asa zic eu) are un marait....care incepe se opreste....iar in treapta 1 chiar si 2 cand ii dau "blana" 4000-5000 rot/min imi da putin in nas dar se duce
-in acest moment se mai aude un scartait nu continu(mai ales cand accelerez mai puternic), din zona pompa de apa/alternator.....dar dupa cum am tras cu urechea ar fi alternator....

Va multumesc pt cei ce vor da un replay la postul meu si va rog sa mi scuzati poate pe alocuri gramatica de "mess"
Pompa de benzina e pe duca.... sunt masini care merg cu "maraitul" la pompa fara probleme....insa odata cu trecerea timpului cade de tot. Faptul ca iti da in nas pe la 4000-5000 turatii e semn ca nu te mai tine mult. Cand va mai trece ceva timp....o sa vezi ca dupa ce se "incalzeste" nu o sa mai poti trece cu ea de 3000 turatii.
Zgomotul poate sa fie de la pompa de apa sau rulmentul de la alternator. Faza cu apa trebuie verificata amanuntit.....eventual curatata instalatia...nu e normal ca fara termostat sa se incalzeasca asa repede...gandeste-te ca fluxul de apa e continuu, bine...poate ai radiator micut .
__________________

2,0 MPI.......109 iepe si shase cai frumosi
bobby_gsi2 is offline   Reply With Quote
Old 13-02-10, 08:32   #4
svz-19

Stage 3
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 161
Default Re: PROBLEME- Posesor nou de GOLF 2 1.8 GTI

am schimbat pompa de benzina( nu cea de presiune) nu mai pornea, releu de la pompa de alimentare...nu imi dadea curent( cred ca e de pe un audi 80...coincide la pini tot...) acuma ma chinui sa etansez furtunele, pierd benzina..... tot o data si presiune....am probleme la furtunele de pe pompa de presiune...am sa incerc sa le strang...se prelinge pe "cutia neagra"
svz-19 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -