Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > VOLKSWAGEN > Zona tehnica VW

Zona tehnica VW Zona tehnica, secrete, tips&tricks VW

Reply
 
Thread Tools
Old 26-04-09, 23:26   #1
andreymere

Stage 1
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 23
Default Golf 3 pe duca :|(racire,ulei)

Am o mare mare problema. Ieri am facut un drum de 400 km Piatra Neamt - Bucuresti, masina plina, caldura etc... Cand am ajuns in fatza blocului belea, de sub masca curgea siroaie, ceea ce presupun eu ca e antigel, curgea de undeva de sub radiator... s-a facut balta pe strada. Problema e ca nu cred k a curs decat dupa ce am parcat-o pentru ca nu era pe strada vreo urma lasata de mine. M-am uitat sub masca si sigur curge de undeva de sub radiator doar ca e captusit cu platice si nu vad exact de unde curge.
Precizez ca zilele trecute am fost la un mecanic si mi-a pus putin antigel ca era sub nivelul min, iar dupa aia era cam 1 cm peste max, nu eram langa el cand a pus, acuma am inteles ca e problema mare daca ai antigel G11 si pui G12 sau ma rog...ceva de genu. Orice sfat mi-ar fi de ajutor.
andreymere is offline   Reply With Quote
Old 26-04-09, 23:35   #2
brownshark

Stage 5
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 2,145
Default Re: Golf 3 pe duca :|(racire,ulei)

trebuia sa pornesti motorul , sa competezi cu apa distilata macar , asa in mers , cu rabdare , e posibil sa fi prajit doar garnitura d chiulasa in cazul cel mai bun, nu si chiuloasa. ai lovit ceva cu fata , ciine , bordura ?
brownshark is offline   Reply With Quote
Old 26-04-09, 23:40   #3
andreymere

Stage 1
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 23
Default Re: Golf 3 pe duca :|(racire,ulei)

Nu am lovit absolut nimic. Am parcat-o am oprit-o si cand m-am dat joc am vazut ca curgea siroaie, cred ca au curs pe putin 4 litri.
Nu cred ca s-a ars nimic pentru ca nu am apucat sa pornesc motorul dupa ce a curs tot. Dar acum nu stiu ce sa fac pentru ca nu m-as duce asa pana la un service fara lichid pe instalatie...
andreymere is offline   Reply With Quote
Old 26-04-09, 23:44   #4
brownshark

Stage 5
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 2,145
Default Re: Golf 3 pe duca :|(racire,ulei)

Quote:
Originally Posted by andreymere View Post
Nu am lovit absolut nimic. Am parcat-o am oprit-o si cand m-am dat joc am vazut ca curgea siroaie, cred ca au curs pe putin 4 litri.
Nu cred ca s-a ars nimic pentru ca nu am apucat sa pornesc motorul dupa ce a curs tot. Dar acum nu stiu ce sa fac pentru ca nu m-as duce asa pana la un service fara lichid pe instalatie...
tu nu crezi dar eu stiu !!! daca ai facut 400 km era cald motorul ? daca s-a racit gol , fara lichid d racire in chiulasa si bloc , garnitura o fi zis "merci , mai vreau" ???
se cheama ca ai "fiert"motorul, din pacate
brownshark is offline   Reply With Quote
Old 26-04-09, 23:49   #5
andreymere

Stage 1
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 23
Default Re: Golf 3 pe duca :|(racire,ulei)

Pfff... deci nu trebuia sa se raceasca fara lichid de racire in el, si acum ce zici mai pot sa fac un drum pana la service cu ea? sau o remorchez?
andreymere is offline   Reply With Quote
Old 26-04-09, 23:56   #6
brownshark

Stage 5
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 2,145
Default Re: Golf 3 pe duca :|(racire,ulei)

iei 5 l apa distilata ,comuti caldura in habitaclu p deschis, o pornesti , completezi cu rabdare , la relanti , p loc, vezi cit lichid ia si daca nu curge , dupa aia te duci la vreunul care sa stie ce face , nu la alt "specialist" ca si cel dinainte
brownshark is offline   Reply With Quote
Old 27-04-09, 12:30   #7
andreymere

Stage 1
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 23
Default Re: Golf 3 pe duca :|(racire,ulei)

M-am trezit de dimineata si am luat-o cu incetisoru, am pus apa distilata cat a incaput... dupa care am ajuns pana la service cu ea.
Acolo surpriza, Garnitura de chiuloasa arsa, radiator spart, Manopera 150 Euro fara piese unde mai vine si garnitura 1 mil si radiatorul cat o fi daca il gasesc.
Acum am vorbit cu vreo trei mecanici din Piatra si mi-au zis k manopera s-ar rezolva cu 2-3 mil acolo, aici cangi.
Stiti careva vre-un mecanic bun, sa ma directionati, sau de unde sa cumpar un radiator de GOLF 3?
andreymere is offline   Reply With Quote
Old 27-04-09, 22:49   #8
andreymere

Stage 1
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 23
Default Re: Golf 3 pe duca :|(racire,ulei)

Care le are cu mecanica, sa imi zica si mie daca nu o fi mai grava problema, daca nu s-o fi intamplat ceva cu chiuloasa sau pana mea... sau nu ai de unde sa iti dai seama decat dupa ce desfaci motoru.Planatul chiuloasei e necesar sau trebuie neaparat?
andreymere is offline   Reply With Quote
Old 27-04-09, 22:55   #9
brownshark

Stage 5
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 2,145
Default Re: Golf 3 pe duca :|(racire,ulei)

trebe planata si verificata in baie de apa , la cald cit mai aproape de 100 c, cu placa de etansare , si presiune , daca sufla e fisurata.
in romania se sare faza cu verificarea la cald ca oamenii n-au scule si e mai simplu sa pui clientul sa dea banii d 2 ori p garnitura si manopera.
da ochii lu' matale unde au fost cind a inceput sa se ridice apa in bord ?
avea fusta scurta copilotul ?
da-mi un PM cu ce numere de tel ai si vb.
brownshark is offline   Reply With Quote
Old 28-04-09, 06:47   #10
andreymere

Stage 1
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 23
Default Re: Golf 3 pe duca :|(racire,ulei)

Eu zic ca apa nu avea temperatura de 100 grade caci pana acum la 95 pornea termocupla si nu aveam probleme, acum eu zic ca nu am facut absolut nimic gresit si ma gandesc sa fie vreo alta cauza la ce s-a intamplat. De obicei sunt foarte atent si mi dau seama daca se aprinde vre-un bec in bord cum vad de fiecare data cand accelerez mai tare k aprinde ala de la frana de mana, de fiecare data vad. Acuma da-ti cu parerea in afara de temperaturi ridicate ce se mai putea intampla? Repet ca am facut 400 km pe E85 Bacau-Bucuresti, 4 oameni in masina, masina plina ochi, 110-120 km/h maxim de 150 km/h o singura oprire pe undeva pe la focsani cu pauza de 10 minute in care am mai pus 100 ml de ulei pentru ca imi curgea ulei, mecanicu zicea k curge pe la un semerig. Se poate sa fie de la altceva garnitura arsa? Ti-am trimis nr meu pe pm.
andreymere is offline   Reply With Quote
Old 30-04-09, 10:01   #11
andreymere

Stage 1
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 23
Default Re: Golf 3 pe duca :|(racire,ulei)

Mda, Golful meu e din nou pe roate. Cica am avut garnitura de chiuloasa arsa, aveam uleiul amestecat cu antigelu si invers, etc.
Toata distractia m-a costat 1300 RON, din care 6 mil manopera, 2 mil radiatorul, si restul consumabile, ulei, curea distributie, garnitura de chiuloasa.
Sper sa ma tina cat de cat reparatia k nu am facut decat vreo 3 km pana acum cu ea, oricum ventilatorul porneste la 80 de grade iar inainte pornea inainte de 100. Deci aveti grija cu fiertul motorului k e belea...
As mai avea cateva intrebari. Nu mi-a curata intalatia de racire, ceea ce inseamna k inca mai am ulei pe instalatie, afecteaza asta cu ceva? se poate intampla ceva rau?

Last edited by andreymere; 30-04-09 at 10:20.
andreymere is offline   Reply With Quote
Old 07-11-09, 11:54   #12
costyna

Stage 2
 
costyna's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 36
Default Re: Golf 3 pe duca :|(racire,ulei)

Quote:
Originally Posted by andreymere View Post
Mda, Golful meu e din nou pe roate. Cica am avut garnitura de chiuloasa arsa, aveam uleiul amestecat cu antigelu si invers, etc.
Toata distractia m-a costat 1300 RON, din care 6 mil manopera, 2 mil radiatorul, si restul consumabile, ulei, curea distributie, garnitura de chiuloasa.
Sper sa ma tina cat de cat reparatia k nu am facut decat vreo 3 km pana acum cu ea, oricum ventilatorul porneste la 80 de grade iar inainte pornea inainte de 100. Deci aveti grija cu fiertul motorului k e belea...
As mai avea cateva intrebari. Nu mi-a curata intalatia de racire, ceea ce inseamna k inca mai am ulei pe instalatie, afecteaza asta cu ceva? se poate intampla ceva rau?
cum sa dai atatia bani la manopera?!
eu mi-am schimbat singur garnitura chiulasa,semeringuri supape,flansa apa......
intr-o zi am facut-o! Totul din cauza unui mecanic''priceput'' de la service care mi-a amestecat antigelul(nu mi-a spalat instalatia-aveam G11 si mi-a pus G12,a facut reactie si na belea! Acum mi-a cedat si radiatorul!
Uita-te in vasul de expansiune vezi cum e antigelul(daca e maro tulbure e naspa).cand schimbi antigelul se spala instalatia.pui apa,pornesti,lasi motorul pornit pana deschide termostatul(90) apoi golesti instalatia.abia apoi pui alt antigel.eu m-am invatat minte!BAFTA!

Last edited by costyna; 07-11-09 at 12:00.
costyna is offline   Reply With Quote
Old 10-11-09, 21:29   #13
andreymere

Stage 1
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 23
Default Re: Golf 3 pe duca :|(racire,ulei)

Atat m-a costat pe mine atunci(are jumatate de an ultimul post). A fost prima data cand mi s-a stricat masina si mi s-a parut un capat de lume si mai ales ca ma uitam ca matza in calendar sub capota, dar acum, la cate am schimbat la ea si cate trebuie sa mai schimb si mie mi se pare o prostie ca am dat 6 mil pe manopera, dar asta e treaba. Toate la timpul lor.


P.S. Saptamana asta trebuie sa imi dau jos cutia de viteze si nu cred k am sa mai apelez pe la mecanici (sau cel putin nu de prin Bucuresti).
andreymere is offline   Reply With Quote
Old 10-11-09, 22:44   #14
Smenarul

Stage 5
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 657
Member of:
[VW]
Default Re: Golf 3 pe duca :|(racire,ulei)

ca tot se vorbeste de antigel aici, pe unde se goleste instalatia la un G4 de antigel? vreau sa il schimb ptk am antigel normal in instalatie nu e G12 cum ar trebuii sa fie eu saptamana asta am aflat treaba cu antigelul G12 si vreau sa il schimb, eu am antigelul asta in masina de anul trecut cand mi`am schimbat sonda de temperatura la antigel cum poate dauna antigelul radiotorului sau instalatiei daca nu este antigel G12?
__________________
Ai grija de masina iar ea va avea grija de tine!!!
Smenarul is offline   Reply With Quote
Old 10-11-09, 22:52   #15
andreymere

Stage 1
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 23
Default Re: Golf 3 pe duca :|(racire,ulei)

La Golf 4 nu stiu, la Golf 3 se ridica masina pe cric si dupa aia se desface furtunul din partea de jos a radiatorului si se asteapta sa curga tot. Nu cred k e prea diferit procedeul la G4 dar ai putea sa te mai interesezi. Cat despre antigel, daca in motorul tau trebuie G12 atunci trebuie sa pui neaparat G12 sau G12+ altfel ai putea sa iti avariezi motorul + radiatorul.
andreymere is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -