Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > OLTCIT > Zona tehnica Oltcit

Zona tehnica Oltcit Zona tehnica, secrete, tips&tricks Oltcit

Reply
 
Thread Tools
Old 22-07-08, 22:04   #46
tr_03_taf

Stage 2
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 54
Default Re: Probleme cu pornirea

Quote:
Originally Posted by Danutz Bratosin View Post
incerci sa te duci la RAR...ii dai lu' nenea ala 100 mii si poate iti afla unde sta propietaru...si asa te duci frumusel la el acasa cu vre-o 2 gorile si-l iei la politie sau rezolvi problema pe loc
sa stii ca nu e o idee rea
asta va fi ceva gen "wirst case scenario"....
merci ptr sfat!!
tr_03_taf is offline   Reply With Quote
Old 22-07-08, 23:37   #47
Danutz Bratosin
Oltcit Driver

Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,595
Member of:
[Moderators]
[Oltcit]
[Fiat]
Default Re: Probleme cu pornirea

oricand cu placere!
Danutz Bratosin is offline   Reply With Quote
Old 23-07-08, 04:42   #48
valib
Banned

Stage 5
 
valib's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,348
Default Re: Probleme cu pornirea

putem sa ramanem la problemele cu pornirea?

taf...fa-ti un topic despre masina ta, ar fi mult mai practic
valib is offline   Reply With Quote
Old 15-09-08, 10:29   #49
B0dy

Stage 3
 
B0dy's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 101
Default Re: Probleme cu pornirea

TAF imi pare rau ca nu te-am vazut mai demult... Am avut oltcit 8 ani si in tot timpul asta am avut tot felul de probleme pe care am invatat singur sa le remediez. Cu privire la pornire ta iti sugerez urmatoarele:1. verifica nivelul din cnc a carburatorului sau cand e rece si nepornita vezi daca spritzuie pe ciocul de papagal(trebuie sa aibe jetul uniform fara sa se imprastie) daca asta nu se intampla da-i nivelul putin mai mare. 2. schimba neaparat bujiile, niste champion sau NGK de espero sunt nemaipomenite chiar daca sunt cu cheie mai mica cu atat mai bine ca numai ai probleme cu blocatul cheii sau impresia ca le-ai strans cand de fapt fapt nu e asa. 3. mai slabeste jiclorul de relanti aflat pe talpa carburatorului sub electrovalva(cam 2 ture). 4. avansul aprinderii se regleaza in felul urmator: introduci un cui in orificiul aflat pe cutia de viteze cam in dreptul tablitei cu seria motorului si invartesti de motor pana ce cuiul intra in crestatura de pe volant, motorul blocandu-se apoi scoti cuiul. Iei un bec cu 2 fire legi un fir la - iar pe celalalt pe borna - a bobinei de inductie. slabesti piuletele delcoului pana se poate roti de el in ambele sensuri. pui contactul pe a doua treapta si cu motorul blocat, becul legat iar delcoul slabit, rotesti intr-un sens sau altul la maxim pana ce becul se va aprinde sau se va stinge depinde de sens si se va auzi in delco un sunet ca de clichet, asta insemnand ca s-a produs scanteia. strangi piuletele cu grija(prima din ele) fara a deregla avansul. scoti becul si pornesti. Daca pe parcurs constati ca mai trebuie avans, ii mai dai dar foarte putin pt ca avansul mare attrage de la sine supraincalzirea motorului, cosum de benzina si lipsa turatiei iar in sarcina sunetul ala ca de planetara uzata provenit de la vacuum. Pornirea la cald cu avansul mare e greoaie dand impresia de baterie descarcata. Cam astea sunt... Sper ca te-am ajutat tinand cont ca oltcitul a fost prima mea iubire...
__________________
Cielo driver
B0dy is offline   Reply With Quote
Old 15-09-08, 21:19   #50
tr_03_taf

Stage 2
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 54
Default Re: Probleme cu pornirea

B0dy iti multumesc pentru sfat.
Am rezolvat problema cu aprinderea de prin vara, insa etapele rezolvarii problemei au fost cam acelasi...
In final au fost urmatoarele : Bujii proaste, fise "ciupite", lua aer fals, si delcou crapat. S-au schimbat toate, si nu numai
Inca o data iti multumesc petru sfaturi...
Am uitat sa mentionez ca am marit avansul foarte putin
tr_03_taf is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2025 4Tuning -