Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > OLTCIT > Zona tehnica Oltcit

Zona tehnica Oltcit Zona tehnica, secrete, tips&tricks Oltcit

Reply
 
Thread Tools
Old 27-03-06, 16:50   #1
made4party

Stock
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 5
Default hellp!!!!

salut intentionez sa-mi iau un olcit si am o dilema ..cu motor de 1100 s-au 1300? astept ceva sfaturi
made4party is offline   Reply With Quote
Old 27-03-06, 19:38   #2
Cozmax

Stage 4
 
Cozmax's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 252
Default Ia-ti de 1300

Nu prea conteaza asta.. cel putin sa te uiti cum merge motorul...(adica sa iei un expert cu tine in Oltcituri) ca poate nimeresti una varza de bagi bani in ea cat nici nu ai dat pe ea..
__________________
Ochiul dracului....Only me not anybody


Cozmax is offline   Reply With Quote
Old 27-03-06, 20:56   #3
Zaf

Stage 4
 
Zaf's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 268
Member of:
[Mitsubishi]
Default Re: hellp!!!!

TRS tata...ia un TRS cu aprindere electronica, delcou fara platina, motor 1,3, cutie in 5, caroseria sa arate bine si motorul sa nu bata dupa ce-l incingi calumea. Maxim 30 mil.
__________________
Bau
Zaf is offline   Reply With Quote
Old 27-03-06, 21:28   #4
made4party

Stock
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 5
Default Re: hellp!!!!

am auzit k ala cu motor de 1100 ar fi mai bun asta de la cineva yo nu prea ma pricep la olcituri si dasta v-am intrebat chiar azi am fost sa vad unul si batea motorul k draq .. si propietarul cik bate pana se incalzeste si porma merge frumos ...ms de sfat
made4party is offline   Reply With Quote
Old 29-03-06, 14:16   #5
Zaf

Stage 4
 
Zaf's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 268
Member of:
[Mitsubishi]
Default Re: hellp!!!!

Pai si eu ti-am raspuns...12 TRS e mai bun...tu faci cum crezi.

Ete ce zice axelstorm in alt topic:
_SPECIAL (un mic monstru, dar prea mic totusi) 652cc/34CP/54Nm/4tr/v max 130 km/h /0->100 18.2sec
_CLUB (versiunea de baza, celebrul 1.1 franta in 4tr) 1129cc/57.4CP/82Nm/v max 158 km/h /0->100 14sec
_CLUB S aceleasi specificatii, dar e full option (oricum e foarte rar si cine are asa ceva nu il da)
_CLUB 11E tehnic vorbind e la fel cu cel de mai sus, diferenta e ca la interior e gol rau de tot.Ideea a fost sa apara un oltcit pt carat.
_CLUB 11R motorul de 1.1 cu aceleasi specif dar cu unele parti provenite de pe Dacie
_CLUB 11RM acelasi 1.1 dar cu CV ro cu marche ariere in dreapta jos. Capacitatea de franare e redusa din cauza folosirii franelor de Dacie pe fata (discurile sunt langa roata nu langa CV ca la cel frantuzesc)
_CLUB 11RL cel mai bun din seria R.. are cea mai mica cantitate de romanisme _CLUB 11RT sis de franare cu tamburi pe spate, in rest tot motorul de 1.1
_CLUB 12TRS (bestia bestiilor, pur si simplu born to kill) 1300cc/61.5CP/102Nm/v max 170 daca est un pic nebun/ 0->100 13.9 sec.
Avantajul apare la modificari: avand rap de compresie 8.7:1 fata de 9:1 la motorul mai mic se preteaza la comprimare sau la turbo.In plus de asta are aprindere electronica , ceea ce e o treaba buuuna.
_CLUB 12 CS la fel ca TRS-ul dar e pick-up (papuc). Ca idee gaseste barele de torsiune de spate de la un CS si punele pe viitorul tau monstru.

Last edited by Zaf; 29-03-06 at 14:20.
Zaf is offline   Reply With Quote
Old 29-03-06, 14:20   #6
Psycho
2 Roti

Stage 5
 
Psycho's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 8,063
Member of:
[Super Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
[Echipa de sprijin]
[2 Roti]
Exclamation Re: hellp!!!!

Quote:
Originally Posted by Zaf
TRS tata...ia un TRS cu aprindere electronica, delcou fara platina, motor 1,3, cutie in 5, caroseria sa arate bine si motorul sa nu bata dupa ce-l incingi calumea. Maxim 30 mil.
deacord cu el .. dar de ce oltcit .. de ce nu dacie ?!
Psycho is offline   Reply With Quote
Old 30-03-06, 00:03   #7
made4party

Stock
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 5
Default Re: hellp!!!!

Zaf mersi mult pt datele tehnice raman dator .......deci prin urmare ramane trs-u lacum mai ramane sa gasesc unul in stare bunicik.
made4party is offline   Reply With Quote
Old 30-03-06, 00:06   #8
made4party

Stock
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 5
Default Re: hellp!!!!

dc nu dacie... a avut tata 3 si crede-ma k nu mai vreau sa aud de dacie o masina de tot *** din toate pumctele de vedere nu vreau sa supar posesorii de dacii da yo unul nu vreau sa vad dacie si nici tata nu cred k mai vrea )
made4party is offline   Reply With Quote
Old 30-03-06, 09:04   #9
Cozmax

Stage 4
 
Cozmax's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 252
Wink Re: hellp!!!!

Quote:
Originally Posted by made4party
dc nu dacie... a avut tata 3 si crede-ma k nu mai vreau sa aud de dacie o masina de tot *** din toate pumctele de vedere nu vreau sa supar posesorii de dacii da yo unul nu vreau sa vad dacie si nici tata nu cred k mai vrea )


Sa mi te explic cu Daciile tele cu totul ca si eu am tot d'aia dar care este treaba la ea sti ce sa ii faci cand se opreste in drum (adica si ultimul prost stie sa o repare) Dar Oltcitul este o masina pentru incepatori acuma o masina ieftina destul de nervoasa sau mai bine zis o masina pentru tineri... care are multe posibilitati... cam atat am de spus acum. (punct)
Cozmax is offline   Reply With Quote
Old 30-03-06, 14:27   #10
Zaf

Stage 4
 
Zaf's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 268
Member of:
[Mitsubishi]
Default Re: hellp!!!!

Haaaaa...haaaaaa... Oltcitul masina pt. incepatori. Iti spun eu Cozmax este o masina cu personalitate pt cunoscatori. Daca este intretinuta nu am de ce sa umblu la ea in drum. Cu mare bucurie iti spun ca am avut dacie si sunt foarte bucuros ca am scapat de ea, oltcituri am doua si mi-as mai lua unul.
Zaf is offline   Reply With Quote
Old 01-04-06, 21:14   #11
Cozmax

Stage 4
 
Cozmax's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 252
Wink Re: hellp!!!!

Quote:
Originally Posted by Zaf
Haaaaa...haaaaaa... Oltcitul masina pt. incepatori. Iti spun eu Cozmax este o masina cu personalitate pt cunoscatori. Daca este intretinuta nu am de ce sa umblu la ea in drum. Cu mare bucurie iti spun ca am avut dacie si sunt foarte bucuros ca am scapat de ea, oltcituri am doua si mi-as mai lua unul.


Bv tie...dar asta nu e treaba mea daca ai avut tu 15mii de oltcituri asta e... tu la asta sti sa umbli si ce sa faci dar la Dacie nu cred ca sti ceva.... si daca zici ca ai doua mai ia-ti doua ca sa faci doua perechi. )
Cozmax is offline   Reply With Quote
Old 01-04-06, 21:25   #12
Mondeo
Extreme Racing Member

Stage 5
 
Mondeo's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 1,273
Member of:
[Extreme Racing]
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
Thumbs down Re: hellp!!!!

Quote:
Originally Posted by Cozmax
Bv tie...dar asta nu e treaba mea daca ai avut tu 15mii de oltcituri asta e... tu la asta sti sa umbli si ce sa faci dar la Dacie nu cred ca sti ceva.... si daca zici ca ai doua mai ia-ti doua ca sa faci doua perechi. )
ba aiuristikule nu mai indicatii pe forumul asta, nu este de tine
Mondeo is offline   Reply With Quote
Old 02-04-06, 18:51   #13
Zaf

Stage 4
 
Zaf's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 268
Member of:
[Mitsubishi]
Cool Re: hellp!!!!

Quote:
Originally Posted by Cozmax
... tu la asta sti sa umbli si ce sa faci dar la Dacie nu cred ca sti ceva....
1 .Daca ai fi citit mai sus ai fi oservat ca am spus ca am avut si dacie...deci logic stiu ce sa ii fac si la aia. (ma rog in limitele cunostintelor mele acumulate in 4 ani despre dacie)

2. Nu mai lua foc asa repede ca pompierii nostrii si asa au destula treaba. Sper sa o iei in spirit de gluma. N-am zis-o cu rautate.

3. Asta este topic pt oltcit. Chiar nu isi are rostul chestia cu "de ce nu dacie". Daca ma uit mai bine omul a cerut o informatie in legatura cu achizitionarea unui oltcit, nu a unei dacii. Uite, ca poate nici asta nu ai vazut
Quote:
Originally Posted by made4party
salut intentionez sa-mi iau un olcit si am o dilema ..cu motor de 1100 s-au 1300? astept ceva sfaturi
Asa ca...

Last edited by Zaf; 02-04-06 at 18:55.
Zaf is offline   Reply With Quote
Old 16-04-06, 19:17   #14
DanH

Stock
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 5
Default Re: hellp!!!!

Made4party motorul de oltcit nu trebuie sa aibe batai nici la rece si cu atit mai putin la cald.Uite iti dau citeva sfaturi in cazul in care gasesti un oltcit care sa iti placa.Deci:
1. La caroserie trebuie sa te uiti la pasajele rotilor fata sa nu existe inceput de rugina.La pasajele rotilor spate bagi mina si verifici portiunea din jona rotii sa nu existe cumva gauri in contra-aripa.In cazul in care e cumva mincata de rugina in mod sigur se va cunoaste pe aripa spate.Sa te mai uiti cu atentie la traversa spate care ai sa o vezi chiar la inceputul pasajului rotii spate sa nu fie atacata de rugina.De asemenea verifica pragurile.
2.La motor:sa nu aibe pierderi de ulei.Mergi cu masina de proba macar 10 minute cu ea.Dupa revenirea in parcare nu opri motorul si ridica capota.Apleacate deasupra motorului cu capul deasupra carburatoruluisi fii atent sa nu se auda o bataie de genul:dum-dum-dum,care pare sa vina de sub carburator.Asta insemna ca sunt probleme grave la cuzineti si chiar ambielaj.
3.Ai grija sa aibe discurile de frina de pe fata linga cutie.
Daca nu are astfel de probleme si daca mai ai si pe cineva cunoscut care sa le aibe cu aceste masini sa il ei cu tine.
DanH is offline   Reply With Quote
Old 18-04-06, 16:42   #15
cristivw

Stage 5
 
cristivw's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,503
Member of:
[VW]
[Opel]
[Old School Cars]
Default Re: hellp!!!!

hmm ... ciudat... cum de nu mi-am bagat nasul pe aici? eu tin minte ca am postat, dar nu apare nimic. ciudat...
deci! ca un cunoscator/posesor de astfel de smecherie de-i spune TRS, crede-ma, sfatul meu este sa gasesti asa ceva (1.3). daca ai bafta si gasesti pe langa el si o cutie de viteze frantuzeasca in 5 trepte, te-ai scos. daca e sa fie romaneasca, sa fie in 5 trepte. e buna, are rapoartele calumea.
restul vine de la sine
have fun
cristivw is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -