Salutare! Am si eu o nelamurire, sa speram ca cineva ma poate ajuta.
Se da una bucata oltcit din care a curs mult ulei cand i s-a dat o cheie(nu a pornit, s-a auzit un zgomot, a inceput sa curga ulei).
Dupa ce e curs uleiul masina a ramas "infranata". La alte incercari de pornire se auzea doar un "clantz", adica electromotorul care cupla bendixul dar care nu reusea sa se invarta deloc.
Am verificat nivelul la ulei din motor, care era ok. Deci e clar ca nu e motorul de vina. In cele din urma, am fortat volanta sa se miste in sens invers (foarte putin), apoi am reusit sa o invart si normal.... dupa care a pornit motorul...
A mers sa bag si in viteze (1 si R) si chiar am mers si cativa metrii cu masina inainte si inapoi fara nicio problema. Aparent cutia e ok, discul pare ok......
ACUM vine intrebarea : De unde era uleiul? Daca era din cutie, nu era normal sa nu pot sa mai merg cu ea? Cum pot sa imi dau seama care e problema fara sa dau mototul jos ?
Masina e un TRS de prin 93.
Multumesc anticipat......