18-01-04, 04:52
|
#76
|
Stage 5
Join Date: Nov 2003
Posts: 802
|
Hehe - si-aici au fost magazine de-astea dar au dat faliment...Cel putin eu nu mai stiu sa ma fie.
Si unde mai pui k si astea de second-hand parca n-o duc prea bine
__________________
...zise el...si mai lua o gura de fan...
|
|
|
18-01-04, 04:52
|
#77
|
Stage 5
Join Date: Nov 2003
Posts: 802
|
Hehe - si-aici au fost magazine de-astea dar au dat faliment...Cel putin eu nu mai stiu sa ma fie.
Si unde mai pui k si astea de second-hand parca n-o duc prea bine
|
|
|
18-01-04, 04:52
|
#78
|
Stage 5
Join Date: Nov 2003
Posts: 802
|
Hehe - si-aici au fost magazine de-astea dar au dat faliment...Cel putin eu nu mai stiu sa ma fie.
Si unde mai pui k si astea de second-hand parca n-o duc prea bine
|
|
|
18-01-04, 10:42
|
#79
|
Stage 5
Join Date: Nov 2003
Posts: 936
|
am vazut si magazine din astea si mai sunt cateva!dar nu ma refeream la asa ceva,ci la niste profituri rezonabile pe termen relativ lung,nu de azi pe maine,caci se face treaba!acum spunand sincer:in alea doua luni cat am avut garajul,am castigat cateva milioane bune,numai partea mea,deci treaba ar merge cu preturi mai mici,astfel incat sa-ti acoperi cheltuielile si pt inceput sa amortizezi investitia,eu zic ca la 10.000 euro,un an aproximativ nu este deloc mult,termen de amortizare,iar apio incepi sa castigi bani buni si mai si investesti,dar unde il gasesti pe ala care baga niste bani si nu ii vrea maine de doua ori mai multi?
__________________
PAREREA MEA \\\"PROPRIE SI PERSONALA\\\"
|
|
|
18-01-04, 10:42
|
#80
|
Stage 5
Join Date: Nov 2003
Posts: 936
|
am vazut si magazine din astea si mai sunt cateva!dar nu ma refeream la asa ceva,ci la niste profituri rezonabile pe termen relativ lung,nu de azi pe maine,caci se face treaba!acum spunand sincer:in alea doua luni cat am avut garajul,am castigat cateva milioane bune,numai partea mea,deci treaba ar merge cu preturi mai mici,astfel incat sa-ti acoperi cheltuielile si pt inceput sa amortizezi investitia,eu zic ca la 10.000 euro,un an aproximativ nu este deloc mult,termen de amortizare,iar apio incepi sa castigi bani buni si mai si investesti,dar unde il gasesti pe ala care baga niste bani si nu ii vrea maine de doua ori mai multi?
|
|
|
18-01-04, 10:42
|
#81
|
Stage 5
Join Date: Nov 2003
Posts: 936
|
am vazut si magazine din astea si mai sunt cateva!dar nu ma refeream la asa ceva,ci la niste profituri rezonabile pe termen relativ lung,nu de azi pe maine,caci se face treaba!acum spunand sincer:in alea doua luni cat am avut garajul,am castigat cateva milioane bune,numai partea mea,deci treaba ar merge cu preturi mai mici,astfel incat sa-ti acoperi cheltuielile si pt inceput sa amortizezi investitia,eu zic ca la 10.000 euro,un an aproximativ nu este deloc mult,termen de amortizare,iar apio incepi sa castigi bani buni si mai si investesti,dar unde il gasesti pe ala care baga niste bani si nu ii vrea maine de doua ori mai multi?
|
|
|
19-01-04, 13:43
|
#82
|
Stage 5
Join Date: May 2003
Posts: 814
|
Quote:
Originally Posted by \"pimp_lex\"
da Cata, are dreptate Tnos.......tu ai avea capitalul pt asa ceva dar cel mai important e sa faci un studiu de marketing inainte..........orice firma mare, inainte sa faca un produs, fac niste teste de marketing si apoi proiecteaza si fabrica produsul, depinzand mult de rezultatele studiului........
si cel mai important e sa nu faci ce-au facut C&C si Zeno, adica sa te axezi pe masini scumpe care le au 5% din romani(lor le iese afacerea ca pun preturi exorbitante si chiar daca vand putin se scot de la raportul profiturile/produs vandut care e foarte bun, dar asta nu ajuta tuningul din RO si chiar frusteaza pe multi care vor dar duc lipsa de fonduri)........cu cat clientela tinta e in numar mai mare, cu atat sansele de succes si de vanzari mai multe este mare, deci trebuie inceput simplu si urcat cu timpul depinzand de cum merge firma.......
eu as stii ce sa fac in ceea ce priveste partea de finante si marketing etc (ca doar in asta studiez) dar nu am capitalul si stau asa de departe....
|
Da Pimp in ce ai scris tu ai dreptate si imi aduce aminte de o carte pe care am citit-o acum un an(Modern Management by Samuel C. Certo)....era scrisa pt. Academia de Management,poate o cunosti daca esti in domeniu.
Insa multe lucruri care se fac in vest nu pot fi puse in folosinta in Romania.Majoritatea oamenilor care au Dacie nu au bani de tuning,multi se chinuie sa faca plinul la masina si sa plateasca chiria si intretinerea.Iar Dacia nu are potential din care sa scoti cu bani putini multi cai.Deci concluzia este ca pt. 10-30Cp la o Dacie iti trebuie multi bani sa si reziste si dupa aceea ai o Dacie pe care o face si vecinul cu BMW-ul lui din 1975....
Oameni au Dacie deoarece este ieftina nu si buna...acelasi lucru este si la alea Coreene.Peste min.5-10 ani se va ridica si nivelul de trai in romania si vor fi mai multi bani si de tuning,momentan piata este \"moarta\" pentru 99% din locuitori.Nici in Vest nu se bat oameni la portile tunerilor si lupta pt. orice comanda in plus.Iar Zeno si C&C au de unde sa cumpere piese de tuning pt. masini straine dar pt. Dacie nu gasesc nimic.
|
|
|
19-01-04, 13:43
|
#83
|
Stage 5
Join Date: May 2003
Posts: 814
|
Quote:
Originally Posted by \"pimp_lex\"
da Cata, are dreptate Tnos.......tu ai avea capitalul pt asa ceva dar cel mai important e sa faci un studiu de marketing inainte..........orice firma mare, inainte sa faca un produs, fac niste teste de marketing si apoi proiecteaza si fabrica produsul, depinzand mult de rezultatele studiului........
si cel mai important e sa nu faci ce-au facut C&C si Zeno, adica sa te axezi pe masini scumpe care le au 5% din romani(lor le iese afacerea ca pun preturi exorbitante si chiar daca vand putin se scot de la raportul profiturile/produs vandut care e foarte bun, dar asta nu ajuta tuningul din RO si chiar frusteaza pe multi care vor dar duc lipsa de fonduri)........cu cat clientela tinta e in numar mai mare, cu atat sansele de succes si de vanzari mai multe este mare, deci trebuie inceput simplu si urcat cu timpul depinzand de cum merge firma.......
eu as stii ce sa fac in ceea ce priveste partea de finante si marketing etc (ca doar in asta studiez) dar nu am capitalul si stau asa de departe....
|
Da Pimp in ce ai scris tu ai dreptate si imi aduce aminte de o carte pe care am citit-o acum un an(Modern Management by Samuel C. Certo)....era scrisa pt. Academia de Management,poate o cunosti daca esti in domeniu.
Insa multe lucruri care se fac in vest nu pot fi puse in folosinta in Romania.Majoritatea oamenilor care au Dacie nu au bani de tuning,multi se chinuie sa faca plinul la masina si sa plateasca chiria si intretinerea.Iar Dacia nu are potential din care sa scoti cu bani putini multi cai.Deci concluzia este ca pt. 10-30Cp la o Dacie iti trebuie multi bani sa si reziste si dupa aceea ai o Dacie pe care o face si vecinul cu BMW-ul lui din 1975....
Oameni au Dacie deoarece este ieftina nu si buna...acelasi lucru este si la alea Coreene.Peste min.5-10 ani se va ridica si nivelul de trai in romania si vor fi mai multi bani si de tuning,momentan piata este \"moarta\" pentru 99% din locuitori.Nici in Vest nu se bat oameni la portile tunerilor si lupta pt. orice comanda in plus.Iar Zeno si C&C au de unde sa cumpere piese de tuning pt. masini straine dar pt. Dacie nu gasesc nimic.
|
|
|
19-01-04, 13:43
|
#84
|
Stage 5
Join Date: May 2003
Posts: 814
|
Quote:
Originally Posted by \"pimp_lex\"
da Cata, are dreptate Tnos.......tu ai avea capitalul pt asa ceva dar cel mai important e sa faci un studiu de marketing inainte..........orice firma mare, inainte sa faca un produs, fac niste teste de marketing si apoi proiecteaza si fabrica produsul, depinzand mult de rezultatele studiului........
si cel mai important e sa nu faci ce-au facut C&C si Zeno, adica sa te axezi pe masini scumpe care le au 5% din romani(lor le iese afacerea ca pun preturi exorbitante si chiar daca vand putin se scot de la raportul profiturile/produs vandut care e foarte bun, dar asta nu ajuta tuningul din RO si chiar frusteaza pe multi care vor dar duc lipsa de fonduri)........cu cat clientela tinta e in numar mai mare, cu atat sansele de succes si de vanzari mai multe este mare, deci trebuie inceput simplu si urcat cu timpul depinzand de cum merge firma.......
eu as stii ce sa fac in ceea ce priveste partea de finante si marketing etc (ca doar in asta studiez) dar nu am capitalul si stau asa de departe....
|
Da Pimp in ce ai scris tu ai dreptate si imi aduce aminte de o carte pe care am citit-o acum un an(Modern Management by Samuel C. Certo)....era scrisa pt. Academia de Management,poate o cunosti daca esti in domeniu.
Insa multe lucruri care se fac in vest nu pot fi puse in folosinta in Romania.Majoritatea oamenilor care au Dacie nu au bani de tuning,multi se chinuie sa faca plinul la masina si sa plateasca chiria si intretinerea.Iar Dacia nu are potential din care sa scoti cu bani putini multi cai.Deci concluzia este ca pt. 10-30Cp la o Dacie iti trebuie multi bani sa si reziste si dupa aceea ai o Dacie pe care o face si vecinul cu BMW-ul lui din 1975....
Oameni au Dacie deoarece este ieftina nu si buna...acelasi lucru este si la alea Coreene.Peste min.5-10 ani se va ridica si nivelul de trai in romania si vor fi mai multi bani si de tuning,momentan piata este \"moarta\" pentru 99% din locuitori.Nici in Vest nu se bat oameni la portile tunerilor si lupta pt. orice comanda in plus.Iar Zeno si C&C au de unde sa cumpere piese de tuning pt. masini straine dar pt. Dacie nu gasesc nimic.
|
|
|
19-01-04, 22:24
|
#85
|
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 3,351
|
da cam asa este dz1 are dreptate mai trebuie timp ca sa fie si la noi bine
|
|
|
19-01-04, 22:24
|
#86
|
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 3,351
|
da cam asa este dz1 are dreptate mai trebuie timp ca sa fie si la noi bine
|
|
|
19-01-04, 22:24
|
#87
|
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 3,351
|
da cam asa este dz1 are dreptate mai trebuie timp ca sa fie si la noi bine
|
|
|
19-01-04, 22:55
|
#88
|
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of: [4Tuning International]
|
Quote:
Originally Posted by \"DZ1\"
Quote:
Originally Posted by \"pimp_lex\"
da Cata, are dreptate Tnos.......tu ai avea capitalul pt asa ceva dar cel mai important e sa faci un studiu de marketing inainte..........orice firma mare, inainte sa faca un produs, fac niste teste de marketing si apoi proiecteaza si fabrica produsul, depinzand mult de rezultatele studiului........
si cel mai important e sa nu faci ce-au facut C&C si Zeno, adica sa te axezi pe masini scumpe care le au 5% din romani(lor le iese afacerea ca pun preturi exorbitante si chiar daca vand putin se scot de la raportul profiturile/produs vandut care e foarte bun, dar asta nu ajuta tuningul din RO si chiar frusteaza pe multi care vor dar duc lipsa de fonduri)........cu cat clientela tinta e in numar mai mare, cu atat sansele de succes si de vanzari mai multe este mare, deci trebuie inceput simplu si urcat cu timpul depinzand de cum merge firma.......
eu as stii ce sa fac in ceea ce priveste partea de finante si marketing etc (ca doar in asta studiez) dar nu am capitalul si stau asa de departe....
|
Da Pimp in ce ai scris tu ai dreptate si imi aduce aminte de o carte pe care am citit-o acum un an(Modern Management by Samuel C. Certo)....era scrisa pt. Academia de Management,poate o cunosti daca esti in domeniu.
Insa multe lucruri care se fac in vest nu pot fi puse in folosinta in Romania.Majoritatea oamenilor care au Dacie nu au bani de tuning,multi se chinuie sa faca plinul la masina si sa plateasca chiria si intretinerea.Iar Dacia nu are potential din care sa scoti cu bani putini multi cai.Deci concluzia este ca pt. 10-30Cp la o Dacie iti trebuie multi bani sa si reziste si dupa aceea ai o Dacie pe care o face si vecinul cu BMW-ul lui din 1975....
Oameni au Dacie deoarece este ieftina nu si buna...acelasi lucru este si la alea Coreene.Peste min.5-10 ani se va ridica si nivelul de trai in romania si vor fi mai multi bani si de tuning,momentan piata este \"moarta\" pentru 99% din locuitori.Nici in Vest nu se bat oameni la portile tunerilor si lupta pt. orice comanda in plus.Iar Zeno si C&C au de unde sa cumpere piese de tuning pt. masini straine dar pt. Dacie nu gasesc nimic.
|
da, ai dreptate,ce sa zic.......eu fac multe presupuneri ca nu stiu total piata, dar eu zic ca ar merita incercat........
Sunt de acord cu tine vorbind de potential, stiu ca Dacia nu are potential, ma gandesc insa ca si preturile produselor de modificat sa fie la buzunarul romanului si mai ales raportate la pretul masini, sa nu coste 20 cai in plsu cat o dacie noua........sigur ca cei cu dacii paraginite care deabea au bani de benzina, sunt cam exclusi din clientela tinta, dar ma gandesc ca din toate milioanele care au Dacii sunt si unii ori pasionati, ori cu un picut mai multi bani care si-ar putea permite un banut in plus si sa-si faca masina mai buna........
De exemplu, eu ce as face, la inceput as incepe strict cu transplanturi........deci, aduse motoare de Renault care s-ar putea monta fara prea mari modificari si mai ales cele cu ceva potential, pe Dacia(berlina la inceput si apoi SN/SLZ)......din ce am inteles costul la motoare SH nu-i mare.......ma rog asa as avea multe idei.....daca ar merge ? sincer nu stiu? dar eu zic ca ar merita incercat
|
|
|
19-01-04, 22:55
|
#89
|
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of: [4Tuning International]
|
Quote:
Originally Posted by \"DZ1\"
Quote:
Originally Posted by \"pimp_lex\"
da Cata, are dreptate Tnos.......tu ai avea capitalul pt asa ceva dar cel mai important e sa faci un studiu de marketing inainte..........orice firma mare, inainte sa faca un produs, fac niste teste de marketing si apoi proiecteaza si fabrica produsul, depinzand mult de rezultatele studiului........
si cel mai important e sa nu faci ce-au facut C&C si Zeno, adica sa te axezi pe masini scumpe care le au 5% din romani(lor le iese afacerea ca pun preturi exorbitante si chiar daca vand putin se scot de la raportul profiturile/produs vandut care e foarte bun, dar asta nu ajuta tuningul din RO si chiar frusteaza pe multi care vor dar duc lipsa de fonduri)........cu cat clientela tinta e in numar mai mare, cu atat sansele de succes si de vanzari mai multe este mare, deci trebuie inceput simplu si urcat cu timpul depinzand de cum merge firma.......
eu as stii ce sa fac in ceea ce priveste partea de finante si marketing etc (ca doar in asta studiez) dar nu am capitalul si stau asa de departe....
|
Da Pimp in ce ai scris tu ai dreptate si imi aduce aminte de o carte pe care am citit-o acum un an(Modern Management by Samuel C. Certo)....era scrisa pt. Academia de Management,poate o cunosti daca esti in domeniu.
Insa multe lucruri care se fac in vest nu pot fi puse in folosinta in Romania.Majoritatea oamenilor care au Dacie nu au bani de tuning,multi se chinuie sa faca plinul la masina si sa plateasca chiria si intretinerea.Iar Dacia nu are potential din care sa scoti cu bani putini multi cai.Deci concluzia este ca pt. 10-30Cp la o Dacie iti trebuie multi bani sa si reziste si dupa aceea ai o Dacie pe care o face si vecinul cu BMW-ul lui din 1975....
Oameni au Dacie deoarece este ieftina nu si buna...acelasi lucru este si la alea Coreene.Peste min.5-10 ani se va ridica si nivelul de trai in romania si vor fi mai multi bani si de tuning,momentan piata este \"moarta\" pentru 99% din locuitori.Nici in Vest nu se bat oameni la portile tunerilor si lupta pt. orice comanda in plus.Iar Zeno si C&C au de unde sa cumpere piese de tuning pt. masini straine dar pt. Dacie nu gasesc nimic.
|
da, ai dreptate,ce sa zic.......eu fac multe presupuneri ca nu stiu total piata, dar eu zic ca ar merita incercat........
Sunt de acord cu tine vorbind de potential, stiu ca Dacia nu are potential, ma gandesc insa ca si preturile produselor de modificat sa fie la buzunarul romanului si mai ales raportate la pretul masini, sa nu coste 20 cai in plsu cat o dacie noua........sigur ca cei cu dacii paraginite care deabea au bani de benzina, sunt cam exclusi din clientela tinta, dar ma gandesc ca din toate milioanele care au Dacii sunt si unii ori pasionati, ori cu un picut mai multi bani care si-ar putea permite un banut in plus si sa-si faca masina mai buna........
De exemplu, eu ce as face, la inceput as incepe strict cu transplanturi........deci, aduse motoare de Renault care s-ar putea monta fara prea mari modificari si mai ales cele cu ceva potential, pe Dacia(berlina la inceput si apoi SN/SLZ)......din ce am inteles costul la motoare SH nu-i mare.......ma rog asa as avea multe idei.....daca ar merge ? sincer nu stiu? dar eu zic ca ar merita incercat
|
|
|
19-01-04, 22:55
|
#90
|
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of: [4Tuning International]
|
Quote:
Originally Posted by \"DZ1\"
Quote:
Originally Posted by \"pimp_lex\"
da Cata, are dreptate Tnos.......tu ai avea capitalul pt asa ceva dar cel mai important e sa faci un studiu de marketing inainte..........orice firma mare, inainte sa faca un produs, fac niste teste de marketing si apoi proiecteaza si fabrica produsul, depinzand mult de rezultatele studiului........
si cel mai important e sa nu faci ce-au facut C&C si Zeno, adica sa te axezi pe masini scumpe care le au 5% din romani(lor le iese afacerea ca pun preturi exorbitante si chiar daca vand putin se scot de la raportul profiturile/produs vandut care e foarte bun, dar asta nu ajuta tuningul din RO si chiar frusteaza pe multi care vor dar duc lipsa de fonduri)........cu cat clientela tinta e in numar mai mare, cu atat sansele de succes si de vanzari mai multe este mare, deci trebuie inceput simplu si urcat cu timpul depinzand de cum merge firma.......
eu as stii ce sa fac in ceea ce priveste partea de finante si marketing etc (ca doar in asta studiez) dar nu am capitalul si stau asa de departe....
|
Da Pimp in ce ai scris tu ai dreptate si imi aduce aminte de o carte pe care am citit-o acum un an(Modern Management by Samuel C. Certo)....era scrisa pt. Academia de Management,poate o cunosti daca esti in domeniu.
Insa multe lucruri care se fac in vest nu pot fi puse in folosinta in Romania.Majoritatea oamenilor care au Dacie nu au bani de tuning,multi se chinuie sa faca plinul la masina si sa plateasca chiria si intretinerea.Iar Dacia nu are potential din care sa scoti cu bani putini multi cai.Deci concluzia este ca pt. 10-30Cp la o Dacie iti trebuie multi bani sa si reziste si dupa aceea ai o Dacie pe care o face si vecinul cu BMW-ul lui din 1975....
Oameni au Dacie deoarece este ieftina nu si buna...acelasi lucru este si la alea Coreene.Peste min.5-10 ani se va ridica si nivelul de trai in romania si vor fi mai multi bani si de tuning,momentan piata este \"moarta\" pentru 99% din locuitori.Nici in Vest nu se bat oameni la portile tunerilor si lupta pt. orice comanda in plus.Iar Zeno si C&C au de unde sa cumpere piese de tuning pt. masini straine dar pt. Dacie nu gasesc nimic.
|
da, ai dreptate,ce sa zic.......eu fac multe presupuneri ca nu stiu total piata, dar eu zic ca ar merita incercat........
Sunt de acord cu tine vorbind de potential, stiu ca Dacia nu are potential, ma gandesc insa ca si preturile produselor de modificat sa fie la buzunarul romanului si mai ales raportate la pretul masini, sa nu coste 20 cai in plsu cat o dacie noua........sigur ca cei cu dacii paraginite care deabea au bani de benzina, sunt cam exclusi din clientela tinta, dar ma gandesc ca din toate milioanele care au Dacii sunt si unii ori pasionati, ori cu un picut mai multi bani care si-ar putea permite un banut in plus si sa-si faca masina mai buna........
De exemplu, eu ce as face, la inceput as incepe strict cu transplanturi........deci, aduse motoare de Renault care s-ar putea monta fara prea mari modificari si mai ales cele cu ceva potential, pe Dacia(berlina la inceput si apoi SN/SLZ)......din ce am inteles costul la motoare SH nu-i mare.......ma rog asa as avea multe idei.....daca ar merge ? sincer nu stiu? dar eu zic ca ar merita incercat
|
|
|
|
|