11-06-08, 18:50
|
|
 Stage 5
Member of: [SEAT]
|
Recomandari ASE
Salut,am decis in sfarsit ca vreau sa intru la ASE,insa nu ma pot hotari la ce sectie...Dintre toate facultatile din cadrul ASE-ului am restrans lista la:
-Cibernetica,statistica si informatica economica
-Finante,Asigurari,Banci si Burse de valori
-Management
-Marketing
-si de ce nu ,poate chiar Relatii Economice internationale...
Acum v-as ruga pe voi cei care sunteti la vreuna dintre aceste facultati sa-mi spuneti si mie cum sta treaba pe acolo,cum e programul ? Daca e incarcat?Daca materia e dificila,cum sunt profesorii etc..Eram foarte hotarat la un moment dat pe cibernetica,dar am auzit ca ar fi foarte dificil acolo,si ca informatica nu o sa fie predata de la 0,pt ca eu sunt la nivel aproape nul cu programarea dat fiind faptul ca am avut o profa de rahat in liceu..De asemenea,as vrea sa stiu si parerea voastra in legatura cu perspectiva de viitor a fiecarei facultati...care dintre ele au o perspectiva favorabila pentru viitor? In momentul de fata oscilez intre Finante ,Banci si Burse de valori( suna bine partea cu burse de valori,mi-ar placea sa fiu broker  ),Marketing(dar nu stiu daca o sa reusesc sa ma angajez intr-un loc ca lumea cu aceasta facultate) ...Relatii economice internationale suna incredibil si foarte tentant,nu-mi fac griji de limbi straine,pentru ca engleza o vorbesc foarte bine,dar mi-e teama sa nu fie doar un nume pompos,si sa fie un domeniu in care nu voi avea sansa...Va rog ajutati-ma cu niste sfaturi!
|
13-06-08, 12:59
|
|
 Stage 5
|
Re: Recomandari ASE
nu-mi poate da nimeni un sfat?
|
|
|
13-06-08, 14:05
|
|
 Stage 5
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [PARTICIPANT CURSE] [Fiat] [SKODA]
|
Frate...serios...tu ar trebui sa stii mai bine ce vrei de la tine si de la viata...
1) La cibernetica daca spui ca esti varza la info...nu recomand (e hardcore acolo)
2) La restu nu stiu nu vorbesc.
|
|
|
13-06-08, 21:52
|
|
 Stage 5
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club]
|