Quote:
Originally Posted by anndi
Si eu astept caldura sa incerc sa fac treaba asta. Mi se pare ca ai obtinut o cantitate foarte mica. Ce metoda ai folosit? Cunsumul cum este? Pe ce masina ai incercat?
|
daca vrei sa incerci trebuie sa fii pregatit,si sa ai nervi de fier si foarte multa rabdare.si eu prima oara am zis ca e simplu ulei uzat il distilez cum pot si gata combustibil,dar dupa ce am vizitat pe cineva in anglia si am vazut exact tehnica si unstensilele pe care le foloseste, de abia atunci am vazut exact ce insemna sa-ti faci propriul combustibil.asa ca m-am intors de acolo cu planuri detaliate despre cum sa-mi fac propriul stand de productie(de la butoi de decantare pana la cuva de spalare a combustibilului)si acum pot spune ca produsul finit chiar se prezinta(atat calitativ cat si estetic)a combustibil.
ce va recomand este sa incepeti cu ulei vegetal nefolosit,sa produceti o proba mica(1-3l ar fi bine ptr inceput),sa aveti catalizatori chimici de la sursa(de ex am folosit methanol,care trebuie sa fie 99% pur),sa testati tot amestecul obtinut(sa fie cat mai pur,culoare cat mai deschisa si vascositate medie)si neaparat sa folositi inainte de folosire produsul finit sa fie supus unui procedeu de purificare(eu l-am spalat deoarece este cea mai eficienta metoda,dar si foarte complicata)
acum in leg cu cantitatea mica:din cauza ca a trebuit sa incerc de cateva ori pana sa iasa produsul pe care l-am dorit si care sa fie folosit fara probleme,masina a fost un mercedes din 95,si cu aproximativ 4 litri(amestec) am facut 80 de km
acum vreau sa fac combustibil numai din ulei folosit amestecat cu grasime animaliera,fara solventi produs pur,masina de teste va fi un clio din '03.
ptr masinile diesel sub 98 se poate folosi doar ulei folosit,care trebuie sa fie doar filtrat de partile solide,dar maisnile trebuiesc modificate:injectoare speciale,filtru special,rezervor si conducte facute la comanda,etc