Mesajde Dan CHIRIAC » Sâm Ian 29, 2011 8:41 pm
Istoria:
Am parcat masina ieri seara (28 Ianuarie), in jurul orei 19.30, in locul unde o las destul de des, este vorba despre parcarea amenajata de sub Podul Grant, oarecum pe Calea Giulesti colt cu Calea Crangasi, in apropiere de Stadionul Giulesti si benzinaria Moll.
Mentionez ca parcarea este iluminata si ca in ea mai salasluiesc vreo 70 de masini de toate felurile, de la Dacia, VW sau Opel pana la Mercedes. Dealtfel, cred ca un Mercedes din asta, mai destept, era aseara la vreo 5 metri de locul unde am parcat eu.
Am intrerut alimentarea cu curent, dupa cum am pomenit anterior, am incuiat masina si am mers in treburile mele.
Astazi (29 Ianuarie) urma sa ma intalnesc cu George, sa mergem la ARO-ul 246 de Politie pomenit aici viewtopic.php?f=72&t=6503, sa ne uitam un pic la el, sa-i montam o conducta de alimentare cu aer si sa-i demontam alternatorul care urma sa ajunga la un electrician.
In jurul orei 12.45, pleaca Dane, daca ai cu ce!
De asemenea, pentru ca mi se pare plauzibila varianta incercarii valorificarii bunurilor, precum si a masinii pe componente, am sa incerc sa dau cat mai multe detalii referitoare la acestea.
Despre masina:
- tip/model ARO 244 TD, an de fabricatie 2001
- motor Toyota 2L-T, serie 2L5134844 – Atentie, cine aude de un motor de vanzare!
- cutie de viteze, reductor, ambreiaj Toyota
- caroseria de culoare verde inchis metalizat, cu plafonul alb si elemente din tabla striata de culoare neagra pe partile laterale ale aripilor si portierelor si pe partea superioara a aripilor fata
- rampa cu patru proiectoare dreptunghiulare mici pe plafon
- geamuri haion, laterale spate si portiere spate fumurii
- suport pentru roata de rezerva pe plafon, cu rezerva compusa din anvelopa BP Pneuss Cross Country dimensiunea 265/75 R15 si janta cromata, model Modular S, 8 j 15, et -30
- carlig si priza pentru remorca
- bara spate neagra, custom made
- bara fata neagra, custom made, cu placa pentru troliu (troliul nu era montat pe masina), suport pentru antena si cu 2 carlige pentru remorcare de la T-Max
- masca fata din fibra de sticla, cu degajare pentru troliu si avand montate pe ea lampi de semnal si pozitie, altele decat cele din dotarea standard
- autocolante “aro4x4.net” pe geamurile laterale spate si pe geamul haionului, autocolant “GTC auto” pe portiera stanga spate, autocolant “Parada baloanelor cu aer cald – Campu Cetatii 2010” pe geamul lateral stanga spate, autocolant “ARO Club Romania” pe capota motor
- body lift 50 mm
- jante tip “ARO spitate”, modificate (“intoarse”) maxim posibil, et-ul, probabil, pe la -65, vopsite negru la exterior si gris la interior
- anvelope Maxxis Buckshot Mudder MT, dimensiune 31/10,5 R15
- MRL-uri AVM modelul 415
- diferentiale cu raport 1 : 4,125
- diferentialul spate cu mecanism de blocare, fara partea de comanda ( a fost demontata in vederea modificarii)
In interior (mentionez ca tot ceea ce voi pomeni se afla fie in compartimentul special de sub scaunul soferului, fie in portbagaj, nu la vedere):
- stingator, trusa medicala, triunghi, becuri si sigurante de rezerva, coliere, etc
- lopata, topor, sufe diverse, ocheti
- hi-lift de la T-Max de 48 de inch
- statie radio in banda CB, CRT 77-114
- antena radio CRT ML-145
- trusa cu scule multe si diverse (cu exceptia a vreo 4-5 dispozitive mai speciale, as fi avut cu ce sa fac, oricand si oriunde, orice reparatie la masina)
- cruci cardanice, pivoti, MRL AVM 415, curele pentru alternator si servodirectie.
Scriind toate astea m-a cam luat durerea de cap.
Va multumesc pentru rabdare si pentru atentie!
Textul este preluat dupa Forumul Aro !
Pentru orice informatie, va rog sa-l contactati pe Dan Chiriac la tel: 0722617038