Go Back   Forum 4Tuning > Diverse > Tot ceea ce nu poate fi incadrat

Reply
 
Thread Tools
Old 21-03-05, 11:35   #1
momo

Stage 5
 
momo's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,295
Default Cum procedam pentru un burn-out reusit?

Salutare tuturor membrilor forumului!

Dupa ce am urmarit cateva filmuletze ce aveau in prim-plan nume grele ale lumii curselor legale si ilegale, m-am intrebat oare cum reusesc acele burn-out-uri spectaculoase?

1) Care este treapta ideala?
2) Frana de mana este secretul?
3) Diferente intre masinile cu tractiune pe fata si cele pe spate. (la cap. burn-out)

Astept cu nerabdare raspunsurile voastre!
__________________
____________________________________
Traieste ziua de astazi ca si cum maine nu ar exista
momo is offline   Reply With Quote
Old 21-03-05, 19:39   #2
Swat-Cat

Stage 5
 
Swat-Cat's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 2,501
Member of:
[SEAT]
Default

indiferent ca ai caminon, trolebuz, ferrari sau dacie bagi treapta 1-a o tragi frana de mana pana la capat turezi motorul peste turatia unde se afla cuplulul maxim (adica ~ 4000rpm) si dai drumu la ambreiaj si o calci pana la fund avand grije sa nu depasesti turatie maxima a masinii...
__________________
Chip tuning si Diagnoza Auto pt Wv,Audi,Seat si Skoda.....0745188592
Swat-Cat is offline   Reply With Quote
Old 21-03-05, 20:26   #3
RoSonic
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
RoSonic's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 5,778
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[Observator 4tuning]
[REDACTOR 4TUNING]
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Swat-Cat\"
indiferent ca ai caminon, trolebuz, ferrari sau dacie bagi treapta 1-a o tragi frana de mana pana la capat turezi motorul peste turatia unde se afla cuplulul maxim (adica ~ 4000rpm) si dai drumu la ambreiaj si o calci pana la fund avand grije sa nu depasesti turatie maxima a masinii...
nu chiar indiferent ce ai... ca daca ai frana de mana pe rotile cu tractiune nu mai iese
RoSonic is offline   Reply With Quote
Old 21-03-05, 21:38   #4
RaveBoy

Stage 5
 
RaveBoy's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 302
Member of:
[AfterDark Racing]
Default

Pai si daca te apropii de turatia max ii dai a 2-a ???? yo nu am cum sa incerc pt. ca am frana de mana pe rotiile cu tractiune .... si cu masina lu tata nu incerc ca ma rupe
RaveBoy is offline   Reply With Quote
Old 21-03-05, 22:36   #5
valib
Banned

Stage 5
 
valib's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,348
Default

eu nu pot face burn-out...am frana de mana pe fata...unde am tractiunea...

oltcit rulzzz
valib is offline   Reply With Quote
Old 21-03-05, 22:39   #6
Psycho
2 Roti

Stage 5
 
Psycho's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 8,063
Member of:
[Super Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
[Echipa de sprijin]
[2 Roti]
Default

hmzzz frana d mana e o solutzie ... a 2`a sunt prietenii .. dai cu 1`a .. daca poti sa`i dai si a 2`a dar sa duca motoru .. daca nuh .. moare calci rpd ambreiaju si bagi 1`a sii ii dai in continuare .. da nu ulei si apa si o sa ai un super burn`out + fum
__________________
Nu sunati , ies eu din cand in cand

Psycho is offline   Reply With Quote
Old 22-03-05, 06:17   #7
atzone

Stage 3
 
atzone's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 90
Default

Cu uleiu stiu ca pui peste tot (cauciuc, balta dedesupt) dar cu apa ce faci?
atzone is offline   Reply With Quote
Old 22-03-05, 08:12   #8
Psycho
2 Roti

Stage 5
 
Psycho's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 8,063
Member of:
[Super Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
[Echipa de sprijin]
[2 Roti]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"atzone\"
Cu uleiu stiu ca pui peste tot (cauciuc, balta dedesupt) dar cu apa ce faci?

fa asa ... pune ulei jos .. pune pe cauciucuri .... dai .. un mic burn ... k uleiu sa umezeasca tot cauciucu ... asa .. apoi pune apa peste ulei si peste cauciuc si da`i ...


secretu e k ... apa peste ulei aluneca .. ami salvezi vb vine din cauciucuri .. si scoate fum garantat .. retzeta e incercata
Psycho is offline   Reply With Quote
Old 22-03-05, 08:21   #9
atzone

Stage 3
 
atzone's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 90
Default

merci pentru sfaturi
urmatoarea mea problema e frana de mana care nu prea tzine o sa pun catziva amici sa ma ajute, sper sa nu ii omor
atzone is offline   Reply With Quote
Old 22-03-05, 08:24   #10
momo

Stage 5
 
momo's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,295
Default

si gumele ce zic la faza cu uleiu?
momo is offline   Reply With Quote
Old 22-03-05, 08:31   #11
atzone

Stage 3
 
atzone's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 90
Default

daca esti hotarat sa faci burn nu te mai gandesti la gume
daca esti chitra te duci shi itzi cumperi 2 cauciucuri terminate cu 100 de mii shi faci cu alea
__________________
NeedForSpeed until crash!!!
atzone is offline   Reply With Quote
Old 22-03-05, 08:34   #12
atzone

Stage 3
 
atzone's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 90
Default

Psycho o intrebare mai am: pe ce se face mai bine: bitum sau ciment?
atzone is offline   Reply With Quote
Old 22-03-05, 08:46   #13
Gabi
Super Moderator

Stage 5
 
Gabi's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 14,537
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"atzone\"
Psycho o intrebare mai am: pe ce se face mai bine: bitum sau ciment?
Unde aderenta e mai scazuta.
Gabi is offline   Reply With Quote
Old 22-03-05, 08:47   #14
momo

Stage 5
 
momo's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,295
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"atzone\"
Psycho o intrebare mai am: pe ce se face mai bine: bitum sau ciment?
dupa cat ma duce pe mine capu' bitumul se incalzeste din cauza frecarii si risti sa se rupa bucati din el care iti pot cauza neplaceri...
momo is offline   Reply With Quote
Old 22-03-05, 08:50   #15
atzone

Stage 3
 
atzone's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 90
Default

vecine sa tresti tu crezi ca o sa fac pe bloc?
cat sa se incalzeasca? ca doar nu fac 30 de min, dar nici atunci nu cred ca o sa se intample asha
aderentza e mai scazuta pe ciment
atzone is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -