Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FIAT > Alte discutii Fiat

Reply
 
Thread Tools
Old 20-09-07, 22:50   #1
denver
Fiat Driver

Stage 5
 
denver's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,143
Member of:
[Fiat]
[Old School Cars]
[LANCIA]
Default

deschid acest thread in onoarea tuturor posesorilor de fiat aici va puteti exprima multumirile si nemultumirile care le aveti fata de aceasta marca eu am doar 17 ani nu am permis asa ca nu imi pot da o parere neconducand in trafic totusi tata a avut fiaturi..... in jur de 9 incepand cu 131 ,regata, ritmo... iar in rest a avut ocazia sa conduca multe ale prietenilor sau cand mai repara din cand in cand cate una etc.... ultima si cea mai de pret ca sa zic asa este un superb fiat 600 din `62 (reconditionat) in ciuda varstei este o masina uimitoare de capacitate foarte mica si foarte batranica dar care totusi porneste la sfert de cheie va astept cu pareri iar cei ce au fiaturi defecte si nu stiu cum sa le repare daca va pot ajuta o fac cu ea mai mare placere am avut ocazia nu doar sa ma "joc" cu fiaturile ci sa si umblu in ele asta insemnand demontari montari.... etc. sper sa nu se ajunga la discutii contradictorii , posesorii altor marci de masini pot ocolii acest thread sau dak vor sa isi exprime parerea sa o faca intr-un mod civilizat . Va astept parerile pana atunci mult succes cu masinile .

PS: am deschis acest thread in urma multor discutii contradictorii cu multi necunoscatori care vorbesc din auzite si vorbesc..... puncte puncte (vorbe gen fiatu e scump si slab , scump si nu are dotari suplimentare , ceea ce este de fapt invers) as aprecia foarte mult parerile tuturor va multumesc . Numai Bine

Last edited by lascarica; 27-09-07 at 01:44.
denver is offline   Reply With Quote
Old 27-09-07, 01:42   #2
lascarica
Super Moderator

Stage 5
 
lascarica's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: The F.I.A.T Brand

Eh,multele discutii legate de fiabilitate au aparut asa cum am mai spus-o undeva, prin anii 70-80, cand afacerea cu URSS aducea la italieni otel/tabla din ucraina...dealtfel cam de foarte slaba calitate/prost tratata, cum s-a dovedit ulterior...cu toate ca rusii aveau asa cum toti stim,si otel bun.
In rest, adevaruri legate de ce se poate spune rau,ar fi pretul mic de achizitie combinat cu intretinere/piese nu la nivel comparabil.
Nu cred ca se poate spune despre fiat 1700 sau fiat 1300 (erau destule si admirate la statut de limuzina,prin anii 70 la noi...cei de varsta mea stiu )ca n-a fost o masina fiabila...incepand de la electrica/contacte si pana la evacuare ,interior si transmisie,erau facute cu spirit de raspundere.Binenteles felul cum vad italienii calitatea nu va fi niciodata identic cu al germanilor sau al rusilor...sau al chinezilor...asta este un aspect de care majoritatea noastra nu tinem cont,si anume ca fiecare neam,are propria identitate...UNII si-o pastreaza cu sfintenie(de ex italienii,care chiar se cam opun tendintelor de globalizare) si altii....exista si romani(nu ma refer deloc la segmentul auto ci la modul general...la noi traditie in transporturi terestre nu prea a fost)..
Italienii,in planul auto au pierdut ceva teren (a se intelege-vanzari/profituri,nu tehnologie) incercand prea des si poate in contratimp cu "moda" ,sa puna in productie de serie ,inovatii ce poate cateodata au fost de-a dreptul experimente ....aici ma refer la tehnologii ce nu erau inca testate temeinic in "gradina" producatorului, probele finale fiind derulate cu vehiculul aflat deja in posesia ..clientului final ...poate sufletul latin este unul de jucator (*jocuri noroc,etc...)...ori la bal ori la spital...sau poate ,mai bine : Cand in bal,cand in spital
Referitor la problemele ce apar in utilizarea masinilor casei italiene, eu m-am descurcat....chiar daca intr-adevar,mai ales la modelele noi,trebuie sa desfaci cateodata un numar dublu de suruburi in comparatie cu o masina germana,pentru a face vreo interventie. Asa sunt ei...americanu' se dezbraca incepand cu tricoul...italianul scoate intai cureaua,apoi pantofii,apoi cravata.....nu avem dreptul sa cerem italianului sau chinezului sa vada lucrurile precum neamtul or suedezul (scuze pt comparatia cu americanul..aia nici macar nu exista ca neam..)
Numai bine tuturor !
__________________
...
un cumul de idei si de concepte, menite sa ne confere identitate, inglobate intr-un pachet avand capacitatea de a le perpetua...
*Ma destind jongland cu propriile-mi ganduri in vasta cultura de amintiri trecute si viitoare*
Gold_Fm - purest form of entertainment music; Romānia Muzical - only music.
lascarica is offline   Reply With Quote
Old 01-10-07, 14:13   #3
japi

Stage 1
 
japi's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 15
Thumbs up Re: The F.I.A.T Brand

Sal, cat despre FIAT nu pot zice nimik decat e a 2a mea dragoste :P ...
Cat despre condus sunt un conducator in devenire !(ore de condus , examene etc.) dupa primirea permisului sper sa ma pot astepta la un FIAT GRANDE PUNTO 1.9 MJ SPORT 130CP din partea parintilor :P ... apoi sper ca incet incet sa ma incadrez in lumea tuningului sau a tot ce inseamna mashina ... si sa castig cat mai multa experientza ...
apropo: aceasta cale mi-a fost deschisa de catre Denver , un bun amic din bucuresti care desi are 17 ani stie mult mai multe decat un conducator cu permis de 5 ani! ... (speram ca peste 1 an 2. maxim sa se auda de acel Denver si de acel Japi )

Bafta! Capu sus!
japi is offline   Reply With Quote
Old 02-10-07, 00:38   #4
denver
Fiat Driver

Stage 5
 
denver's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,143
Member of:
[Fiat]
[Old School Cars]
[LANCIA]
Default Re: The F.I.A.T Brand

ce nebun ) vere totusi traim in lumea reala nu intr-o lume a basmelor ai sa vezi ce inseamna experienta ... tu poti invata multe de la taticul tau , eu am invatat de la al meu ai sa vezi ce inseamna sa fi sofer adevarat peste cativa ani , nu doar o masina buna si castigarea unei liniute te fac sa fi sofer adevarat pana la urma masina piesa sau nu dar mai mult conteaza "piesa dintre scaun si volan" oricum sa nu deviem de la subiect aici este vorba despre fiat nu pot spune eu ca nu am condus atatia km... dar spun tata tata nu a fost dezamagit de fiat mai asteptam pareri desii nu prea este vizitat threadul meu dar prefer o singura parere si aceea sa fie sincera oricum le multumesc celor care isi lasa o parere si cam atat . bafta tuturor
denver is offline   Reply With Quote
Old 30-11-07, 15:47   #5
S0v3r3ign69

Stage 1
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 15
Default Re: The F.I.A.T Brand

Fiat? Intr-un cuvant: n-ai bani de Ferrari, Alfa... ? Iti iei FIAT.
Daca vrei sa simti spiritul italian, iti iei un Fiat!
E o masina buna... as lua-o si pe a doua, dar prefer sa-mi iau Alfa.
Ciao
S0v3r3ign69 is offline   Reply With Quote
Old 21-12-07, 19:40   #6
Fi@tz3l
NoSpeedLimit Romania Club Member

Stage 5
 
Fi@tz3l's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 355
Member of:
[Fiat]
[NoSpeedLimit Romania Club]
Smile Re: The F.I.A.T Brand

Salutare! Eu numai acum am vazut Threadul si pe loc am zis cami las parerea despre fiat! Imi plac la nebbbbbunie! Si sincer sa fiu cand am citit multe despre mashinile mele (Fiaturi Tipo) am devenit mai mare fan Fiat!
In familie sunt 3 fiaturi...si de toate sunt mandru..dar pot sa zic ca nici un tipo nui la fel!Acum muulti ani tala meu a cumparat un tipo 1.7D.Masina era varza..dar cu timpul am reusit sa gasesc si sa cumpar piese pt ea! acum ma mandresc cu ea pt ca are niste dotari fainutze avand in vedere ca anul de fab. este 1988!!!: geamuri electrice, bord digital, inchidere centralizata, aer conditionat volan reglabil si multe altele! Vreau sa subliniez ca partea electrica a mashini este in stare buna si nu am fost niciodata la vreun service cu ea!..normal ca se mai intampla acum ca desfac o mufa si e deja verde de la coroziune...dar totusi...din 1988!!!!! Acum cateva luni am, achizitionat un tipo tot in stare avansata...de mucegai...dar mai este putin..si o sa arate si o sa functioneze super!an fab 1989!tot 1.7D Cum am luato...am puso pe roti...am refacut sis de franare...am atins cu ea 140..fara nici o problema, asta fiind si un punct forte din partea fiatului..eu cred ca ei fac nishte motoare diesel excelente!..in rest ce sa mai laud la ele...sasiul este destul de bine antifonat...tablaria nu mia ruginit deloc..(numai acolo unde lam pocnit..lam atins cu ceva)..bucsile parca se duc cam repede (avand in vedere si cum sunt drumurile noastre..).Un sfat de la mine e ca dac vreti neaparat un fiat..cumparativa mashina din germania! Nu stiu de ce..dar fiaturile produse pentru nemti parca sunt mai bine facute decat cele produse pentru Italia!
Fi@tz3l is offline   Reply With Quote
Old 21-12-07, 22:20   #7
denver
Fiat Driver

Stage 5
 
denver's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,143
Member of:
[Fiat]
[Old School Cars]
[LANCIA]
Default Re: The F.I.A.T Brand

nu stiu cate sunt prin romania dar ar trebui sa incerci un tipo GT 2.0 benzina turbo 130 de cai parca nici eu numai stiu datele exacte multi spun ca masinile nu mai sunt ce au fost si cand se vorbeste despre fiat aud asta cel mai mult dar multi gresesc daca ar incerca orice tip de fiat in versiunea abarth ar fi placut surprinsi de ce poate inca fiatul , inca de la prima masina fiat a vrut sa faca un record si cam tot ce au facut a avut legatura cu viteza in general multe masini sunt la origine masini de rallyuri 131 supermirafiori a fost concept pentru rally lancia delta cu motorul de pe 131 la fel pt rally , iar Carlo abarth unii spun ca este un Carol Shelby al italienilor dar gresesc incredibil de mult , Carlo abarth impreuna cu imperiul fiat au facut lancia delta S4 cu motor de 1.8 470 de cai putere (specific motor central) masina care lua suta in 2.5 iar americanii aveau nevoie de motoare undeva in jurul la 13 litri stiu ca este o cobra speciala cu un asemenea motor , am aduc vorba despre lancia delta S4 pentru ca asta este dovada ingeniozitatii italienilor fata de altii multi prefera masini nemtesti altii japoneze majoritatea mai ales romanii merg pe nemtesti de ce oare cred ca nici ei nu isi explica de obicei despre italience aud exact opusul a ceea ce ai spus tu toti sustin ca stau prost la electrica si tablarie , pai cum sa nu stea prost daca masinile consuma putin si fug sunt alergate nu ? de tipo sa nu mai zic niste rude au vrut sa cumpere un tipo 1.9 td motorul era facut ca sa o vanda dar suspensia era varza masina inca mergea se tinea bine mult timp dar era alergata , rugina toti le lovesc fac o reparatie de 2 bani si se asteapta sa fie tanc masina , instalatia electrica la fel cand eram mai mic si avea tata garaj umblam prin fiaturi toata ziua , gasisem o regata care daca mai mergea mult cu ea asa lua foc cu totul doar suntem in romania avea o lucratura de "maestru" fire deconectate altele se atingeau cum sa mearga ? cum sa fie masina ? aud vorbe gen "bmwul meu nu sa stricat dar am avut un fiat uno care a luat foc , intradevar il tineam sa car cu el " eu am un fiat 600 momentan este in pauza masina nu circula nimeni cu ea dar o perioada a fost singura masina iar tatal meu a avut nevoie sa umble cu ea mult nu ma dezamagit nici macar o data , atat ca avea probleme la electromotor si zapacea bateria si asta pentru ca nu gasisem alt electromotor era refacut cu piese de la unul foarte uzat , masina a tinut cu mine .... prima masina a tatalui a fost un fiat 131 supermirafiori TC asta insemnand 1.6 105 cai ulterior 130 , tata vitezoman o incingea mult si tot a tinut , singurul lucru care ma dezamageste la fiat este acela , ca nu au mai facut masini cu tractiune pe spate in rest jos palaria am vazut un regata care ma lasat masca avea pe bord un fel de display digital simplu dar ma uimit imaginea masinii si cred ca arata defectele masinii nici eu nu stiu sigur era undeva pe trotuar masina eu eram in trecere ma grabeam nu am vazut mare lucru dar totusi este de tinut cont masini dinainte de 90 , fiecare cu gusturile dar in primul rand motivul pentru care eu sunt atasat de aceste masini este ca sunt rezistente cel putin din cate masini a avut tatal meu atat detinute cat si imprumutate nu am avut probleme eu nu imi pot exprima parerea nu am permis sunt niste masini deosebite apreciate de putini , dar daca ma gandesc mai bine masinile care sunt aperciate doar de cunoscatori sunt cu adevarat deosebite de bmw a auzit toata lumea dar de un fiat 131 3 titluri mondiale lancia delta 6 nu au auzit toti mie sincer imi pare rau ca nu am trait in vremea acestor masini multi viseaza la un dodge viper lamborghini . ferrari nu intra in calcul , cred ca am vrea cu totii cate un ferrari ma rog eu visez la un 131 abarth modelul de top cel mai mare motor , in fine am scris cam mult

ps: ma bucur sa vad ca mai exista si cei ca tine de obicei multi tineri au inclinatii spre bmw sau audi dar se pare ca ai descoperit secretele unui fiat

numai bine
denver is offline   Reply With Quote
Old 21-12-07, 23:53   #8
Fi@tz3l
NoSpeedLimit Romania Club Member

Stage 5
 
Fi@tz3l's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 355
Member of:
[Fiat]
[NoSpeedLimit Romania Club]
Smile Re: The F.I.A.T Brand

Normal ca am descoperit...Imi amintesc cand eram in generala...si mergeam spre casa,si lam gasit pe tatal meu in fata scarii reparand fiatul tipo...pe care o am si acuma....si era tare fericit pentru ca era super mashina....arata groaznic pt ca era a unei firme, dar totusi interiorul...bordul digital....pe bord sunt nishte beculetze careti indica care usa e deschisa...care beculetz nu mai functioneaza..si avea nishte dotari care iti intorceau capu.Toti baetii din clasa se uitau si se mirau ce bord avea si cata electronica...de atunci a trecut muuult timp si inca mai am fiatu...si arata si functioneaza si mai bine!!si cand vad un astfel de fiat pe strada parc ash vrea sa cunosc proprietarul....sal intreb..cat timp a bagat in mashina..si cata pasiune so tina asha cum sa fabricat...de parc ar fi iesit din fabrica....si de aceea am hotarat ca macar 1 fiat sa ramana original....parc ar fi iesit din fabrica...si celelalte 2 sa fie pt topit asfalt! Lancia Delta Integrale...ce mashina...si inca la vtmuri si la ralliuri se mai alearga cu ea...si acum imi doresc o mashinutza din ala...sau cum ziceai tu...de tipo 2.0 care pe vremea lui concura cu golf 3...si a batut golfu din mai multe puncte de vedere..da totusi..a ramas mai ascuns lucrurile astea..in anglia au aparut multe reviste golf vs tipo..la noi eu sincer nu am auzit de asha ceva! Noarmal ca oamenii zic ca golfuletele sunt faine...si fiat sucks....dar cand iti iei un fiat folosit si rupt de o firma...si o imbraci...o repari weekend de weekend.....si dupa 2-3 ani iese o mahina superba...aia e o mandrie...si atunci poti sa zici..da mai...la fiaturi numi place cutare! Am un tipo din 1994..din germania...super mashina...mananca asfaltu....si nu are un gram de rugina...nimic nu bate!!!..sa analizam si drumurile noastre inainte sa zicem ceva!! Totdeauna o sami placa intaliencele....pt ca nu ma satur de ele...am 3..si imi strang bani si pt un Abarth..Imi bate ochiu si un Bravo din brasov...galben! poate proprietaru vede threadu si zice si el o parere doua despre fiaturi...nul cunosc...dar mashina e in stare superba!(am laudat acum destul... )
Fi@tz3l is offline   Reply With Quote
Old 22-12-07, 00:10   #9
Fi@tz3l
NoSpeedLimit Romania Club Member

Stage 5
 
Fi@tz3l's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 355
Member of:
[Fiat]
[NoSpeedLimit Romania Club]
Smile Re: The F.I.A.T Brand

Ps: uitasem ceva...se gaseste pe situri(cluburi fiat)..asta numai de a dovedi ce am afirmat mai sus
Attached Files
File Type: doc Performance Car Abril 1992.doc (215.0 KB, 33 views)
Fi@tz3l is offline   Reply With Quote
Old 22-12-07, 00:10   #10
denver
Fiat Driver

Stage 5
 
denver's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,143
Member of:
[Fiat]
[Old School Cars]
[LANCIA]
Default Re: The F.I.A.T Brand

eu fratioare am muncit cu taicamiu 3 ani la 600 datorita serviciului eu scoala uneori si antrenamente nu aveam timp nu puteam fi in fiecare zi la ea asa ca a durat foarte mult dar ma mira iubesc fiaturile dar tot ma mira extrem de mult felul in care merge masinuta asta un motor mai batran ca tata neschimbat reparatii minore motorul este original tot un electromotor alternator ceva alea nu am ce sa le cer necesita schimbate mai ales la varsta asta dar motorul acelas , si nu ma dezamagit macar o data iubesc masina asta si nu mi as putea imagina vreodata pe cineva macar cu un deget pe ea , de anul viitor si eu ma gandesc la multe nu stiu sigur ce se intampla cu taxa dar pentru inceput optez pentru un coupe 20VT daca ma tine buzunaru chiar si un 20VT plus , cred ca pasiunea fata de masini este singura care nu moare niciodata , am eu destule in cap dar totul depinde de buzunar nu stiu daca gasesc in rom vreun tipo gt de vanzare , eu nu sunt adeptul tractiunii fatza dar dragostea pentru fiat si faptul ca e un vis cand conduc o astfel de masina ma fac sa uit de lucrul asta , am in gand un proiect foarte complicat si costisitor sa pun un motor de lancia delta hf sau coupe turbo pe un 131 operatia este complexa dar nu prea am cum sa aduc asemenea performante si posibilitati de tuning pe motorul standard de 131 fara injectie daca ar fi avut injectie era perfect dar asta complica lucrurile cel mai mult , si mai este ceva deosebit ce nu cred ca as gasi , un punto gt puterea nu este mare doar 130 cp si turbo dar masina este mica si asta o face mai periculoasa si mai incitanta , zilele astea daca am timp fac si eu niste poze la masinuta si deschid un thread sa o prezint

salut si respect frate pentru gandire in special
denver is offline   Reply With Quote
Old 22-12-07, 00:20   #11
Fi@tz3l
NoSpeedLimit Romania Club Member

Stage 5
 
Fi@tz3l's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 355
Member of:
[Fiat]
[NoSpeedLimit Romania Club]
Smile Re: The F.I.A.T Brand

Quote:
Originally Posted by denver View Post
eu fratioare am muncit cu taicamiu 3 ani la 600 datorita serviciului eu scoala uneori si antrenamente nu aveam timp nu puteam fi in fiecare zi la ea asa ca a durat foarte mult dar ma mira iubesc fiaturile dar tot ma mira extrem de mult felul in care merge masinuta asta un motor mai batran ca tata neschimbat reparatii minore motorul este original tot un electromotor alternator ceva alea nu am ce sa le cer necesita schimbate mai ales la varsta asta dar motorul acelas , si nu ma dezamagit macar o data iubesc masina asta si nu mi as putea imagina vreodata pe cineva macar cu un deget pe ea , de anul viitor si eu ma gandesc la multe nu stiu sigur ce se intampla cu taxa dar pentru inceput optez pentru un coupe 20VT daca ma tine buzunaru chiar si un 20VT plus , cred ca pasiunea fata de masini este singura care nu moare niciodata , am eu destule in cap dar totul depinde de buzunar nu stiu daca gasesc in rom vreun tipo gt de vanzare , eu nu sunt adeptul tractiunii fatza dar dragostea pentru fiat si faptul ca e un vis cand conduc o astfel de masina ma fac sa uit de lucrul asta , am in gand un proiect foarte complicat si costisitor sa pun un motor de lancia delta hf sau coupe turbo pe un 131 operatia este complexa dar nu prea am cum sa aduc asemenea performante si posibilitati de tuning pe motorul standard de 131 fara injectie daca ar fi avut injectie era perfect dar asta complica lucrurile cel mai mult , si mai este ceva deosebit ce nu cred ca as gasi , un punto gt puterea nu este mare doar 130 cp si turbo dar masina este mica si asta o face mai periculoasa si mai incitanta , zilele astea daca am timp fac si eu niste poze la masinuta si deschid un thread sa o prezint

salut si respect frate pentru gandire in special
Abia astept threadu.Da intradevar mam gandit si eu la chestiile astea cu lancia delta integrale...sa pun motorul cutia...tot ansamblu pe tipo...cica sar potrivi de minune...normal cu nishte modificari minore...dar nu cred ca o sa am bani in viitorul apropiat pt asha ceva..!sunt in anu2 de fac..nu lucrez..si cerdema ca si mie mie foarte greu sa fac ceva la mashini!dar va veni timpu...o sa iasa fiatul tipo din intuneric si va cauta golfuletzele....1 cate 1 (sry offtopic )
respect
Fi@tz3l is offline   Reply With Quote
Old 22-12-07, 04:16   #12
Detman
Fiat Driver

Stage 5
 
Detman's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 3,228
Member of:
[Fiat]
[VW]
Default Re: The F.I.A.T Brand

initial am vrut sa imi cumpar un polo din 2000, 1.0 - 50 cai, dar era cam scump, slab dotat, asa ca am zis ca sa vad ce pica. . si-a cumparat fratele meu un punto sporting - 80 cai , 6+1 viteze, l-am condus, si de atunci sincer, nu ma mai uit la polo-uri. vise la un Punto HGT . sper sa mi se indeplineasca visul anul viitor prin ianuarie/februarie cand o sa imi cumpar masina .
Detman is offline   Reply With Quote
Old 22-12-07, 09:46   #13
denver
Fiat Driver

Stage 5
 
denver's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,143
Member of:
[Fiat]
[Old School Cars]
[LANCIA]
Default Re: The F.I.A.T Brand

Quote:
Originally Posted by Detman View Post
initial am vrut sa imi cumpar un polo din 2000, 1.0 - 50 cai, dar era cam scump, slab dotat, asa ca am zis ca sa vad ce pica. . si-a cumparat fratele meu un punto sporting - 80 cai , 6+1 viteze, l-am condus, si de atunci sincer, nu ma mai uit la polo-uri. vise la un Punto HGT . sper sa mi se indeplineasca visul anul viitor prin ianuarie/februarie cand o sa imi cumpar masina .
iti doresc mult succes cu achizitionarea masinii , eu visez la un coupe singurul lucru , care ma impedica si cred ca pe majoritatea este taxa de prima inmatriculare dar am auzit ca se va plati doar 10% eu mai am de asteptat din cauza varstei pana in vara pentru permis , nu stiu cate fiaturi ai mai condus in afara de punto dar iti garantez dragoste la prima vedere chiar si cu modele mai vechi sau motorizari mai mici , mult succes inca o data
denver is offline   Reply With Quote
Old 30-12-07, 12:18   #14
B71BWP

Stage 2
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 32
Default Re: The F.I.A.T Brand

la inceput am vrut sa-mi iau un golf 4 auzind peste tot c masina tare e! normal intra in stereotipul masinii nemtesti! dar atat...am ajuns la concluzia k nu inspira decat valorile nemtesti...e solida, rezistenta la drumurile noastre si...destul d "RECE"...cand m-am hotarat s incerc ceva "mai latin" mi-am luat un punto...desi am un motor mic 1.3 16v m-jet pot spune k sunt multumit d felul cum trage chiar si l turatii mai mari desi e diesel...serios chiar nu mi-as mai lua o nemteasca acum...trebuie sa conduci o italianca si t vei indragosti...
B71BWP is offline   Reply With Quote
Old 30-12-07, 12:55   #15
denver
Fiat Driver

Stage 5
 
denver's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,143
Member of:
[Fiat]
[Old School Cars]
[LANCIA]
Default Re: The F.I.A.T Brand

asta simte orice om care incearca o italianca nu exista sentiment mai placut la volan decat intr-o italianca mai veche mai noua din orice alta masina daca intri intr-o italianca nu mai iesi , cel putin eu cand eram mic avea tata 131.... daca plecam pe undeva cand ajungeam acasa dadea catea ture de bloc altfel nu coboram )
denver is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -