Quote:
Originally Posted by TTTabarth
|
daca este vb despre un dohc cine vrea putere mai mare intr-adevar si nu abureli cu filtre si evacuari atunci trebuie umblat la mai multe si trebuie luata hotarirea la - turbo sau aspirat?
pt aspirat atunci trebuie ,montate alte supape, mai mari . ,marirea compresiei,refacerea motorului in primul rand de fapt .asta insemnind schimbarea setului si daca tot te apuci de asta poti monta alte pistoane mai mari, de exemplu de motorul de 2000 cmc de la croma, injectia originala obosita la gunoi se trece ori pe 4 carburatoare ori un dublu sau o alta injectie provenita de la croma de 2000 cmc asa se va ajunge la cel putin 125 cp
nu recomand schimbarea axelor vor aparea probleme in functionarea fiabila a motorului cum ar fi porniri greoaie,noxe ,mers neregulat consum excesiv,etc exceptind doar dc nu vrei sa te dai cu ea decit la liniute
pt turbo atunci trebuie gasite niste pistoane de turbo de exemplu de lancia delta 1,6turbo hf ,supape mai mari, turbina tot de aceeas motor sau mai mare la fel ,trecerea ori pe carburator ori alta injectie, intercoler de aici se ajunge 125cp in sus