Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FIAT > Alte discutii Fiat

Reply
 
Thread Tools
Old 08-05-07, 12:58   #1
Eagleee

Stage 5
 
Eagleee's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
Default Motorul HGT

Salut
De unde provine motorul HGT 2.0 20v pus in bravo?
Eagleee is offline   Reply With Quote
Old 15-05-07, 14:18   #2
syncron

Stage 5
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 1,508
Default Re: Motorul HGT

Quote:
Originally Posted by Eagleee View Post
Salut
De unde provine motorul HGT 2.0 20v pus in bravo?
a fost montat pe fiat cupe
syncron is offline   Reply With Quote
Old 20-05-07, 02:48   #3
lascarica
Super Moderator

Stage 5
 
lascarica's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Motorul HGT

Quote:
Originally Posted by Eagleee View Post
Salut
De unde provine motorul HGT 2.0 20v pus in bravo?
Daca te ducea gandul la Audi cumva,nu...n-are treaba nici ca si proiect/design....nimic.
Motorul a fost intai implementat pe lancia kappa. Pe fiat coupe a existat deasemenea si in versiune turbo.
...Cine stie,poate o fi deviat din primul V10 al casei ce a aparut in acelasi an cu asta (adica 1996)...oricum detalii tehnice referitoare la acel V10 ce poate ar fi utile pentru a gasi urmele "paternitatii",nu avem multe sanse a gasi,fiind folosit de ferrari doar in F1 pana prin 2005 daca nu ma-nsel(binenteles cu upgrade-urile de rigoare)....f430-ul cred ca-i primul de serie cu v10.....
__________________
...
un cumul de idei si de concepte, menite sa ne confere identitate, inglobate intr-un pachet avand capacitatea de a le perpetua...
*Ma destind jongland cu propriile-mi ganduri in vasta cultura de amintiri trecute si viitoare*
Gold_Fm - purest form of entertainment music; Romānia Muzical - only music.
lascarica is offline   Reply With Quote
Old 20-05-07, 07:24   #4
Eagleee

Stage 5
 
Eagleee's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
Default Re: Motorul HGT

Nu ma dus candul la alti, numai in gama fiat, numai ca nu am vazut sesul motorului...cel putin din cauza ca pentru 3 modele sa faca un motor total nou...Apropo, stiti ceva despre calitatea acesteia+cutia, are LSP, sau numai cel turbo, sau nici aia?
Daca bine stiu ferrari un a avut nici un model pentru strada cu v10
Eagleee is offline   Reply With Quote
Old 20-05-07, 12:46   #5
lascarica
Super Moderator

Stage 5
 
lascarica's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Motorul HGT

Da,asa-i ,nu exista inca v10 pe model de strada(stiam ca au fost discutii pentru f430...se pare ca au ramas discutii)...oricum era doar o impresie nu am afirmat categoric:">.
Pai n-a fost implementat numai pe 3 modele...ci pe mult mai multe iar acelasi bloc il gasim si pe JTD-urile mari inclusiv pe faimosul 2.4 de 200cai de pe noul croma.
Benzinarul 20v a fost si pe stilo abarth (era 2.4,stiu...insa diferentele se limiteaza la cursa pistonului...in cel de 2.0 de la coupe poti pune fara grija internele de 2.4 ) si pe bravo/brava 20v si pe mareea hgt...etc.
"LSP"...m-ai inchis cu termenul...Daca cumva voiai sa spui LSD, da,au insa numei cele turbo,versiunea aspirata neavand nevoie. Si despre localizarea sistemului,gresesti (cel putin in cazul de fata...poate or fi pus unii si in cutie dar ma-ndoiesc)...mai studiaza sefu'.........Poate ai fost inselat de prezentza jojei pentru uleiul de diferential,insa...
Toate cele bune !

Last edited by lascarica; 20-05-07 at 12:49.
lascarica is offline   Reply With Quote
Old 20-05-07, 16:31   #6
Eagleee

Stage 5
 
Eagleee's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
Default Re: Motorul HGT

Quote:
Originally Posted by lascarica View Post
Da,asa-i ,nu exista inca v10 pe model de strada(stiam ca au fost discutii pentru f430...se pare ca au ramas discutii)...oricum era doar o impresie nu am afirmat categoric:">.
Pai n-a fost implementat numai pe 3 modele...ci pe mult mai multe iar acelasi bloc il gasim si pe JTD-urile mari inclusiv pe faimosul 2.4 de 200cai de pe noul croma.
Benzinarul 20v a fost si pe stilo abarth (era 2.4,stiu...insa diferentele se limiteaza la cursa pistonului...in cel de 2.0 de la coupe poti pune fara grija internele de 2.4 ) si pe bravo/brava 20v si pe mareea hgt...etc.
"LSP"...m-ai inchis cu termenul...Daca cumva voiai sa spui LSD, da,au insa numei cele turbo,versiunea aspirata neavand nevoie. Si despre localizarea sistemului,gresesti (cel putin in cazul de fata...poate or fi pus unii si in cutie dar ma-ndoiesc)...mai studiaza sefu'.........Poate ai fost inselat de prezentza jojei pentru uleiul de diferential,insa...
Toate cele bune !
Cu motorul v10, acuma face ferrari una.
Da am vrut sa spun LSD, dar era prea dimineata, dar totusi, diferentialul este impreuna cu cutia, la masinile cu tractiune fata...in fine, zici ca la turbo este, sigur, ca VAG nu pune in aproape nimic...
Eagleee is offline   Reply With Quote
Old 20-05-07, 17:33   #7
lascarica
Super Moderator

Stage 5
 
lascarica's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Motorul HGT

Binenteles ca diferentialul ,cel putin cel fata este obligatoriu in cutie.Ba chiar la multe integrale ,si cel central e tot acolo.Numai ca ansamblul de discuri ce lucreaza in mediu vascos,eu l-am vazut la care m-am uitat,afara din cutie.La fiatul meu este sigur afara,asa iti spun sigur...la alfa am autoblocant mecanic,nu am studiat insa asa zice fabricantul..
VAG nu pune probabil pentru a pastra imaginea de masina "tunabila"...adica daca ai bani si nu stii ce sa faci cu ei... ...nu trebuie sa cauti mult ce ar trebui masinii
Bine,exclude masinile mai serioase din VAG...chiar si audi pe quattro nu au nevoie de LSD,torsenul are autoblocant mecanic....altele mai sportive au limited slip si pe central(haldex) si pe spate....

Last edited by lascarica; 20-05-07 at 17:41.
lascarica is offline   Reply With Quote
Old 20-05-07, 19:20   #8
Eagleee

Stage 5
 
Eagleee's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
Default Re: Motorul HGT

Asa e.
Inrebarea era dintr-o simpla cauza, un prieten vrea sasi cumpere una de asta, un HGT bravo...eu am sis ca nu merita, dar daca este si turbo pe masura, adica se poate scoate in jur de 300 din masina...poate fi o surpriza mare...
Cat de bune sint motorarele astea, L5 20V cu si fara turbo?
Eagleee is offline   Reply With Quote
Old 20-05-07, 21:00   #9
lascarica
Super Moderator

Stage 5
 
lascarica's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Motorul HGT

Nu s-a fabricat bravo cu 20v turbo.Doar pe lancia kappa s-a pus cel turbo (exceptand coupe-ul). Deci el va avea de bagat bani destui pentru conversie turbo(turbina trasee adm/evac, pistoane,injectoare,intercooler,pompa ulei,pompa benzina,....etc). Iar 300cai din motorul ala fara investitii in fiare...cu rezerve..Scoti,dar daca-i si folosesti des...apar probleme. Eu recomand ca pentru 300-400cai sa-i cumperi macar pistoane forjate daca nu ai bani si de biele asemenea.Referindu-ne la versiunea turbo nativ,t28-ul ala decedeaza prematur daca o tii la viteze mari perioade lungi, si deasemenea la reprize urbane in fortza si repetate (nu face fata radiatorul) mai ales cu un soft mai agresiv decat cel standard (majoritatea dezactiveaza soft limita de 0.8bar in tr1 si merg pe overboost full-time,ceea ce supraincalzeste corpul si la circulatia din bucuresti...se mai raceste...cand vine iarna)
In cazul versiunii aspirate,habar n-am...nu cred ca pot apare probleme de fiabilitate daca nu-ti bati joc de intretinere.Ultimii ani au si distributie variabila (148cai parca) si sunt destul de ok la reprize.
In UK dupa cum poate ai vazut,sunt multe de peste 300cai (chiar si vreo cateva de ~500 insa cu 2.4L) destule de ~380cai...insa masina e GREA si nici nu ai cum sa-i pui slickuri foarte late fara sa-i afectezi designul in mod dizgratios ,cu gumele 225 avand handicap serios fata de o honda cu 285 si cu 300kg mai usoara...
Oricum,oamenii aia au majoritatea aquamist(inj apa controlata de ecu/senzorii detonatie),powercooler+intercooler imens,radiator de ulei mai mare,radiator apa mai mare,pistoane,biele ,axe,supape,pompa,injectoare 440-580cmc,turbina gt28rs>...>gt35r
Eu la a mea as putea sa-i fac o setare de 350,insa e riscul destul de mare(binenteles doar in cazul in care incerci sa scoti tot ce poate pe asfalt...nu daca merg cu ea la piata) si n-am sa mi-l asum decat poate in momentul in care voi gasi solutia montarii de slick-uri minim 245++ (intra 245/35/16 insa nu exista decat gume de strada la dimensiunea asta...si oricum,pretul lor este enorm si nimeni nu le-a importat pana acum)
lascarica is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -