Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FIAT > Zona tehnica Fiat

Zona tehnica Fiat Zona tehnica, secrete, tips&tricks Fiat

Reply
 
Thread Tools
Old 14-05-14, 22:32   #1
cristiboz

Stock
 
Join Date: May 2014
Posts: 2
Default injector cu parametrii mari la relanti

Salut! Am un Fiat Croma 1,9 150 CP, fab 2006.Cand fac diagnoza ,la injectorul nr 1 imi arata la relanti foarte mult;ceva de genul:
injectorul nr 1 are 5,05
injectorul nr 2 are 2,51
injectorul nr 3 are 0,06
injectorul nr 4 are 2,46
La 2000 rot/min cotele devin normale:
injectorul nr 1 are 0,82
injectorul nr 2 are 1,05
injectorul nr 3 are 0,17
injectorul nr 4 are 0,07
Unii spun ca cele la relanti nu sunt importante ,doar in sarcina fiind importante.E bine sa fac curatare cu ultrasunete? Masina functioneaza foarte bine,nu pierde putere nu am vreo problema in mers.La relanti uneori da mici rateuri dar aproape insesizabile.La o diagnoza facuta la reprezentanta Fiat,tipul de acolo mi-a spus ca un injector va avea pe viitor probleme dar inca mai este in parametrii.Totusi pe viitor sa am in vedere o verificare la o firma specializata pe injectoare.Ma macina problema asta (daca este problema) si fac diagnoza saptamanal sa observ daca se modifica ceva.
cristiboz is offline   Reply With Quote
Old 15-05-14, 00:07   #2
cristiboz

Stock
 
Join Date: May 2014
Posts: 2
Default Re: injector cu parametrii mari la relanti

Quote:
Originally Posted by cristiboz View Post
Salut! Am un Fiat Croma 1,9 150 CP, fab 2006.Cand fac diagnoza ,la injectorul nr 1 imi arata la relanti foarte mult;ceva de genul:
injectorul nr 1 are 5,05
injectorul nr 2 are 2,51
injectorul nr 3 are 0,06
injectorul nr 4 are 2,46
La 2000 rot/min cotele devin normale:
injectorul nr 1 are 0,82
injectorul nr 2 are 1,05
injectorul nr 3 are 0,17
injectorul nr 4 are 0,07
Unii spun ca cele la relanti nu sunt importante ,doar in sarcina fiind importante.E bine sa fac curatare cu ultrasunete? Masina functioneaza foarte bine,nu pierde putere nu am vreo problema in mers.La relanti uneori da mici rateuri dar aproape insesizabile.La o diagnoza facuta la reprezentanta Fiat,tipul de acolo mi-a spus ca un injector va avea pe viitor probleme dar inca mai este in parametrii.Totusi pe viitor sa am in vedere o verificare la o firma specializata pe injectoare.Ma macina problema asta (daca este problema) si fac diagnoza saptamanal sa observ daca se modifica ceva.
La relanti injectorul nr 1 este cu plus iar la 2000rot/min injectorul 2 este cu plus,restul fiind cu minus in ambele situatii
cristiboz is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -