Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > NISSAN - INFINITI > Alte discutii Nissan - Infiniti

Reply
 
Thread Tools
Old 26-05-13, 23:04   #1
ViorelP

Stage 4
 
ViorelP's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Posts: 195
Member of:
[Nissan]
Default S13 vs S14, ca18det vs sr20det?

Va salut.

Sunt in cautarea unui Nissan. Initial eram pornit pe s13 ca18det, dar dupa ce m-am interesat mai bine, unele persoane mi-au sugerat sa caut mai bine un s14 deoarece este mai fiabil.
Am foarte multe nelamuriri incerc sa le pun pe scurt.
Merita achizitionarea unui s13 cu ca18det? Merita pastrat ca18det, sau e recomandat un swap cu sr20det?

Ce imi recomandati sa iau, ce nu si de ce?
Masina nu o voi baga la drift, o vreau pentru ca imi place. O sa vreau sa ii fac ceva modificari la motor, poate sa o duc in 220-230 cp. Insa, in acelasi timp astept si fiabilitate de la motor.

Va multumesc anticipat, si va sunt recunoscator pentru orice raspuns legat de postul meu.
Va salut.

PS: Buget ~3500 euro, maxim 4000! (pentru achizitionare + inmatriculare)

Last edited by ViorelP; 26-05-13 at 23:09.
ViorelP is offline   Reply With Quote
Old 27-05-13, 18:35   #2
FUBU_S

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 325
Member of:
[Nissan]
Default Re: S13 vs S14, ca18det vs sr20det?

Ca18DET este mai vechi si are ceva bube eu inca am pe masina dar la urmatoarea problema trebuie schimbat iti recomand SR mai ales ca gasesti piese mai usor si mai multe variante
FUBU_S is offline   Reply With Quote
Old 07-06-13, 07:45   #3
reshizzo_s13

Stage 5
 
Join Date: May 2008
Posts: 1,472
Member of:
[Nissan]
Default Re: S13 vs S14, ca18det vs sr20det?

vezi ca vinde george un s13 cu sr20det
asta e recomandarea mea
un s13 cu sr20det!!!
reshizzo_s13 is offline   Reply With Quote
Old 17-06-13, 17:26   #4
Santon

Stage 5
 
Santon's Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 515
Member of:
[Toyota]
[AUDI]
Default Re: S13 vs S14, ca18det vs sr20det?

Daca nu te bagi cu ea la drift stai lejer cu, ca18det pentru ca pus la punct tine mult si bine. Mai ales daca spui ca-l tii in jur de 230-250 cai.

Daca vrei sa sari de 300 cp este musai sr20det ca sa nu-ti explodeze CA-u cand ti-e lumea mai draga.
__________________
"Soichiro Honda was turned down by Toyota Motor Corporation for a engineering job. He was jobless for a while and started making his own scooters at home. Encouraged by his neighbours, he later setup his own company Honda Motor Corporation. "
Santon is offline   Reply With Quote
Old 22-06-13, 17:53   #5
reshizzo_s13

Stage 5
 
Join Date: May 2008
Posts: 1,472
Member of:
[Nissan]
Default Re: S13 vs S14, ca18det vs sr20det?

parerea mea este ca cati bani bagi in ca18 bagi si in sr20 asa ca tot aia e
mai bine de la inceput sa faci un pas bun
ca intodteauna noi vrem tot mai mult

eu am bagat multi bani in ca18 dupa care am trecut pe sr20 si imi pare rau ca nu am facut din start un sr20
__________________
NISSAN 200SX - s13-sr20 project - my drift bitch
SUBARU IMPREZA MY08 - boxer diesel - my daily driver
reshizzo_s13 is offline   Reply With Quote
Old 22-06-13, 18:14   #6
ViorelP

Stage 4
 
ViorelP's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Posts: 195
Member of:
[Nissan]
Default Re: S13 vs S14, ca18det vs sr20det?

Avand in vedere ca acest ca18det a fost recent reconditionat si este intr-o stare foarte buna, nu imi vine sa fac swap. O sa merg pe ca18det
ViorelP is offline   Reply With Quote
Old 24-06-13, 23:37   #7
bakal

Stage 5
 
bakal's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,684
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Nissan]
Default Re: S13 vs S14, ca18det vs sr20det?

ca18det e un motor ca oricare altul... in unele privinte inferior unui sr, in altele, superior...
in afara de valori ale cuplului mai mici, motorul poate la fel de bine sa faca fata cererilor de putere...

al meu a tinut mult la stage 3, pana m-a mncat in fund sa ii dau mai mult boost si la 1.6 s-a dus garnitura de chiulasa... dar in rest e ok...

am un prieten care a bagat o groaza de bani intr-un sr forjat, si toate alea, doar ca sa ii scoata o biela prin block tot la 1.6 bari... plus ca el a plecat in reconditionarea motorului din cauza ca l-a tinut ceva mai mult in limitare si s-a dus chiulasa, cu axe, cu supape, cu tot....

si nca o chestie, nimeni nu zice nimik urat de rb, care e de fapt un ca cu 6 cilindri...
__________________
got smoke, will travel
bakal is offline   Reply With Quote
Old 25-06-13, 08:54   #8
ViorelP

Stage 4
 
ViorelP's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Posts: 195
Member of:
[Nissan]
Default Re: S13 vs S14, ca18det vs sr20det?

Da, asa stiam si eu ca rb este de fapt un ca cu 6 cilindrii. CA-ul a fost baza de plecare pentru rb.
ViorelP is offline   Reply With Quote
Old 25-06-13, 11:20   #9
300zxtt

Stage 5
 
300zxtt's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,954
Default Re: S13 vs S14, ca18det vs sr20det?

Eu am avut experiente neplacute cu CA , cedau cuzinetii de ziceai ca-s din plastilina. Iar RB-ul vad ca-l tii in limitare fara nici o problema.
300zxtt is offline   Reply With Quote
Old 25-06-13, 12:40   #10
bakal

Stage 5
 
bakal's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,684
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Nissan]
Default Re: S13 vs S14, ca18det vs sr20det?

Quote:
Originally Posted by 300zxtt View Post
Eu am avut experiente neplacute cu CA , cedau cuzinetii de ziceai ca-s din plastilina. Iar RB-ul vad ca-l tii in limitare fara nici o problema.
mai stiu si eu pe cineva care la fel, a distru vro 3 CA-uri, dar si 2 SR-uri, si un JZ... tinute toate numai in limitare.... dar nah...

inca o chestie, eu nu am auzit pe nimeni care a facut o reconstructie a unu CA, dar facuta cum trebuie, si sa nu tina....

eu la al meu, cand l-am luat, am mers ceva timp cu masina, dupa care s-a spart returul la turbo si am pierdut uleiul. am remediat, aproape imediat, dar in 200km, au inceput sa bata cuzinetii... am dat vobrochenul jos, l-am rectificat, am pus cuzinetii pe cota, si i-am dat blana...

si mai e o chestie si cu limitare3a asta...ca daca nu ai pompa de ulei cum trebuie, si mai ai si o limitare la 9000 in loc de cea de fabrica... iti zic eu, ca se strica si un RB. fosta masina a lui tengu, la el avea limtarea la nai ba in praznic, dar tengu rareori ajungea acolo....si nu tinea motorul sus... dar cand a ajuns noii proprietari, a cedat si el nervos, ca de atata limitare s-a saturat...

nah... zic si eu asa.. ca ma plictisesc
bakal is offline   Reply With Quote
Old 25-06-13, 13:33   #11
ViorelP

Stage 4
 
ViorelP's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Posts: 195
Member of:
[Nissan]
Default Re: S13 vs S14, ca18det vs sr20det?

Repet, poate o sa o duc de cateva ori in ture mai sus, dar in niciun caz nu o sa ii dau sa-i sara pistoanele.
ViorelP is offline   Reply With Quote
Old 25-06-13, 14:17   #12
bakal

Stage 5
 
bakal's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,684
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Nissan]
Default Re: S13 vs S14, ca18det vs sr20det?

Quote:
Originally Posted by ViorelP View Post
Repet, poate o sa o duc de cateva ori in ture mai sus, dar in niciun caz nu o sa ii dau sa-i sara pistoanele.
cu o pompa buna de ulei, limitarea acolo unde e ea de fabrica, totul e ok pt ce vrei tu 230-250cp..

sfatul meu e sa dai vibrochenul jos, sa il duci rectificat sau polishat, dupa caz, si cuzineti ACL... si nu o sa te doara capu' de motor
bakal is offline   Reply With Quote
Old 25-06-13, 14:23   #13
ViorelP

Stage 4
 
ViorelP's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Posts: 195
Member of:
[Nissan]
Default Re: S13 vs S14, ca18det vs sr20det?

Baiatu de la care iau masina, mi-a spus destul de clar ca vibrochenul a fost rectificat. Este la cota 1 si a zis ca nu sunt probleme. Singura problema este legata de simeringul palier si mai pierde cate o picatura de ulei.
Motorul toarce foarte frumos, nu bate, abia daca se mai aude dupa ce se incalzeste.
El mi-a zis clar ca nu am de ce sa umblu acum la motor: benzina si plimbare. Nici macar rodajul nu a apucat sa il faca cum trebuie.
ViorelP is offline   Reply With Quote
Old 25-06-13, 15:07   #14
bakal

Stage 5
 
bakal's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,684
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Nissan]
Default Re: S13 vs S14, ca18det vs sr20det?

Quote:
Originally Posted by ViorelP View Post
Baiatu de la care iau masina, mi-a spus destul de clar ca vibrochenul a fost rectificat. Este la cota 1 si a zis ca nu sunt probleme. Singura problema este legata de simeringul palier si mai pierde cate o picatura de ulei.
Motorul toarce foarte frumos, nu bate, abia daca se mai aude dupa ce se incalzeste.
El mi-a zis clar ca nu am de ce sa umblu acum la motor: benzina si plimbare. Nici macar rodajul nu a apucat sa il faca cum trebuie.
e bun si asa...
bakal is offline   Reply With Quote
Old 25-06-13, 15:28   #15
ViorelP

Stage 4
 
ViorelP's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Posts: 195
Member of:
[Nissan]
Default Re: S13 vs S14, ca18det vs sr20det?

Pentru inceput o sa iau alt simering palier (sa vad acum de unde sa il cumpar) si sa dau cutia de viteze jos sa il schimb sa dorm linistit. Dupa treptat, facem una alta.
Ce as putea sa verific la inceput?
ViorelP is offline   Reply With Quote
- Copyright 2020 4Tuning -