Zona tehnica Nissan - Infiniti Zona tehnica, secrete, tips&tricks Nissan |
05-09-13, 12:58
|
#1
|
Stage 1
Join Date: Sep 2013
Posts: 14
|
CA18DET Rebuilt Probleme
Salut, de vreo 6 luni sunt posesorul unui Nissan 200SX din '89, avea 180000 cand am cumparat-o, masina a stat cam 7-8 luni pe dreapta. Desi motorul avea probleme, manca foarte mult ulei, am decis sa o cumpar. Am inceput prin a-i reface motorul: turbina noua, vibrochen rectificat, pistoane noi, camasi, simeringuri, ambreiaj nou (Exedy), pe scurt motorul ar putea fi dat la 0 km. Problemele au inceput sa apara dupa ce am pornit-o: fluctua foarte tare relantiul, tremura tare motorul, era blocat AAC'ul, pierdeam apa pe la presetupa de la pompa. Am remediat problemele astea: am curatat si deblocat AAC'ul, am schimbat bujiile (NGK Iridium), pompa noua de apa, filtru de combustibil nou. In momentul actual problemele care le mai am sunt urmatoarele: imi picura destul de mult ulei de pe la un furtun (cred) si inca imi fluctueaza putintel relatiul plus ca daca o opresc si o las mai mult putin oprita, cand plec parca imi intrerupe la inceput, primele 1000-1500 de turatii, apoi parca isi da drumul; in plus de ieri au inceput sa imi bata tachetii din nu stiu ce cauza. Nu mai stiu ce sa fac, la ce sa ma uit, ce sa mai schimb, mecanicii ma tot aburesc ca ba e aia ba cealalta, ajung incet incet la capatul rabdarii. Orice sfat este bine primit. Multumesc anticipat
|
|
|
18-12-13, 13:01
|
#2
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
|
Re: CA18DET Rebuilt Probleme
Culbutorii incep sa bata datoritalipsei de presiune ulei...adica cuzinet = praf. Motor nou
|
|
|
19-12-13, 13:27
|
#3
|
Stage 1
Join Date: Sep 2013
Posts: 14
|
Re: CA18DET Rebuilt Probleme
[QUOTE=300zxtt;5633277]Culbutorii incep sa bata datoritalipsei de presiune ulei...adica cuzinet = praf. Motor nou[/QUOTE
Problema e ca motorul este nou, adica piesele din interior...pompa de benzina mi-a cedat intre timp, de acolo a fost chestia cu inecatul, dar acum am intampinat o alta problema pe care nu stiu cum s-o scot la capat: mi-a crapat vibrochenul
|
|
|
21-12-13, 11:59
|
#4
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
|
Re: CA18DET Rebuilt Probleme
Motor V8 si gata...sau un V6 biturbo si rupi tot....
|
|
|
21-12-13, 18:34
|
#5
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,682
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Nissan]
|
Re: CA18DET Rebuilt Probleme
sau o pompa noua de ulei si un vibrochen care sa poata fi rectificat( sau eventual rectificat bine)
|
|
|
21-12-13, 22:10
|
#6
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
|
Re: CA18DET Rebuilt Probleme
Parerea mea e ca' cu rectificatul sunt bani aruncati in vant. Arata-mi un motor deNissan sa mearga la potentialul lui.....mai mult de cateva zile....
|
|
|
21-12-13, 23:19
|
#7
|
Stage 4
Join Date: Aug 2011
Posts: 195
Member of: [Nissan]
|
Re: CA18DET Rebuilt Probleme
Eu am ca18det cu vibrochen rectificat la cota 1 si motorul nu bate nu troncane si merge foarte bine.
|
|
|
22-12-13, 13:54
|
#8
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,682
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Nissan]
|
Re: CA18DET Rebuilt Probleme
Quote:
Originally Posted by 300zxtt
Parerea mea e ca' cu rectificatul sunt bani aruncati in vant. Arata-mi un motor deNissan sa mearga la potentialul lui.....mai mult de cateva zile....
|
al meu.... rectificat cota 1 pe palier si 2 pe biela...si merge de aproape 4 ani... acum fiind la stage 3...
solutii din astea cu v8 v6 sunt niste copilarii si ineptii. treaba asta cu schimbatul altor motoare doar ca nu poti repara e o mare gogomanie scoasa de mecanici inapti... care nu stiu decat sa inlocuiasca bucse si placute de frana...
__________________
got smoke, will travel
|
|
|
22-12-13, 18:47
|
#9
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
|
Re: CA18DET Rebuilt Probleme
Quote:
Originally Posted by bakal
al meu.... rectificat cota 1 pe palier si 2 pe biela...si merge de aproape 4 ani... acum fiind la stage 3...
solutii din astea cu v8 v6 sunt niste copilarii si ineptii. treaba asta cu schimbatul altor motoare doar ca nu poti repara e o mare gogomanie scoasa de mecanici inapti... care nu stiu decat sa inlocuiasca bucse si placute de frana...
|
Daca a fost cu referire la mine faza cu mecanici....putem continua cearta pe privat....daca nu, inseamna ca nu stii ce poate un V6 sau V8. Indiferent ce-ai zice, nu poti compara prostia aia de motor cu un V6 sau V8. Eu am zis ca ..decat sa repari un gunoi de CA, mai vine treci pe un uppgrade.
|
|
|
22-12-13, 20:16
|
#10
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,682
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Nissan]
|
Re: CA18DET Rebuilt Probleme
Quote:
Originally Posted by 300zxtt
Daca a fost cu referire la mine faza cu mecanici....putem continua cearta pe privat....daca nu, inseamna ca nu stii ce poate un V6 sau V8. Indiferent ce-ai zice, nu poti compara prostia aia de motor cu un V6 sau V8. Eu am zis ca ..decat sa repari un gunoi de CA, mai vine treci pe un uppgrade.
|
nu nu a fost referire la tine personal si la cei care se incadreaza in acea categorie... daca vroiam sa ma refer la tine o faceam direct.
stiu ce poate face si un v6 si un v8 si mai stiu f bine ce inseamna si o masina echilibrata... si ce costuri implica un swap ...
"gunoiul" de motor pe care il crezi tu are doar cu 2 pistoane mai putin decat rb-ul care e mult laudat... dar care au aceasi arhitectura... si e mai fiabil decat multe, chiar si decat sr20det.... dar tinand cont ca motoarele astea au fost mai vechi, si mai accesibile, lumea a dat in ele fara sa fie intretinute cum trebuie... si de aceea problemele cu vibrochenul.
eu am un prieten care a stricat 2 motoare sr20 prima data chiulasa a decis ca nu ii priesc 7000 de ture iar apoi dupa un rebuild total cu piese forjate, la un garaj decent, o biela a spart blocul...si mai am exemple... totul tine de cum pregatesti un motor si de cum il intretii...
nu zic ca ca18 e fenomenal, dar e distractiv, destul de potent cu modificarile de rigoare....
revenind la topic: o reconstructie facuta cu trebuie si cu piese adecvate ajungi mult mai ieftin si mai bine decat cu orice schimb de motor...
|
|
|
12-02-14, 12:09
|
#11
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
|
Re: CA18DET Rebuilt Probleme
Ca fost propietar de s13 si CA18, recomand V8. Fiecare decide ce crede ca e mai ok pt el, eu deacum trec pe V8.
|
|
|
|
|