Xorro, scrie in carte... dar in practica, in Romania, nu s-au pus motoare dohc decat scurt timp.
si da, 59 kw inseamna 80 cp in sistemul englez... dar in sistemul european e ceva mai mult, vin cam 84 parca. gasisem pe net un calculator pt asa ceva...
reset si learn ECM:
- scoti borna + de la baterie, cu grija sa nu atingi de caroserie sau sa stai cu mana pe caroserie... sa nu faci masa. sau scoti siguranta de la ECM, daca ai rabdare sa o cauti.
- lasi cam 15-20 min asa. in timpul asta poti schimba filtrul de aer

- pui borna/siguranta la loc, cu toti consumatorii opriti si fara contact pus.
- cu consumatori opriti, pui contact timp de 5 sec, dupa care iei contactul.
- repeti contact pus-luat de inca 2-3 ori
- pornesti motorul cu toti consumatorii opriti.
- il lasi sa se incalzeasca, sa ajunga la ralanti-ul normal; in cazul in care nu e deja cald motorul.
- cu motorul pornit, dai drumul la un consumator mare, AC daca ai, daca nu... faza lunga. dai drumul 10-20 sex si opresti. iar dai drumul, iar opresti... de vreo 3-4 ori.
- pleci cu masina la o plimbare de cativa km, mers normal si din cand in cand ii dai "talpa"

o alergi un pic, iar mers normal, iar alergat...
cam asta e tot, nu e mare lucru. mie, dupa ce fac asta, cam o saptamana merge motorul cam fara "viata" in el... dupa care isi revine.
se spune ca reset la ECM trebuie facut de cate ori schimbi ceva important pt mersul motorului, gen bujii, fise, filtru de aer...
bafta si scuze ca nu am avut timp sa-ti explic saptamana trecuta.