Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DAEWOO > Zona tehnica Daewoo

Zona tehnica Daewoo Zona tehnica, secrete, tips&tricks Daewoo

Reply
 
Thread Tools
Old 29-06-11, 11:22   #1
shyvvva
Banned

Stage 4
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 192
Default Cielo 1996

Salut !

Imi cer scuze preventiv pentru eventalele greseli( ma grabesc sa plec)

Ce promleba am ...

Detin un Cielo 1996 cu motor 1.5
Acum 4 zile am schimbat garnitura de chiuloasa si am plecat cu ea in Grecia..totul bine si frumos a mers foarte bine...ajuns aici a inceput sa faca probleme

In timp ce mergeam masina a inceput sa dea in nas dupa care s-a oprit si n-a vrut sa mai porneasca?
Am verificat poma de benzina OK (am scos furtunul de alimentare si
baga benzina in jet ), am verificat bujii ok ( dau scantee ) am pus fise noi OK, am alimentat si masina de la o alta borna de curent ( ma gandeam ca nu are curent destul ) nimic...am tractat masina si i-am dat cu a 2-a NIMIC ... ca si cum nu i-ar fi ajuns benzina in capul
pistonului.... BUJIILE dupa toate aceste operatiuni ....N-smpe mii de cheii, tractat masina, pedale la acceleratie ... bujiile in continuare uscate

Ce-ar putea fi ?

Am mai incecat o chestie am pus bezina in capul pistoanelor si mai ca ar fi pornit ...

Cand ii dau la automat da sa porneasca dar moare imediat...daca repet operatiunea imediat nu mai vrea deloc..dupa 5 mintue aceiasi chestie da se porneasca si se opreste.
shyvvva is offline   Reply With Quote
Old 29-06-11, 17:29   #2
PustiuColentina

Stage 2
 
PustiuColentina's Avatar
 
Join Date: Apr 2011
Posts: 25
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: Cielo 1996

Salut ! In primu rand nu ai postat unde trebuie , trebuia la Zona Tehnica Daewoo ! Nu prea sunt priceput asa bine la mecanica , dar iti pot spune ca verifici injectoarele la masina , eventual sa le cureti poate or fi infundate sau in cel mai rau caz sa le schimbi ! Benzina nu primeste deci injectoarele ar putea fi buba , zic eu ! Mai asteapta si alte raspunsuri de la useri ! Bafta !
PustiuColentina is offline   Reply With Quote
Old 29-06-11, 18:05   #3
Esperache
Daewoo Driver

Stage 5
 
Esperache's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,643
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[DAEWOO]
Lightbulb Re: Cielo 1996

Quote:
Originally Posted by shyvvva View Post
Salut !

Imi cer scuze preventiv pentru eventalele greseli( ma grabesc sa plec)

Ce promleba am ...

Detin un Cielo 1996 cu motor 1.5
Acum 4 zile am schimbat garnitura de chiuloasa si am plecat cu ea in Grecia..totul bine si frumos a mers foarte bine...ajuns aici a inceput sa faca probleme

In timp ce mergeam masina a inceput sa dea in nas dupa care s-a oprit si n-a vrut sa mai porneasca?
Am verificat poma de benzina OK (am scos furtunul de alimentare si
baga benzina in jet ), am verificat bujii ok ( dau scantee ) am pus fise noi OK, am alimentat si masina de la o alta borna de curent ( ma gandeam ca nu are curent destul ) nimic...am tractat masina si i-am dat cu a 2-a NIMIC ... ca si cum nu i-ar fi ajuns benzina in capul
pistonului.... BUJIILE dupa toate aceste operatiuni ....N-smpe mii de cheii, tractat masina, pedale la acceleratie ... bujiile in continuare uscate

Ce-ar putea fi ?

Am mai incecat o chestie am pus bezina in capul pistoanelor si mai ca ar fi pornit ...

Cand ii dau la automat da sa porneasca dar moare imediat...daca repet operatiunea imediat nu mai vrea deloc..dupa 5 mintue aceiasi chestie da se porneasca si se opreste.
Salut,

Da, destul de neplacut incidentul tau; si eu sunt de aceeasi parere: cred ca se intampla ceva in rampa ta de injectie ...

Bafta multa !
Esperache is offline   Reply With Quote
Old 01-07-11, 23:42   #4
shyvvva
Banned

Stage 4
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 192
Talking Re: Cielo 1996

salut...imi cer scuze pentru neatentie...si multumesc celor ce mi-au raspuns.

Problema a fost rezolvata!
La acelasi lucru ma gandeam si eu ca ar fi de vina injectoarele dar de obicei nu cad toate odata...asfel incat nu m-am apucat de

defacut nimic de pe masina..am cautat probleme de natura electrica si peste asta am dat.

Sunt 3 fire ce se leaga la masa, de chiuloasa motorului. Aviz celor ce au probleme similare(e bine de verificat, in cazul meu erau rupte doua dintre ele )

************************************************** *******

Acum din pacate ma confrunt cu o alta problema

Motorul se incinge rau...mentionez inca odata ca a fost schimbata chiuloasa motorului + termostat .

verificare :

-- ventilatorul de pe radiator porneste ( insa turatia pare prea mica )
-- aerisire facuta manual ( desi stiu ca la cielo se face automat )

-- furtunele ce leaga radiatorul sunt moi ( asta ca sa exclud faptul ca
termostatul functioneaza ??? sau vorbesc eu prostii ? )
-- indicatorul din bord nu ridica decat pana la jumatate desi si inainte de a
schimba garnitura de chiuloasa mai sus de jumate nu ridica.

-- radiatorul masinii e cald pe toata suprafata
-- robinetul din dreapta jos de pe radiator ( partea pasagerului ) daca il desfac curge apa fara probleme

In schimb caldura in masina nu baga ?

Sa fie doar caloriferul de caldura infundat sau instalatia ? daca ar fi sa dau jos caloriferul ( nu stiu unde este pozitionat daca poate cineva sa-mi spuna unde e si cum sa-l dau jos ) ar remedia problema ?

Mentionez ca am mult timp la dispozitie in aceasta vacanta si ori ce sfat e bine venit sa pot pune putin masina la punct : d

Siva
shyvvva is offline   Reply With Quote
Old 03-07-11, 22:26   #5
sony50

Stage 2
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 41
Default Re: Cielo 1996

Quote:
Originally Posted by shyvvva View Post

Acum din pacate ma confrunt cu o alta problema

Motorul se incinge rau...mentionez inca odata ca a fost schimbata chiuloasa motorului + termostat .

verificare :

-- ventilatorul de pe radiator porneste ( insa turatia pare prea mica )
-- aerisire facuta manual ( desi stiu ca la cielo se face automat )

-- furtunele ce leaga radiatorul sunt moi ( asta ca sa exclud faptul ca
termostatul functioneaza ??? sau vorbesc eu prostii ? )
-- indicatorul din bord nu ridica decat pana la jumatate desi si inainte de a
schimba garnitura de chiuloasa mai sus de jumate nu ridica.

-- radiatorul masinii e cald pe toata suprafata
-- robinetul din dreapta jos de pe radiator ( partea pasagerului ) daca il desfac curge apa fara probleme

In schimb caldura in masina nu baga ?

Sa fie doar caloriferul de caldura infundat sau instalatia ? daca ar fi sa dau jos caloriferul ( nu stiu unde este pozitionat daca poate cineva sa-mi spuna unde e si cum sa-l dau jos ) ar remedia problema ?

Mentionez ca am mult timp la dispozitie in aceasta vacanta si ori ce sfat e bine venit sa pot pune putin masina la punct : d

Siva

Lol.....De unde stii ca motorul se incinge rau daca:"ventilatorul de pe radiator porneste ", "furtunele ce leaga radiatorul sunt moi" ,aici nu inteleg f bine ce vrei sa spui: "indicatorul din bord nu ridica decat pana la jumatate desi si inainte de a schimba garnitura de chiuloasa mai sus de jumate nu ridica." (banuiesc ca nu se ridica indicatorul ,adika nu ajunge pe rosu),atunci clar chiar nu inteleg de unde stii ca se incinge motorul rau. (ai pus mina pe el ? sa nu pui chiar se incinge rau ) De fapt problema ta e ca se incinge motorul rau sau ca nu iti baga caldura?
Daca nu iti baga caldura poate fi din cauza "furtunele ce leaga radiatorul sunt moi" acelea tre sa fie tari pina deschide termostatul ,asta e un semn ca probabil a ramas cuplat pe deschis si de aceea nu iti mai baga caldura apa nu mai ajunge la temperatura ,sau poate fi infundat caloriferul de caldura aflat sub bord exact pe mijloc in partea de jos .
Fii putin mai explicit,cam debusolant postul tau.
sony50 is offline   Reply With Quote
Old 04-07-11, 13:56   #6
shyvvva
Banned

Stage 4
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 192
Default Re: Cielo 1996

*n-am halit ironia in fine...nu e prima masina care imi cade pe mana de aceea spun ca motorul se incinge si chiar am impresia ca ma pricep cat-de cat, asta ca sa nu dau cu fum pe-aici (e o masina careia abia acum ii prind miscarile ).

*Si totusi sa explic dilema indicatorului de bord ( cel de apa ) inainte de a schimba garnitura de chiuloasa imi fierbea apa in motor iar la bord imi arata ca functoneaza corect.

*Caldura in masina nu baga si (eu) inclin sa cred ca radiatorul de caldura e infundat.
Acum sa pun altfel problem... E posibil ca racirea motorului, sa se faca implicit prin radiatorul de caldura ? ( la masinile gen Dacie stiu ca n-ar avea nici o treaba si totusi ? )

Edit : M-am gadit sa editez postul si sa precizez taraneste ca atunci cand te apleci peste motor ( chiuloasa ) poti aduce o tigaie cu "cartoafe la prajit " iti arde fata
shyvvva is offline   Reply With Quote
Old 04-07-11, 15:38   #7
sony50

Stage 2
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 41
Default Re: Cielo 1996

Quote:
Originally Posted by shyvvva View Post
*n-am halit ironia in fine...

*Caldura in masina nu baga si (eu) inclin sa cred ca radiatorul de caldura e infundat.
Acum sa pun altfel problem... E posibil ca racirea motorului, sa se faca implicit prin radiatorul de caldura ? ( la masinile gen Dacie stiu ca n-ar avea nici o treaba si totusi ? )
Nu era ironie ,doar ca.....nu ai fost foarte coerent in exprimare .Scz.
Sa nu desfaci tot bordul de geaba si sa constati ca e in regula caloriferul (cam foarte dificil de ajuns la el) ,dute in fata la motor sub caseta de directie ies doua furtune ,unul e cel prin care intra apa in cloriferul de caldura celalat iese.Daca sunt amindoua fierbinti ,nu este infundat,daca este doar unul....
De racit motorul prin radiatorul de caldura ....nu prea cred ....e atit de izolat acolo ...nu prea are el unde sa se raceasca dapai sa mai raceasca si motorul.


P.S. AAAAA....Era sa uit ,vezi ca au fost cazuri cind si dintr-o chestie aparent banala nu se ridica apa,nu baga caldura ,nu se aeriseste instalatia si anume busonul de la vasul de expansiune are supapele busite .

Last edited by sony50; 04-07-11 at 15:43.
sony50 is offline   Reply With Quote
Old 04-07-11, 19:42   #8
shyvvva
Banned

Stage 4
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 192
Default Re: Cielo 1996

Am verificat furtunele de la calarifer si par ok amandoua. ( fierbinti )
deci ar mai ramane busonul ?!?

*urmeaza limbaj de clasa II-a * -> :

pe asta ai idee cum il pot verifica ? ( mi-a recomandat cineva de pe-aici sa pun un o punga de plastic si sa inchid etans...dar mi-e frica de vre-o belea din cate stiu eu vas de expansiune e si prentru siguranta : d ? )

inainte cand dadea apa afara, iesea pe la acest buson .. asta inseamna ca funtioneaza ?
daca ar fi sa nu pun deloc busonul se aeriseste cum trebuie ?
shyvvva is offline   Reply With Quote
Old 04-07-11, 20:07   #9
sony50

Stage 2
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 41
Default Re: Cielo 1996

Quote:
Originally Posted by shyvvva View Post
Am verificat furtunele de la calarifer si par ok amandoua. ( fierbinti )
deci ar mai ramane busonul ?!?

*urmeaza limbaj de clasa II-a * -> :

pe asta ai idee cum il pot verifica ? ( mi-a recomandat cineva de pe-aici sa pun un o punga de plastic si sa inchid etans...dar mi-e frica de vre-o belea din cate stiu eu vas de expansiune e si prentru siguranta : d ? )

inainte cand dadea apa afara, iesea pe la acest buson .. asta inseamna ca funtioneaza ?
daca ar fi sa nu pun deloc busonul se aeriseste cum trebuie ?

Daca inainte iesea apa pe la buson ,cred ca e putin cam dus .Din pacate nu il poti verifica decit cu altul.Il poti cumpara e vreo 150 de mii si chiar nu strica sa il schimbi,in general se cam duc supapele cind iti fierbe motorul.
sony50 is offline   Reply With Quote
Old 04-07-11, 21:27   #10
shyvvva
Banned

Stage 4
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 192
Default Re: Cielo 1996

Ideea e ca acum sunt in Grecia...Am sa vad poate gasesc, pe-aici si la ce preturi. Doar doua cielo-uri am zarit pe-aici

Daca ii pun ceolofan in buson ? sa inchid etans deranjez ceva ?

Multumesc mult pentru ajutor !
shyvvva is offline   Reply With Quote
Old 05-07-11, 08:51   #11
sony50

Stage 2
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 41
Default Re: Cielo 1996

Quote:
Originally Posted by shyvvva View Post
Ideea e ca acum sunt in Grecia...Am sa vad poate gasesc, pe-aici si la ce preturi. Doar doua cielo-uri am zarit pe-aici

Daca ii pun ceolofan in buson ? sa inchid etans deranjez ceva ?

Multumesc mult pentru ajutor !
Deranjezi mult.Supapele acelea au rolul de a aerisi instalatia de a nu da voie sa se creeze presiune prea mare ,daca le acoperii .....Cauta de opel ,se potrivesc de la modelele mai vechi .E asa frig acolo ,chiar iti trebuie caldura pina ajungi acasa?
sony50 is offline   Reply With Quote
Old 05-07-11, 11:17   #12
shyvvva
Banned

Stage 4
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 192
Default Re: Cielo 1996

eu am impresia ca ai uitat notiunea unui forum...nu ti-a batut nimeni in usa pentru ajutor ?! banuiesc ca ai discernamant, te deranjezi singur...si in plus ceea ce e scris aici poate ajuta pe altii la o simpla cautare google
shyvvva is offline   Reply With Quote
Old 05-07-11, 13:41   #13
sony50

Stage 2
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 41
Default Re: Cielo 1996

Quote:
Originally Posted by shyvvva View Post
eu am impresia ca ai uitat notiunea unui forum...nu ti-a batut nimeni in usa pentru ajutor ?! banuiesc ca ai discernamant, te deranjezi singur...si in plus ceea ce e scris aici poate ajuta pe altii la o simpla cautare google
Cred ca ai inteles gresit ce am vrut sa spun. "Deranjezi mult" era raspunsul la intrebarea ta de mai sus : "Daca ii pun ceolofan in buson ? sa inchid etans deranjez ceva ? " Nu insemna ca ma deranjezi pe mine! Pe mine nu ma deranjezi cu nimic ,din contra miar face placere sa stiu ca te ajut cu ceva . Din pacate insa aici poti numai sa o iei pe bijbaite ,pe forum ,in fata masini vezi lucrurile altfel.
sony50 is offline   Reply With Quote
Old 05-07-11, 16:06   #14
shyvvva
Banned

Stage 4
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 192
Default Re: Cielo 1996

Am cumparat un buson ( 8 Eur, aici ) pentru vasul de expansiune aceiasi problema se incinge ca inainte.

Chiar nu stiu ce-ar putea fi..pompa de apa ?
Am atasat 3 poze.
Am desfacut unul din furtune ( cel ce duce la calorifer), am pornit masina si ma asteptam sa iasa apa cu ceva presiune. turat sau nu..apa iesea la fel ( am tinut si degetul pe capul furtunului si nu am simtit nici un fel de presiune ) sa fie asta ?
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	1.JPG
Views:	528
Size:	35.0 KB
ID:	2072496   Click image for larger version

Name:	P050711_16.38.jpg
Views:	375
Size:	301.8 KB
ID:	2072497   Click image for larger version

Name:	P050711_16.50_[01].jpg
Views:	542
Size:	389.3 KB
ID:	2072498  

shyvvva is offline   Reply With Quote
Old 05-07-11, 16:58   #15
sony50

Stage 2
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 41
Default Re: Cielo 1996

Quote:
Originally Posted by shyvvva View Post
Am cumparat un buson ( 8 Eur, aici ) pentru vasul de expansiune aceiasi problema se incinge ca inainte.

Chiar nu stiu ce-ar putea fi..pompa de apa ?
Am atasat 3 poze.
Am desfacut unul din furtune ( cel ce duce la calorifer), am pornit masina si ma asteptam sa iasa apa cu ceva presiune. turat sau nu..apa iesea la fel ( am tinut si degetul pe capul furtunului si nu am simtit nici un fel de presiune ) sa fie asta ?

Nu iese apa cu presiune decit daca sa acumulat presiune pe instalatie .Presiunea se acumuleaza daca mergi mai mult cu masina sau o lasi pornita cu busonul la vas strins .Incearca in felul urmator : pune apa las-o fara buson sa se ridice apa pina deschide termostatul sa iasa si aerul ,in acest timp stringe de furtunul ce iese din radiator si merge la termostat(sa iasa aerul).Dupa ce deschide termostatu(daca deschide) daca nu pina crezi tu ca sia facut circuitul si nu mai iese aer in vas,,punei busonul si accelereaza usor pina vezi ca se acumuleaza presiune ,pina se intaresc furtunele ,daca nu se intaresc inseamna ca termostatul a ramas blocat pe deschis. Nu are ce sa aiba pompa de apa.Daca era pompa de apa o auzeai in mod sigur sau o vedeai.Pompa de apa curge sau se gripeaza cind se strica .
sony50 is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -