Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DAEWOO > Zona tehnica Daewoo

Zona tehnica Daewoo Zona tehnica, secrete, tips&tricks Daewoo

Reply
 
Thread Tools
Old 28-04-11, 12:37   #1
Stolaniac

Stock
 
Join Date: Dec 2010
Posts: 7
Default CIELO scurgere de ulei

Va rog frumos ajutati-ma cu un sfat.La 16 ma duc sa ridic masina de la service si sunt bosumflata rau.Am dus-o acum doua saptamani pentru ca curgea ulei si mirosea a incins,a ars.Au zis mecanicii ca e de la garnitura,au schimbat-o,au schimbat ulei,filtre,inlocuit teava intermediara esapament,conducta racord evacuare,buson baie ulei, si altele pina la 1000 ron.Credeam ca problema uleiului a luat sfarsit.Astazi am dus inapoi masina pentru ca sub ea inca curge ulei,din ce in ce mai mult,peste 100 km la ora scoate fum si miroase a ars.Deci o luam de la capat.Mecanicul ma suna si spune ca astazi,la prima vedere,am probleme cu chiuloasa si da ulei nu stiu unde si ca trebuie umblat la motor si daca ma hotarasc costurile urca inca spre 800-900 ron.Ce dracu fac astia cu mine?Isi bat joc nu-i asa?Pai de ce mai reparam garnituri cu doua saptamani in urma daca problema era mult mai grava la motor defapt?Ce sa fac,sa renunt la masina?
Stolaniac is offline   Reply With Quote
Old 29-04-11, 23:13   #2
CT-96-GML

Stage 5
 
CT-96-GML's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 504
Default Re: CIELO scurgere de ulei

Quote:
Originally Posted by Stolaniac View Post
Va rog frumos ajutati-ma cu un sfat.La 16 ma duc sa ridic masina de la service si sunt bosumflata rau.Am dus-o acum doua saptamani pentru ca curgea ulei si mirosea a incins,a ars.Au zis mecanicii ca e de la garnitura,au schimbat-o,au schimbat ulei,filtre,inlocuit teava intermediara esapament,conducta racord evacuare,buson baie ulei, si altele pina la 1000 ron.Credeam ca problema uleiului a luat sfarsit.Astazi am dus inapoi masina pentru ca sub ea inca curge ulei,din ce in ce mai mult,peste 100 km la ora scoate fum si miroase a ars.Deci o luam de la capat.Mecanicul ma suna si spune ca astazi,la prima vedere,am probleme cu chiuloasa si da ulei nu stiu unde si ca trebuie umblat la motor si daca ma hotarasc costurile urca inca spre 800-900 ron.Ce dracu fac astia cu mine?Isi bat joc nu-i asa?Pai de ce mai reparam garnituri cu doua saptamani in urma daca problema era mult mai grava la motor defapt?Ce sa fac,sa renunt la masina?
Nu renunti la masina ! pur si simplu te duci la service-ul care ti-a facut reparatia de 1000 lei,si le spui "frumos" ca le faci reclamatie la OPC,si sa rezolve totul fara costuri suplimentare,ca ai platit "diagnosticarea",operatiune care este platita si la un "buna ziua"dat celor de la service.Daca incearca sa o dea cotita,tine-o una si buna:daca te-ai fi priceput sa repari masina,nu aveai nevoie de service!,logic nu?,dar ca sa fi luat de prost/proasta,asta este un lucru grav,mai ales cand este pe bani.Din punct de vedere legal,tu ca si client,ai platit pentru o reparatie care NU A REZOLVAT PROBLEMA,cu care te-ai prezentat in service,CONCLUZIA:,ai platit pentru....NIMIC,cu alte cuvinte ( din cele spuse de tine ),ti-au mai agravat-o ( pierzand ulei si mai mult ),faptul ca nu au personal,capabil sa puna un diagnostic,pertinent,nu este vina ta,dar nici PROSTIA LOR,s-o platesti cu banii tai.
Bafta si tine-ne la curent
CT-96-GML is offline   Reply With Quote
Old 02-05-11, 08:49   #3
Stolaniac

Stock
 
Join Date: Dec 2010
Posts: 7
Default Re: CIELO scurgere de ulei

M-au sunat sa imi comunice ca chiuloasa este de vina pentru pierderea de ulei.Mi-a zis ca o trimite la verificat,dupa comanda una si o inlocuieste pe cea veche adica spun ei aproximativ 500 ron.Dupa mai inlocuiesc nu stiu care piesa tot de acolo care costa si ea 350 ron plus evident alte nimicuri care vor mai aparea,costuri in mare 1000-1200.In aceste conditii le-am spus ca sa impacheteze masina la loc ca vin sa o iau si o voi vinde.In ianuarie la acelasi service am mai dat 2000 ron,acu 1000 ron si ei imi spun ca mai urmeaza 1000 pt chiuloasa.Pai cand m-am dus prima data acu 2 saptamani de ce dracu s-au apucat de tot felul de nimicuri de garnituri si altele cand defapt chiuloasa era fisurata sau asa ceva?Crezi ca aceasta problema nu se putea vedea de atunci?Si sa fi inceput cu schimbat chiuloasa si nu garnituri.Cel mai dragut este faptul ca....ATENTIE...cand am spus ca voi vinde masina asa cum e...nu mai bag bani in ea deloc,omul s-a oferit sa imi dea numarul de telefon al unor tineri care ar fi dispusi sa o cumpere ca ei au masini vechi.... si ....masina e destul de bunuta....si ...Culmea e ca acum nu prea mai scoate fum,nu mai miroase asa de tare,dar ...unde dracu sa ma duc sa stiu ca o repar intradevar.
Stolaniac is offline   Reply With Quote
Old 02-05-11, 09:15   #4
Stolaniac

Stock
 
Join Date: Dec 2010
Posts: 7
Default Re: CIELO scurgere de ulei

Noroc cu net-ul asta.Am vazut si eu cum arata chiuloasa asta.E o piesa fixa de la motor si e enorma.Dar nu trebuie sa va zic voua asta.Nu vor sa schimbe chiuloasa,nu e fisurata,e doar uzata,si celelalte piese sunt segmenti si pistoane care mai trebuie schimbate.Numai dupa ce dau jos pot sa-mi spuna si alte ''amanunte''care trebuie schimbate.Ei sustin ca acu doua saptamani nu se vedea filtrul de aer plin de ulei, ca intre timp s-a intamplat asta!!!!Va dati seama cati km am facut eu in doua saptamini servici si acasa.Acum au completat cu un litru de ulei cica din cauza asta nu mai miroase si deaia nu mai scoate fum.Va rog deci daca puteti recomandati-mi un service bun si mai ales de incredere in Brasov,eventual pe PM sa nu facem reclama.
Stolaniac is offline   Reply With Quote
Old 02-05-11, 21:00   #5
CT-96-GML

Stage 5
 
CT-96-GML's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 504
Default Re: CIELO scurgere de ulei

Quote:
Originally Posted by Stolaniac View Post
M-au sunat sa imi comunice ca chiuloasa este de vina pentru pierderea de ulei.Mi-a zis ca o trimite la verificat,dupa comanda una si o inlocuieste pe cea veche adica spun ei aproximativ 500 ron.Dupa mai inlocuiesc nu stiu care piesa tot de acolo care costa si ea 350 ron plus evident alte nimicuri care vor mai aparea,costuri in mare 1000-1200.In aceste conditii le-am spus ca sa impacheteze masina la loc ca vin sa o iau si o voi vinde.In ianuarie la acelasi service am mai dat 2000 ron,acu 1000 ron si ei imi spun ca mai urmeaza 1000 pt chiuloasa.Pai cand m-am dus prima data acu 2 saptamani de ce dracu s-au apucat de tot felul de nimicuri de garnituri si altele cand defapt chiuloasa era fisurata sau asa ceva?Crezi ca aceasta problema nu se putea vedea de atunci?Si sa fi inceput cu schimbat chiuloasa si nu garnituri.Cel mai dragut este faptul ca....ATENTIE...cand am spus ca voi vinde masina asa cum e...nu mai bag bani in ea deloc,omul s-a oferit sa imi dea numarul de telefon al unor tineri care ar fi dispusi sa o cumpere ca ei au masini vechi.... si ....masina e destul de bunuta....si ...Culmea e ca acum nu prea mai scoate fum,nu mai miroase asa de tare,dar ...unde dracu sa ma duc sa stiu ca o repar intradevar.
Ti-am spus si o repet: ameninta-i cu OPC-ul,ca va d ca tot le-ai dat bani,in decursul timpului,iar ei in loc sa vada in asta "un client fidel",au vazut "o sursa de venit continuu",dar bine totusi ca ai realizat schimbarea de "tactica",cand ai anuntat ca o vinzi. Parerea mea,e sa joci tare,mai ales daca mai ai si facturile lucrarilor anterioare,din care reiese ca. mare lucru nu ti-au reparat,faci cum vrei,dar aia ori sunt idioti,ori incearca sa "te faca"
Bafta
CT-96-GML is offline   Reply With Quote
Old 03-05-11, 08:44   #6
Stolaniac

Stock
 
Join Date: Dec 2010
Posts: 7
Default Re: CIELO scurgere de ulei

Nuuuuu...nu sunt idioti!!!Eu sunt idioata.Mi s-a sugerat ca masina este foarte uzata,ca nu mai merita investit...si eu trebuia sa zic..''ok cine o vrea cu 500 euro ca si asa e pe duca'' si eu sa imi cumpar una noua de la ei.Dealtfel trebuia sa-mi dea de gandit insistenta cu care imi recomanda un nou posesor .Ce nu reusesc sa inteleg...daca nu e fisurata chiulasa,atunci pe unde curge ulei?Si ei o duc la verificat si reconditionat?Adica ce inseamna asta?Si reconditionatul asta costa 500?Asa e...m-au facut si pina acu si vor in continuare sa faca acelasi lucru.
Stolaniac is offline   Reply With Quote
Old 03-05-11, 22:21   #7
Geo_ZGA
Daewoo Driver

Stage 5
 
Geo_ZGA's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 6,820
Member of:
[Moderators]
[DAEWOO]
Default Re: CIELO scurgere de ulei

Sfatul meu e sa-ti cauti un alt mecanic/service. O rectificare de chiulasa nu costa mai mult de 150-200 lei. Intr-adevar, cu demontat/montat, se mai adauga 100-150 lei manopera, dar tot nu sunt 500 lei. Diversele "nimicuri" pot fi de fapt segmenti si garnituri noi. Bine, noi vorbim in fata monitorului, mecanicul vede ce e in motor de fapt... dar tot au cerut prea mult.
__________________
"Stiu ca sunt prost...dar cand ma uit in jurul meu, ma simt mult mai bine" (Ion Creanga)
Geo_ZGA is offline   Reply With Quote
Old 04-05-11, 10:10   #8
Stolaniac

Stock
 
Join Date: Dec 2010
Posts: 7
Default Re: CIELO scurgere de ulei

500 era chiulasa .La pretul asta eu am crezut in prostia mea ca pune una noua...Nuuuu...doar e uzata si o reconditioneaza.Apoi segmenti si pistoane 300-350 ron si erau dispusi sa ia mai putina manopera ZICEAU EI DE DRAGUTI CE SUNT.Mare service -mari caractere.Si cand ma gandesc ca m-am dus cu recomandari la aceasta reprezentanta,dupa ce o patisem in noiembrie chiar la service dealer daewoo.Ma mai documentez si sper sa o rezolv eu cumva.
Stolaniac is offline   Reply With Quote
Old 04-05-11, 22:26   #9
CT-96-GML

Stage 5
 
CT-96-GML's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 504
Default Re: CIELO scurgere de ulei

Quote:
Originally Posted by Stolaniac View Post
500 era chiulasa .La pretul asta eu am crezut in prostia mea ca pune una noua...Nuuuu...doar e uzata si o reconditioneaza.Apoi segmenti si pistoane 300-350 ron si erau dispusi sa ia mai putina manopera ZICEAU EI DE DRAGUTI CE SUNT.Mare service -mari caractere.Si cand ma gandesc ca m-am dus cu recomandari la aceasta reprezentanta,dupa ce o patisem in noiembrie chiar la service dealer daewoo.Ma mai documentez si sper sa o rezolv eu cumva.
Sa nu exagerez,dar cred ca la 500 de lei gaseai si un motor fara accesorii de pe una de la dezmembrari.
Iti recomandam,jocul "dur",deoarece cu ani in urma am patit un lucru asemanator,tot intr-o reprezentanta Daewoo:....lucram pe un Cielo din 1995,cu care faceam,cam 50-70000 km/an ( masina de firma ),cu revizii pe ceas,din 10000 in 10000km,cand a ajund pe la 258000km,am observat ca la ralanti,se aprindea becul de la "ulei",lucru ce m-a pus pe ganduri,mai ales ca uleiul folosit Castrol 10w40 Protec,la vremea aceea era unul dintre uleiurile bune de pe piata.ducandu-ma la service le-am recomandat sa dea jos baia de ulei si sa o curete,pentru ca eram sigur ca in decursul timpului,s-a depus calamina,iar unele"bucati"ajungeau in sorbul pompei de ulei,determinand micsorarea debitului de ulei pompat,respectiv,scaderea presiunii si implicit aprinderea becului de ulei.La "diagnosticarea"specialistilor,am primit informatia ca sonda de ulei "era pe duca",si de"aia se aprinde becul.Au schimbat-o,pe cea veche am pastrat-o, (pentru ca am crezut ce mi-au spus ei asa cum l-am crezut pe Boc ca am iesit din criza),si am iesit in probe,dupa cateva sute de metri,pana la primul STOP,la ralanti,bineinteles ca "becul de la ulei",a inceput sa palpaie.Am intrat in service,le-am facut din nou propunerea de a da jos baia de ulei,iar un "meserias"priceput a zis ca o rezolva foarte rapid,si a bagat pe gura de golire a uleiului,teava unui pistol de aer,pana in sorbul pompei de ulei.I-am spus sa nu foloseasca presiune mare si dintr-o data ca e posibil sa "umfle"baia,suficient cat sa desprinda calamina de pe peretii acesteia,si sa complice lucrurile. Am pus uleiul,am pornit-o,a mers 30 de minute in gol,becul nu s-a mai aprin,iar "meseriasii"au respirat usurati. Am plecat,a doua zi aveam o cursa Constanta-Neptun-Aeroport M.Kogalniceanu,am ajuns la Neptun,aproape de Kogalniceanu,am simtit ca nu mai tragea,ca si cand nu se alimenta,am scos-o pe liber si in secunda doi,motorul s-a oprit ( mi-am dat seama ca erau semnele griparii ),am lasat-o sa mearga din inertie,pana la primul loc unde am iesit pe dreapta cat s-a putut,am anuntat la firma sa-mi trimita masina,pentru am lua pasagerii.Ziua urmatoare,...drum la Service de unde,plecasem,doar de 24 ore,cu factura si cu un inspector OPC,i-am fortat sa repare masina fara nicio cheltuiala suplimentara,pentru ca tot ceea ce facusera,a fost prost si neinspirat.Au incercat sa o dea cotita,ca exploatarea,ca "batranetea" ca nustiu cate si mai cate.Le-am bagat sub nas Carnetul Service,unde erau toate reviziile la zi,numai in REPREZENTANTE DAEWOO,printre care ultimii doi ani,numai la ei.....si crede-ma ca n-au avut ce face si au reparat-o si inca bine.Nu stiu daca faptul ca a fost masina de firma,sau faptul ca nu am cedat,sau chiar au avut un dram de decenta si bun simt ( rare pe la noi,dealtfel ),ca-i atentionasem ca ceea ce faceau nu era bine ( norocul meu ca ma pricepeam cat de cat )
Sper sa nu te fi plictisit cu istorioara asta,dar am vrut sa-ti argumentez,ceea ce te sfatuiam sa faci,inca de la inceput,personal din putinele lucruri spuse mi-a reiesit ca cei ce ti-au "reparat" masina nu prea au sunt"dusi la biserica"
Bafta
CT-96-GML is offline   Reply With Quote
Old 05-05-11, 09:08   #10
Stolaniac

Stock
 
Join Date: Dec 2010
Posts: 7
Default Re: CIELO scurgere de ulei

258000 km ???Oau!Un cielo poate ajunge la atati km?Racusorul meu(ii spun asa din cauza nr.de inmatriculare, RAC) avea 100000 km cand am cumparat-o,acum are 133000 km.LA 90000 km fostul proprietar i-a schimbat tot motorul.E din 96 dar a fost inmatriculata in 98.O am de trei ani si pina in decembrie 2010,jur ca nu am bagat in ea decat consumabile si chestii mici neglijabile.Insa din decembrie....de cand mergem la service-uri,e din ce in ce mai sticata.Am cumparat masina cand m-am hotarat sa dau de carnet si am luat una folosita special ca,in caz ca nu am talent de conducator auto si zgaraii sau tamponez masina, sa nu imi para foarte rau.Masina merge foarte bine,porneste cum ziceti voi la ''sfert de cheie'',chiar si cand a fost foarte frig.In plus eu o folosesc numai la drumuri scurte in oras,numai eu o conduc.Repet merge f bine...si astia sa-mi spuna ca nu mai e buna de nimic !!!!Am fost prea naiva si nepricepadu-ma am luat de bune toate costurile spuse,insa m-am desteptat.Mai tarziu,dar tot e bine.De doua zile tot citesc pe net,am aflat multe(toata viata invatam),stiu acum si cum sa ies din situatia asta.Pacat insa ca lumea in care traim a devenit asa de meschina,pacat ca trebuie sa stii mecanica ca sa duci masina la service,medicina ca sa te duci la medic ..etc.Multumesc pentru cele scrise,m-au ajutat enorm.
Stolaniac is offline   Reply With Quote
Old 05-05-11, 19:15   #11
sony50

Stage 2
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 41
Default Re: CIELO scurgere de ulei

Quote:
Originally Posted by Stolaniac View Post
Va rog frumos ajutati-ma cu un sfat.La 16 ma duc sa ridic masina de la service si sunt bosumflata rau.Am dus-o acum doua saptamani pentru ca curgea ulei si mirosea a incins,a ars.Au zis mecanicii ca e de la garnitura,au schimbat-o,au schimbat ulei,filtre,inlocuit teava intermediara esapament,conducta racord evacuare,buson baie ulei, si altele pina la 1000 ron.Credeam ca problema uleiului a luat sfarsit.Astazi am dus inapoi masina pentru ca sub ea inca curge ulei,din ce in ce mai mult,peste 100 km la ora scoate fum si miroase a ars.Deci o luam de la capat.Mecanicul ma suna si spune ca astazi,la prima vedere,am probleme cu chiuloasa si da ulei nu stiu unde si ca trebuie umblat la motor si daca ma hotarasc costurile urca inca spre 800-900 ron.Ce dracu fac astia cu mine?Isi bat joc nu-i asa?Pai de ce mai reparam garnituri cu doua saptamani in urma daca problema era mult mai grava la motor defapt?Ce sa fac,sa renunt la masina?
Auuu,nu are nici o vina masina ,eventual schimba service-ul,clar te jecmanesc.Nu are nici o legatura racordul la evacuare cu scurgerile de ulei si nici cu chiuloasa ,daca era asa o vedeau de la inceput ..apoi GML are dreptate la 5 mil gasesti motor cu totul ,fugi la opc ca asi bat joc de tine .
sony50 is offline   Reply With Quote
Old 05-05-11, 19:25   #12
sony50

Stage 2
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 41
Default Re: CIELO scurgere de ulei

Quote:
Originally Posted by Stolaniac View Post
258000 km ???Oau!Un cielo poate ajunge la atati km?Racusorul meu(ii spun asa din cauza nr.de inmatriculare, RAC) avea 100000 km cand am cumparat-o,acum are 133000 km.LA 90000 km fostul proprietar i-a schimbat tot motorul.E din 96 dar a fost inmatriculata in 98.O am de trei ani si pina in decembrie 2010,jur ca nu am bagat in ea decat consumabile si chestii mici neglijabile.Insa din decembrie....de cand mergem la service-uri,e din ce in ce mai sticata.Am cumparat masina cand m-am hotarat sa dau de carnet si am luat una folosita special ca,in caz ca nu am talent de conducator auto si zgaraii sau tamponez masina, sa nu imi para foarte rau.Masina merge foarte bine,porneste cum ziceti voi la ''sfert de cheie'',chiar si cand a fost foarte frig.In plus eu o folosesc numai la drumuri scurte in oras,numai eu o conduc.Repet merge f bine...si astia sa-mi spuna ca nu mai e buna de nimic !!!!Am fost prea naiva si nepricepadu-ma am luat de bune toate costurile spuse,insa m-am desteptat.Mai tarziu,dar tot e bine.De doua zile tot citesc pe net,am aflat multe(toata viata invatam),stiu acum si cum sa ies din situatia asta.Pacat insa ca lumea in care traim a devenit asa de meschina,pacat ca trebuie sa stii mecanica ca sa duci masina la service,medicina ca sa te duci la medic ..etc.Multumesc pentru cele scrise,m-au ajutat enorm.
258 000....un cielo merge 500 000 km in taximetrie si la 500 ia facut motorul ,eu am 300 000 cu el in taximetrie si am bagat in motor in 5 ani mai putin de cit ai bagat tu acum ,de fapt nu am bagat decit 2 milioane in motor in 5 ani ,tacheti ,garnitura la chiuloasa si cam atit. asta in 300 000 de km,banuiesc ca tu faci 300 000 in vreo 10 ani ,asta ca sa iti faci o idee cit te-au furat cei de la servis

Last edited by sony50; 05-05-11 at 19:28.
sony50 is offline   Reply With Quote
Old 05-05-11, 19:43   #13
IF-26-CRD

Stage 5
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 803
Default Re: CIELO scurgere de ulei

verifica garnitura de la tacheti care din cauza capacului nu mai etanseaza si da uleiul afara verifica si daca asta e cauza schimba capacul cu cel de ecotec euro 3 multa bafta
daca ai drum in bucuresti iti pot recomanda un baiat bun eu personal foarte multumit face treaba buna la preturi de bun simt apropo o chiuloasa de rectificat nu costa mai mult de 50 de ron si o reparatie 250 de ron un motor reparatie capitala cu piese noi manopera si chiuloasa reconditionata nu sare 1800 lei
IF-26-CRD is offline   Reply With Quote
Old 08-05-11, 21:36   #14
CT-96-GML

Stage 5
 
CT-96-GML's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 504
Default Re: CIELO scurgere de ulei

Quote:
Originally Posted by Stolaniac View Post
258000 km ???Oau!Un cielo poate ajunge la atati km?Racusorul meu(ii spun asa din cauza nr.de inmatriculare, RAC) avea 100000 km cand am cumparat-o,acum are 133000 km.LA 90000 km fostul proprietar i-a schimbat tot motorul.E din 96 dar a fost inmatriculata in 98.O am de trei ani si pina in decembrie 2010,jur ca nu am bagat in ea decat consumabile si chestii mici neglijabile.Insa din decembrie....de cand mergem la service-uri,e din ce in ce mai sticata.Am cumparat masina cand m-am hotarat sa dau de carnet si am luat una folosita special ca,in caz ca nu am talent de conducator auto si zgaraii sau tamponez masina, sa nu imi para foarte rau.Masina merge foarte bine,porneste cum ziceti voi la ''sfert de cheie'',chiar si cand a fost foarte frig.In plus eu o folosesc numai la drumuri scurte in oras,numai eu o conduc.Repet merge f bine...si astia sa-mi spuna ca nu mai e buna de nimic !!!!Am fost prea naiva si nepricepadu-ma am luat de bune toate costurile spuse,insa m-am desteptat.Mai tarziu,dar tot e bine.De doua zile tot citesc pe net,am aflat multe(toata viata invatam),stiu acum si cum sa ies din situatia asta.Pacat insa ca lumea in care traim a devenit asa de meschina,pacat ca trebuie sa stii mecanica ca sa duci masina la service,medicina ca sa te duci la medic ..etc.Multumesc pentru cele scrise,m-au ajutat enorm.
Ti-am spus ca Cielo nu-i masina care se arunca,si pot spune asa cum si altcineva,a sustinut mai jos: este fiabila si usor de intretinut,asa ca daca dac tot nu vrei sa-i pui la punct pe nemernicii care te-au "jegmanit"resemneaza-te si schimba serviceul.Pacat ca nu te pricepi cat de cat,ca astia abia asteapta o "musca"peturta lor,dar personal pentru agiamii si excroci le-o pregatesc pe fii-mea ( care acum are 10 ani,dar nu stie ce-s papusile,cunoaste doar chei tubulare si prese de rulmenti),si cand v-a pasii intr-un service ( ca doar n-oi traii cat lumea si va trebui sa-si repare "fiara"pe undeva ),si o sa faca pe "nestiutoarea",dupa care O SA-I MANANCE DE VII,daca o "comit".
Bafta si tine-ne la curent.
P.S Nu renunta la masina!
CT-96-GML is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -