Quote:
Originally Posted by wheelman2009
pai daca porneste dar nu sta la relanti ar poutea fi de la IAC ( regulatorul de relanti) dar daca zici ca dupa ce moare motorul dai la automat si nu mai porneste de nici o culoare s-ar putea ca alta sa fie problema undeva la alimentarea cu benzina, pompa, releu, contacte impefecte, deci ar trebuii sa verifici atunci cand dai la automat si nu porneste daca ii vine sau nu benzina.
|
Salut am fost ieri de am luato de la serice pentru ca mia zis ca este motorul dus
)si lam intrebat mai exact ce are pai ati merge in 3 pistoane unul nu mai e bun pai bun nu mai e bun al schimbam daca e de la el si ce crezi mia zis ca decat sa schimb pistonul ala mai bine pun motor nou
)asa ca m-am lasat pagubas si lam dus la alt service tot ieri acum sa vad ce mio zice si astea vad ca par mai seriosi dar sa vedem ce o fi sigur cred ca e pompa de benzina ca nu se mai aude acel bazait cand dai la automat sper sa fie pompa mersi pentru raspuns sanatate