LaMishto ia aici tata, sa te strici d ras:
Ii ziceam \"Glontul\" deoarece avea goneta mare, am prins cu ea pe Bucuresti-Ploiesti 190km/h pe vitezometru, dar nu stiu cat aveam in realitate, dar stiu ca atunci cand vitezometrul la 100km/h, de fapt aveam 97.3km/h (masurat cu GPS), deci cam 180km/h reali aveam...
La plecare la semafor:
a I-a - 50km/h
a II-a - 105km/h
a III-a - 140km/h
a IV-a - 190km/h
Modificari:
-carb dublu corp cu compresor electric facut de mine
-discuri ventilate fata-spate sport (avea originale pe fata discuri ventilate, dar la cutia de viteze - tampit sistem, rupeai planetarele la frane tari)
-pompa benzina cu regulator de presiune reglat la 1.4 bar
-filtru aer de Boeing 707 (pt cei care nu stiu, se potriveste PERFECT in cutia filtrului de aer de Dacie Berlina, are aceleasi dimensiuni, doar ca elementul filtrant este format din 2 site cu gauri de 5 microni - nu se schimba niciodata, doar se spala cu jet de apa - cumparat de pe net cu 215$ - o mai am si acuma, e ca noua - nu am vrut s-o vand cu masina)
-Sincroane, placa presiune, rulment si disc de ambreiaj Zeno Racing - 40$
-ABS by Bosch - 75$
-aprindere electronica asistata de microprocesor, cu senzori Hall si de presiune diferentiala dubla - made by mine
-Bare torsiune sport - 50$
-Amortizoare magneto-reactive, nush cum dreacu le spune - super - pana le-am rupt prin gropile mult iubitei noastre tari - 0$
-Pistoane conice, chiulasa prelucrata la strung, pentru a mari compresia la 1:14.8, axe cu came, supape sport, sistem ungere ulei cu tiraj fortat, electric, etc... -cca 150$
-am facut mai multe, dar nu mai tin minte...
Am investit in masina asta peste 500$.... pana am vandut-o anul trecut
Asta e motivul pentru care i-am pus numele asta.
Bafta
Ov, uite descrierea amortizorului:
Lichidul circula liber intre cele 2 camere de-a lungul unui canal in piston, in jurul canalului existand o bobina ce este conectata la o alta bobina situata in afara camerei, prinsa de piston. De corpul amortizorului este atasat un magnet permanent. La deplasarea pistonului, bobina de jos se misca, generand un curent electric transmis bobinei de sus ce va genera un camp magnetic direct proportional cu viteza de deplasare a pistonului, facand ca lichidul din piston sa isi modifice vascozitatea, in sensul ca ea creste odata cu cresterea vitezei de deplasare a pistonului.
Ov, pe aceste amortizoare NU AM DAT NICI UN LEU, le-am primit cadou prin '99 de la un foarte bun prieten american de ziua mea, nu stiu cat a dat pe ele... Dar are bani omul....
Cat despre ABS, este un ABS hidraulico-inertial, prin 1997-1998 se gaseau la o firma prin Militari, la Service-ul Daewoo de vis-a-vis de Apaca, nu stiu daca mai au si acuma. Cert este ca vindeau ABS-uri pentru Dacii (Berline) si Oltcit! Daca te duci acolo sa intrebi, ai sa vezi ca au avut... Asta daca nu au si acuma...
Iar despre filtrul de aer, cred ca tu ai impresia ca la motoarele de avion el trebuie sa fie IMENS, dar nu este deloc asa!!! Filtrul de aer are EXACT aceleasi dimensiuni ca cel de dacie, cilindric. Maine am sa ii fac o poza... Daca ai 200EUR, ti-o vand!!! Iti dau si actele, ai sa vezi ca sunt de la Boeing luate. Uite, mi-ai dat o idee, o sa postez un anunt cu filtrul asta de vanzare. Te asigur ca se simte altfel masina cu filtrul asta fata de clasicul filtru cu hartie. Filtreaza mai bine, debitul de aer este MULT mai ridicat, practic este ca si cum nu ai avea nici un filtru pe masina! Filtrul ala nu il schimbi niciodata. O data la 5000-10000km il scoti si bagi furtunul cu apa si gata!!! Este format din 4 site cu gauri de 2 microni diametru, este 100% metalic. Am si un filtru de ulei pentru dacie, tot de la Boeing luat, daca nu ma insel. Nici ala nu se schimba niciodata. Se spala. Ma uit prin boxa si iti spun. Am dat 125$ pe el. Cine este interesat de filtre, sa dea mesaj pe private... Merita!
la carb si la ABS nu am cu sa fac poze, ca le-am vandut cu masina.
Ne mai vedem...