Re: Mitsubishi eclipse '98 Gsx sau Toyota celica '00 Ts(Gt-s)
Salut si bine ai venit pe 4tuning.
In primul rand nu stiu unde o sa gasesti tu Eclipse GSX la banii aia, sunt foarte rare, cel putin prin Europa. Apoi in caz ca se intampla sa gasesti una sunt destul de scumpe pentru ca majoritatea sunt deja modificate ca deh cere masina. Si GS-T-ul este destul de rar dar am mai vazut prin Germania, si partea buna este ca spre deosebire de GSX ii lipseste decat tractiunea integrala, in rest au aceiasi putere, acelasi motor (care este unul dintre cele mai bune motoare produse, folosit de majoritatea masinilor Mitsubishi din WRC), sa nu mai spun ca e si cu cateva mii de E mai ieftin.
Si varianta GT-S de la Calica este destul de rara, dar nu m-am interesat prea mult de ea spre deosebire de Eclipse, asa ca poate se gasesc mai usor decat GSX-ul sau GS-T-ul dar totusi are motorul mai mic si desigur CP mai putini la un pret cat de cat asemanator cu GSX-ul daca nu mai mare.
La preturile astea se adauga prima inmatriculare si nu mai stiu ce taxe care te sar pe la 4000-5000 E, am vazut asta la un Eclipse adus recent din 99'.
Eu as alege oricand Eclipse-ul GSX sau GS-T oricand in fata multor masini mai tari decat Celica si la motorizare si la look si la an. Ca argumente ar fi look-ul bestial + multitudinea de kit-uri create pentru acest model, iar unele pur si simplu completeaza masina, sa nu mai vorbesc ca a fost si inca este alegerea multor firme de tuning drept masini reprezentative. Si nu in ultimul rand motorul 4G63 care este si pe ultima generatie de Lancer Evo 9 si care este folosit in WRC de peste 25 de ani, cu care sunt echipate modele GSX-ul si GS-T-ul si pe care l-am vazut dus si in 500 CP fara modificari drastice ceea ce inseamna ca se poate scoate din el si mai mult, nu ca ai avea nevoie vreodata de mai mult avand in vedere ca in WRC il folosesc dus in 300 CP si fuge de rupe.
Bafta si daca reusesti sa-ti iei un GSX poate imi dai si mie de veste ca tare as vrea sa vad unul LIVE.
__________________
|