Am nevoie de ajutor. Am un Mitsu Lancer din 2004 cu motor 4G18. In vara asta l-am segmentat pt.ca manca f.f.f.mult ulei. Reparatia (segmentarea) a fost un succes.Totul a mers bine pana acum 2 saptamani, cand i-am schimbat bujiile. Am decis asta pt. ca erau montate cele de dinainte de segmentare. Am pus NGK (cele din manual).Mototrul a inceput sa mearga rau (in 2 pistoane), alternand cu perioade cand mergea perfect.Amconstatat ca in reprizele cand functiona trepidant, fara putere si cu intreruperi, in 2 pistoane, scotand mufa ce intra la bobina de inductie aferenta pistoanelor2 si 3, nu se observa nicio schimbare, fapt ce m-a facut sa banuiesc ca acea bobina nu primeste impulsuri/curent in perioadele de "mal function".Am dus masina la tester la reprezentanta Mitsubishi, dar, culmea, exact atunci mergea bine si meseriasul mi-a spus ca motorul e in parametri, adica: bobinele sunt bune, bujiile la fel, sondele lambda de asemenea.A mai patit cineva asa ceva? Daca da, spuineti-mi ce sa-i fac. I-am schimbat fisele la bujii, am pus alte bujii noi (DENSO-din carte),