Iata ce sa intimplat cu dacia mea pe injectie din 2003 1,4:joi fac plinu la masina (aceeasi benzinarie de 6 ani) si dupa 10KM parcursi moare motorul in treata 2 si 3 la fiecare 3-400 sute de metri.Mecanicul a schimbat filtrul de benzina (cea veche era curat in stare buna,dar zic hai sa schimbam totusi),a verificat pompa de benzina (este ok),apoi din camera ambreiajului (bine zic?) scoate senzorul si sufla cu aer comprimat sa iasa un nor de praf imens,si iata masina merge bine.Doua zile ok totul nici nu prea am folosit masina,apoi duminica mergem in ungaria.La 50KM dincolo iarasi aceeasi problema.Moare motorul in primile trepte,daca reusesc totusi sa urc pina in a 4-5 treapta cu 70-80 KM/H merge relativ bine,adica in oras aproape nu se poate circula cu el,iar pe drum deschis asa si asa.Cu greu ajung acasa la dacia service,unde urmatoarea zi nu mai face figura si nici dupa verificarea cu testerul nu indica nici o problema.Mecanicul zicea ca sa nu mai alimentez plin ca probabil a ajuns benzina in forma lichid in furtunul in care in forma de gaz ar trebui sa fie,iar chestia cu praful din camera ambreiajului e pura coincidenta.Acum ma tem sa pornesc pe un drum mai lung ca nu stiu ce ma asteapta.A mai patit cineva asa?Astept idei si pareri va rog.Cu respect.Scuze pentru textul lung.