Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DACIA > Zona tehnica Dacia

Zona tehnica Dacia Zona tehnica, secrete, tips&tricks Dacia

Reply
 
Thread Tools
Old 16-06-11, 13:10   #1
iHDR

Stage 2
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 37
Default RELANTI

Am si eu o problema care imi da de gandit de ceva vreme ... relantiul variaza intre 800 - 1000 rotatii / min .. si am observat ca atunci cand calc frana scade ..
cand sta la relanti motorul merge rotund cu exceptia ca o data la 15 - 20 secunde creste turatia apoi scade ...si nu inteleg unde ar putea fi problema ..
MS !
iHDR is offline   Reply With Quote
Old 16-06-11, 17:27   #2
AlexSpeed

Stage 3
 
AlexSpeed's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 161
Default Re: RELANTI

spune si ce masina si ce motor
AlexSpeed is offline   Reply With Quote
Old 16-06-11, 18:15   #3
iHDR

Stage 2
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 37
Default Re: RELANTI

dacie 1310 , an 1999
motor 1.4 carburator
iHDR is offline   Reply With Quote
Old 17-06-11, 02:36   #4
Gaby_Slo

Stage 4
 
Gaby_Slo's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 281
Member of:
[DACIA]
Default Re: RELANTI

bujii, fise, filtru benzina, jigler de relanti...
Gaby_Slo is offline   Reply With Quote
Old 17-06-11, 10:26   #5
silvyu_92

Stage 2
 
silvyu_92's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 54
Default Re: RELANTI

Monteaza o aprindere electronica cu senzor si zici ca e motor pe injectie, asa facea si a mea am montat aprinderea bine ca am schimbat si bujii si fise si se vede diferenta
__________________
I ♥ 1310
silvyu_92 is offline   Reply With Quote
Old 17-06-11, 11:20   #6
iHDR

Stage 2
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 37
Default Re: RELANTI

ms ..o sa incerk sa vad ceo avea :P
iHDR is offline   Reply With Quote
Old 17-06-11, 11:38   #7
78KLM

Stage 5
 
78KLM's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 350
Default Re: RELANTI

trage aer fals - furtun servofrana fisurat
78KLM is offline   Reply With Quote
Old 17-06-11, 12:14   #8
iHDR

Stage 2
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 37
Default Re: RELANTI

78KLM te referi la furtunu ala gros nu ? care se duce spre motor ...
Dar e posibil sa fie si de la furtunasul care pleaca din acel T de pe furtunul de servo catre interior ? vacumul acela pt ventilatie ? adica poate fi si din cauza ca e ala crapat ?
iHDR is offline   Reply With Quote
Old 17-06-11, 13:48   #9
rasta_boy40

Stage 5
 
rasta_boy40's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 346
Default Re: RELANTI

[QUOTE]78KLM te referi la furtunu ala gros nu ? care se duce spre motor ...
Dar e posibil sa fie si de la furtunasul care pleaca din acel T de pe furtunul de servo catre interior ? vacumul acela pt ventilatie ? adica poate fi si din cauza ca e ala crapat?[QUOTE]

Gandeste si verifica!Cum spunea si colegul de mai sus,e de la furtunul de servofrana.Acelasi lucru l-am patit si eu.




Cheers!
__________________
rasta_boy40 is offline   Reply With Quote
Old 17-06-11, 13:53   #10
iHDR

Stage 2
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 37
Default Re: RELANTI

am scos furtunul de servo din partea in care intra in motor ..si am astupat gaura cu degetul ..motorul merge mult mai bine fara intreruperi , si nu mai sta asa turat ..am schimbat furtunu' si tot asa merge ...ma gandesc , ca trebuie inlocuit cel care pleaca din furtunul ala ..acela suubtire ..:-/
iHDR is offline   Reply With Quote
Old 21-06-11, 07:25   #11
78KLM

Stage 5
 
78KLM's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 350
Default Re: RELANTI

Quote:
Originally Posted by iHDR View Post
am scos furtunul de servo din partea in care intra in motor ..si am astupat gaura cu degetul ..motorul merge mult mai bine fara intreruperi , si nu mai sta asa turat ..am schimbat furtunu' si tot asa merge ...ma gandesc , ca trebuie inlocuit cel care pleaca din furtunul ala ..acela suubtire ..:-/
ai grija ca are si o supapa de plastic , apoi cu o sarma subtire desfunda si conducta in care intra pentru ca sigur este infundata cu mizerie

succes !
78KLM is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -