Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > MERCEDES > Alte discutii Mercedes

Reply
 
Thread Tools
Old 06-05-08, 21:34   #1
diavolo4u

Stage 2
 
diavolo4u's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 61
Question Grea alegere ,poate ma ajutati

Salutare tuturor ,n-am mai intrat de mult pe forum...
Saptamna asta voi renunta la Masinuta mea "Mercedes CLK230 Kompressor Avantgarde" si imi voi lua ceva mai SPECIAL ....Problema este ca nu stiu ce decizie sa iau si ce sa aleg....poate ma puteti ajuta..."cineva care a avut vreuna dintre ele "
Am decis sa ma axez pe una dintre cele 3modele: Mercedes S55 AMG,Mercedes CL 500 sau Mercedes CL 600
Voi ce ati alege
diavolo4u is offline   Reply With Quote
Old 06-05-08, 21:44   #2
diavolo4u

Stage 2
 
diavolo4u's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 61
Default

Sorry,am uitat sa precizez....Este vorba despre modelele din 2001-2003
diavolo4u is offline   Reply With Quote
Old 09-05-08, 16:43   #3
ADDOstreet_racer

Stage 5
 
ADDOstreet_racer's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 641
Default Re: Grea alegere ,poate ma ajutati

Salut ...sincer nu crek se poate compara niciuna dintre ele cu cl la sportivitate ...asta dak vrei ceva sport ...dar dak vrei o masina buna per total ...lider in clasa asta este s-ul parerea mea k dintre toate sul e cel mai potrivit ...si s-ul model vechi e una din cele mai frumoase masini de la mercedes , atat la interior cat si la exterior ...asa k yo zik sa alegi s-ul ..cunosc si prorietari de s si de cl ...si sincer am stat in ambele masini si senzatia si confortu pe acre el ai in s nu se comapra cu nimik....si e mult mai convenbila ca pret ..si felicitari si ptr clk e o masina superba ...vreau si eu sa-mi cumpa dar clk 280 .....te salut si astept poze cu masina ...
__________________
ADDO TUNING .prietenii stiu de ce !

Last edited by ADDOstreet_racer; 09-05-08 at 16:46.
ADDOstreet_racer is offline   Reply With Quote
Old 09-05-08, 17:17   #4
diavolo4u

Stage 2
 
diavolo4u's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 61
Default Re: Grea alegere ,poate ma ajutati

Multumesc ADDOstreet racer de raspuns......pe S as merge si eu ,la CL500 si CL600 m-a atras foarte mult exteriorul si inclusiv la CL 600 motorul W12 ,interiorul la cele doua CL-uri este identic (ma refer la cele FULL OPTIONS)....Totusi multumesc inca odata de raspuns,si voi MERGE pe S55 AMG ...Sunt frumoase si CL-urile 500 si 600 dar S55AMG le depaseste limitele si comfort,siguranta si in "liniute " le zdrobeste pe amandoua....
Iar Mercedes S55 AMG este o masina reusita si din cate stiu ajunge la 310 c-am fara probleme,iar in plus are un sprint extraordinar ....ce sa mai zic ? decat ca: Mercedes A fost NR° 1 ,este si va fi mereu in varf
diavolo4u is offline   Reply With Quote
Old 09-05-08, 17:21   #5
dragos002

Stage 5
 
dragos002's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 709
Default Re: Grea alegere ,poate ma ajutati

Eu as merge pe Mercedes S55 AMG...
dragos002 is offline   Reply With Quote
Old 09-05-08, 17:21   #6
ADDOstreet_racer

Stage 5
 
ADDOstreet_racer's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 641
Default Re: Grea alegere ,poate ma ajutati

Quote:
Originally Posted by diavolo4u View Post
Multumesc ADDOstreet racer de raspuns......pe S as merge si eu ,la CL500 si CL600 m-a atras foarte mult exteriorul si inclusiv la CL 600 motorul W12 ,interiorul la cele doua CL-uri este identic (ma refer la cele FULL OPTIONS)....Totusi multumesc inca odata de raspuns,si voi MERGE pe S55 AMG ...Sunt frumoase si CL-urile 500 si 600 dar S55AMG le depaseste limitele si comfort,siguranta si in "liniute " le zdrobeste pe amandoua....
Iar Mercedes S55 AMG este o masina reusita si din cate stiu ajunge la 310 c-am fara probleme,iar in plus are un sprint extraordinar ....ce sa mai zic ? decat ca: Mercedes A fost NR° 1 ,este si va fi mereu in varf
Da asa e s55 e legenda ....si in plus e limuzina ....poate cea mai reusita limuzina din perioada aia ....astept poze cu ea ..si sincer la culoare ...e iin functie de preferinte ..da yo teas sfatuii sa mergi pe visiniu ....e ghuzel rau de tot pe visinu avut un tovaras si e crima masina ....
ADDOstreet_racer is offline   Reply With Quote
Old 26-03-09, 20:44   #7
EMaiL
Mercedes Driver

Stage 5
 
EMaiL's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 618
Member of:
[4 Speed Squad]
[MERCEDES]
Default Re: Grea alegere ,poate ma ajutati

AMG AMG AMG
EMaiL is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -