Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > MERCEDES > Alte discutii Mercedes

Reply
 
Thread Tools
Old 16-12-10, 15:57   #1
13Todesengel

Stage 3
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 81
Default vechile coupeuri,mai stie cineva ?

Demult le mai vedeai pe strada. Mai stie cineva coupe-uri vechi Mercedes ?
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	w115.jpg
Views:	152
Size:	76.9 KB
ID:	1782829  
13Todesengel is offline   Reply With Quote
Old 19-12-10, 15:27   #2
dniro25

Stage 5
 
dniro25's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 398
Default Re: vechile couperi,mai stie cineva ?

sunt destul de rare vechile coupeuri pe sasiu de w123 nu mai zic de cele mai vechi,eu detin un 300 CE W124 care si astea abia le vezi pe strada, vechile coupeuri sunt destul de scumpe daca le gasesti in stare buna, vezi mai multe SEC -uri pe strada decat W123 coupe!!!
__________________
Pasionat de masini americane si de orice fel !!!
dniro25 is offline   Reply With Quote
Old 20-02-11, 23:53   #3
mer_se280

Stage 5
 
mer_se280's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 397
Default Re: vechile couperi,mai stie cineva ?

1952: Coupe-ul Mercedes Benz S300/300SC isi pune amprenta.

In anii '50 distrugerile razboiului erau inca vizibile in Germania. Majoritatea soselelor si autostrazilor erau distruse, industria auto a fost practic distrusa erau strazile, densitatea traficului in Germania era de 19 masini /1000 locuitori.

Lansarea modelul S 300 Coupe, de catre Mercedes–Benz, in seria de modele W 188, care a fost prezentat la Paris Motor Show in toamna anului 1951, a fost un gest curajos, masina fiind perceputa ca un simbol al luxului si decadentei, dar simbolizand renasterea industriei auto germane. A intrat in productia de serie in vara anului 1952, presa de specialitate numind-o “car of the world`s elite” (masina elitei mondiale). Compania din Stuttgart si-a demonstrat nu numai experienta si potentialul in contructia de automobile, ci si viitorul orientat spre spiritul anteprenorial.

Designul deosebit al acestui Coupe a fost cel care a captat atentia. Rafinatul Coupe sport a fost echipat cu motor in 6 cilindrii 110 Kw/150 CP atingand o viteza de 175 Km/h. In 1955, compania a prezentat modelul 300 Sc Coupe, noutatea fiind un motor cu pompa de injectie, iar puterea a fost crescuta pana la 128 Kw/175 CP. 300 S si 300 Sc Coupe au intregit gama de produse a Mercedes-Benz, si in accelasi timp a continuat o traditie inceputa in anii '30, producand masini prestigioase, cu un caracter sportiv pentru cei mai fideli clienti. Din putinele Coupe-uri produse dupa razboi, intre 1952 si 1958 doar 314 de astfel de automobile au fost fabricate. La mare cautare, ele au fost vandute colectionarilor, la cele mai mari preturi, prin licitatie.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	2.jpg
Views:	59
Size:	156.3 KB
ID:	1883640  
mer_se280 is offline   Reply With Quote
Old 20-02-11, 23:54   #4
mer_se280

Stage 5
 
mer_se280's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 397
Default Re: vechile couperi,mai stie cineva ?

1956: Debutul caroseriei "Sindelfingen" (Mercedes Benz 220 S)


Semnele de redresare ale economieie germane au fost vizibile si in industria auto. Ponderea de automobile la mia de locuitori a ajuns la 40, dublandu-se in mai putin de 4 ani, pana in 1956.

Cand Mercedes-Benz a prezentat Coupe-ul 220 S, in seria W 180 in 1956, lumea automobilistica l-a numit “Sindelfingen body”, dat fiind faptul ca masina a fost creata la centrul de dezvoltare din Sindelfingen. Cu cele 2 usi, acoperis proeminent, luneta curbata, coupe-ul 220 S si-a aratat inca o data maiestria si eleganta conturului. Cea mai impresionanta caracteristica a fost diviziunea in 3 a banchetei din spate, ceea ce a dus la stabilirea pseudonimului de Mercedes “Pontoon”. Acesta design nou, a constituit totodata o abordare aparte in privinta protectiei pasagerului, sustinerea independenta a caroseriei a permis acesteia, ca in caz de accident sa se defomeze, absorband energia in loc sa o transfere pasagerilor.

Principala caracteristica a modelelor “Pontoon” din aceasta serie a fost motorul de 100 de cai putere cu care erau echipate si variantele Coupe. La scurt timp insa, puterea motorului a fost marita la 106 cai putere. Clienti doreau mai multa performanta, asa ca, Mercedes le-a oferit incepand cu luna septembrie a anului 1958, motorul pe benzina 220 SE (seria W 12 la un pret de 1900 de marci , acest motor producea 115 cai putere. Ca si Coupe-ul 300 S din 1952, Coupe-urile “Pontoon” W 180 si W128 demonstrau imaginatia designerilor. Inovatiile tehnologice si placerea de a conduce nu au fost exclusiv comune, dar clientii se asteptau la asa ceva. Un total de 2081 de exemplare de 220 S si 220 SE Coupe au fost produse, fiind foarte vanate de colectionari.

Click image for larger version

Name:	3.jpg
Views:	69
Size:	2.2 KB
ID:	1883641

Last edited by mer_se280; 20-02-11 at 23:57.
mer_se280 is offline   Reply With Quote
Old 20-02-11, 23:56   #5
mer_se280

Stage 5
 
mer_se280's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 397
Default Re: vechile couperi,mai stie cineva ?

1961: Coupe-ul 220 SEb creste in eleganta.

In 1961 un alt coupe se afla in lumina reflectoarelor la Mercedes-Benz, cand 220 SEb Coupe, din seria W111, a fost prezentat in timpul ceremoniei de deschidere pentru noul muzeu din Stuttgart-Untertürkheim in 24 februarie. Inca o data designerii si-au demonstrat creativitatea si negresitul simt al stilului. Acest elegant si prestigios coupe imbina puterea cu confortul, pentru a forma un ansamblu armonios vizibil din exterior. Autoturismul are un design echilibrat si o geometrie stilistica buna. Mai mult decat atat a fost marit spatiul, pentru a spori confortul in cazul unor calatorii mai lungi.

Ponderea masinilor raportat la numarul de locuitori, in Germania, s-a dublat din nou din 1956. Acum erau 95 de masini la 1000 de locuitori, cu toate ca suprafata drumurilor nu era cea mai buna. Designeri de la Mercedes au gandit anticipat aceasta problema si 220 SEb Coupe a fost prima masina de serie care avea franele din fata pe disc. Motorul in 6 cilindrii dezvolta 120 cai putere, care era destul pentru a propulsa masina la o viteza medie destul de mare daca era luata la o calatorie mai lunga. 300 SE Coupe din seria W112 din anul 1962 avea urmatoarele caracteristici: cutie automata in 4 trepte, suspensii pneumatice si directie asistata hidraulic in varianta standard. Popularitatea acestor modele a fost reflectata in productia lor: au fost construite de peste 10 ori mai multe W 111 si W 112 Coupe decat precedentul “Pontoon”, numarul coupe-urilor construite a fost de 28.918 unitati.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	4.jpg
Views:	63
Size:	158.8 KB
ID:	1883642  
mer_se280 is offline   Reply With Quote
Old 20-02-11, 23:58   #6
mer_se280

Stage 5
 
mer_se280's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 397
Default Re: vechile couperi,mai stie cineva ?

1981: O noua epoca a Coupe-urilor Mercedes.

Cand 380 SEC Coupe si 500 SEC Coupe, din seria de modele C126, au fost prezentate in 1981, designerii si inginerii, au ales mai degraba S-Class-ul decat SL- Class ca si baza de dezvoltare pentru Coupe-uri. Din acest fapt a rezultat o usoara crestere a dimensiunilor. Designul noului Coupe a fost de asemenea derivat de la limuzina cu 4 usi, cu contururi elegante si armonioase, ca sa satisfaca asteptariile in continua crestere a cumparatorilor .

Constructorii de la Mercedes-Benz au indeplinit cererintele clientilor cu noile motoare V8 pentru aceasta generatie de coupe-uri, reusind sa reduca consumul si emisiile de gaze, ca parte a Mercedes-Benz Energy Concept. 380 SEC Coupe avea o putere de 150 Kw/204 CP, in timp ce 500 SEC Coupe avea 170 Kw/231 CP. Cei de la Mercedes au imbinat progresul tehnic, performanta si siguranta controlului masinii cu standardele traditonale de exclusivitate si confort. Noua generatie de coupe-uri a starnit o reactie foarte buna din partea revistelor de specialitate, una dintre ele le prezenta: “Sentimentul spatiului si vizibilitatii sunt mai mult decat excelente, SEC pare sa se coduca singur.”

Asteptarile celor de la Mercedes fata de vanzarile noului coupe nu au fost atinse in ciuda entuziasmului generat in momentul lansarii. Din seria W 126 au fost produse 74,060 unitati, vanate astazi in special de tinerii colectionari.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	5.jpg
Views:	84
Size:	197.6 KB
ID:	1883643  
mer_se280 is offline   Reply With Quote
Old 26-09-11, 19:34   #7
MLevi

Stage 3
 
MLevi's Avatar
 
Join Date: May 2011
Posts: 124
Default Re: vechile couperi,mai stie cineva ?

Quote:
Originally Posted by dniro25 View Post
sunt destul de rare vechile coupeuri pe sasiu de w123, vezi mai multe SEC -uri pe strada decat W123 coupe!!!
Mai sunt câteva exemplare rătăcite, printre care şi al meu ...
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSCN3661.jpg
Views:	113
Size:	1.84 MB
ID:	2165162  
MLevi is offline   Reply With Quote
Old 26-09-11, 19:47   #8
dniro25

Stage 5
 
dniro25's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 398
Default Re: vechile coupeuri,mai stie cineva ?

superb,sunt invidios pe tine !!! sper sa-l lasi mostenire si sa mai tina cateva generatii!!!
dniro25 is offline   Reply With Quote
Old 30-09-11, 14:21   #9
mer_se280

Stage 5
 
mer_se280's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 397
Default Re: vechile couperi,mai stie cineva ?

Quote:
Originally Posted by 2011 View Post
Mai sunt câteva exemplare rătăcite, printre care şi al meu ...

Sa ai noroc la ea...
mer_se280 is offline   Reply With Quote
Old 23-01-13, 18:13   #10
13Todesengel

Stage 3
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 81
Default Re: vechile coupeuri,mai stie cineva ?

Sau alt ratacit , al meu .

De altele mai stiti ?
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMGP3414.JPG
Views:	78
Size:	344.8 KB
ID:	2668041  
13Todesengel is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -