Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > MERCEDES > Alte discutii Mercedes

Reply
 
Thread Tools
Old 23-02-10, 11:20   #1
22VIN
Opel Driver

Stage 5
 
22VIN's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Discutii generale despre modelele Mercedes iesite din productie

Quote:
Originally Posted by lord_wader View Post
Nu am condus masina diesel aspirata de generatie mai veche dar poate exista persoane pe forum care ne pot da niste exemple de masini diesel simple fara turbo si cam cati Cp scoteau si la ce cilindree.
Mercedes W123 (Cobra):
220D: 2.2 diesel - 60cp
240D: 2.4 diesel - 65cp
300D: 3.0 diesel - 80cp
22VIN is offline   Reply With Quote
Old 23-02-10, 17:07   #2
sponsoru

Stage 5
 
sponsoru's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 673
Default Re: Laguna 2.0 DCI 150cp vs Golf V 2.0 FSI 150cp pe 402m

Acum aproape 10 ani am condus prima data un w123 200 d cu motorul original . Era tipla masina. Ideea este ca notiunea de vapor este exact ce i se potriveste. Pana in 60 km/h accelera destul de vioi dupa care accelera lin si se plafona undeva la 160 pe ceas. Din cate retin cred ca avea chiar 160 gradat ceasul .Oricum odata ce prindea viteza rula suveran si mi s-a parut foarte silentios la vremea aceea. Multi nu inteleg inca ce a oferit turbina motorului diesel insa daca va pica pe mana un diesel aspirat de generatie mai veche,veti reconsidera ceea ce a devenit tdi-ul in ziua de azi. E diferenta ca de la bicicleta la motoreta . Daca imi permit sa fiu putin plastic
__________________
Te-ai nascut original , Nu muri o copie ..

sponsoru is offline   Reply With Quote
Old 24-02-10, 19:42   #3
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: Laguna 2.0 DCI 150cp vs Golf V 2.0 FSI 150cp pe 402m

Quote:
Originally Posted by sponsoru View Post
Acum aproape 10 ani am condus prima data un w123 200 d cu motorul original . Era tipla masina. Ideea este ca notiunea de vapor este exact ce i se potriveste. Pana in 60 km/h accelera destul de vioi dupa care accelera lin si se plafona undeva la 160 pe ceas. Din cate retin cred ca avea chiar 160 gradat ceasul .Oricum odata ce prindea viteza rula suveran si mi s-a parut foarte silentios la vremea aceea. Multi nu inteleg inca ce a oferit turbina motorului diesel insa daca va pica pe mana un diesel aspirat de generatie mai veche,veti reconsidera ceea ce a devenit tdi-ul in ziua de azi. E diferenta ca de la bicicleta la motoreta . Daca imi permit sa fiu putin plastic
ca fost posesor de w201 (micul 190d) pot spune cu mâna pe inimă că un motor diesel clasic (cu compresie de ar face invidioase multe motoare cu ştaif), făcut de plictisitorii ăia de la Mercedes era al naibii de sprinten daca îi învăţai rapoartele cutiei şi felul cum trăgea.
Dieselul fără turbo a avut perioada lui de glorie şi nimeni nu părea stresat de faptul ca n-are turbo, mergeau maşinile alea excelent fără să dormi deloc pe şosea sau la semafoare.
aleks is offline   Reply With Quote
Old 24-02-10, 22:52   #4
22VIN
Opel Driver

Stage 5
 
22VIN's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Laguna 2.0 DCI 150cp vs Golf V 2.0 FSI 150cp pe 402m

Si sa nu uitam ca acele motoare chiar puteau merge si cu ulei de gatit folosit.
Cred ca stiti ce se intampla daca bagi intr-un diesel generatie 2009 ulei de gatit...
22VIN is offline   Reply With Quote
Old 25-02-10, 10:46   #5
lord_wader

Stage 5
 
lord_wader's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,379
Default Re: Laguna 2.0 DCI 150cp vs Golf V 2.0 FSI 150cp pe 402m

Quote:
Originally Posted by aleks View Post
ca fost posesor de w201 (micul 190d) pot spune cu mâna pe inimă că un motor diesel clasic (cu compresie de ar face invidioase multe motoare cu ştaif), făcut de plictisitorii ăia de la Mercedes era al naibii de sprinten daca îi învăţai rapoartele cutiei şi felul cum trăgea.
Dieselul fără turbo a avut perioada lui de glorie şi nimeni nu părea stresat de faptul ca n-are turbo, mergeau maşinile alea excelent fără să dormi deloc pe şosea sau la semafoare.
Desi stiu ca suntem offtopic, poate chiar prin amabilitatea ta sa mutam acest subiect interesant pe un topic nou, da-ne te rog mai multe detalii tehnice despre fostul tau 190D, Cp, masa, timpi, consum, mereu am fost pasionat de aceste masini dar pe net am gasit doar date vagi despre ele
lord_wader is offline   Reply With Quote
Old 01-03-10, 13:16   #6
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: Discutii generale despre modelele Mercedes iesite din productie

Multumita unor mecanici priceputi in Mercedes si garajului lor am schimbat doua motoare, pe benzina, iar dieselul l-am purtat o perioada relativ scurta din cat a stat masina la mine, insa consumul ei, in conditiile in care s-a tras de motor pana la limita lui maxima, in orice conditii, de motor rece, de iarna, vara, nu conta, era in jur de 10%. Habar nu mai am cati cai avea, masina a plecat de la mine in 2005, am sa caut pe undeva o copie la certificat sau la carte sa ma uit, dar sa stii ca era un motor fiabil, a fost pus si pe w124 (E-klasse), pe dubitele de la Mercedes, 200D, doar ca avea alta baie de ulei, mai adanca, si era total diferit fata de generatia anterioara, de Cobra, ma uitam la ambele motoare (cel de pe 190-ul meu) si unul de Cobra diesel, desfacute unul langa altul, nu semana absolut nimic la ele.
A fost un salt tehnologic imens la schimbul de generatii, si asta se simtea in tot, si la sunet, mult mai discret, vibratii mult mai putine (la asta contribuiau ce-i drept si tampoanele de motor hidraulice), raspuns mai prompt la acceleratii si agilitate mult mai mare (o ajuta si greutatea mica, putin peste 1 tona), sunet interior foarte placut, si o fiabilitate la fel de mare ca si generatia precedenta de motoare, in ciuda zvonurilor nu tocmai magulitoare despre 190-uri.
Motorul ala a fost exploatat nemilos de mine, eram incepator cand l-am luat, in 99, si a fost masina de teste idioate, dar a rezistat cu brio tuturor incercarilor, sigur niciun pilot de teste nu putea fi atat de idiot cat am putut eu sa fiu atunci cand am inceput sa merg cu masina aia
Nu stiu cifre prea multe dar pot sa-ti povestesc despre masina aia zile intregi, doar intreaba
aleks is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -