Salutare dragi forumisti...
Cu 5luni in urma ,mi-am schimbat radiatorul ,cu unul de la dezmembrari care era impecabil din toate punctele de vedere...(inclisiv aripioarele erau impecabile) ..
vechiul radiator l-am avut lovit si pierdea apa mereu ,aprinzandu-mi-se martorul la fiecare 30-40km.
Totul a tinut 3 luni (prea mult ,ce dracu) cand in fiecare zi gaseam cate o baltuta de lichid de racire pe ciment,in curte...si apoi gaseam martorul aprins...
.Am ramas putin masca,nestiind de ce..asa ca am luat masina la puricat.
Am gasit buba.Pe blocul motor,deasupra electromotorului ,este un dop cu cap hexagonal ,pt cheie de 22..
Prima data am zis ca este un surub ,cu saiba de cupru si ca daca ii schimb saiba ,o sa fie totul ok.Numai ca,din pozitia proasta in care doar zaream f putin acel surub ,nu mi-am dat seama ca acel surub este de fapt un dop cu cap hexagonal pt cheie de 22
Cand mi-am dat seama de acest lucru ,deja bagasem cheia tubulara si am incercat sa desfac asa zisu "surub", numai ca eu nu am facut decat sa ii mai maresc putin gaura (am torsionat tabla aia putin marind gaura prin care pierdea)
mda.
pana la urma mi-am bagat picorul..am dat jos tot botu ,radiator bara...si am inceput sa gauresc si sa trag de dop...
OAMENI BUNI...nemtii sunt a dracu de buni , doar ca in toti acesti 10 ani , dopul ala de acolo ,impreuna cu apa si cu calcaru si cu coroziunea si cu masa....au facut o priza de..nici aia de la reprezentanta nu-mi mai au ce face
Acum...va cer ajutorul ,daca puteti si daca vrei sa ma ajutati cu niste sfaturi...ce as putea face sa scot rahatu ala de acolo.
Nu vreau sa bat f tare in el ,deoarece blocul este din fonta si daca l-am crapat m-am ras. deja am crapat putin din muchia exterioara
Nu stiu ce sa mai fac..Am facut sistem parghie ,l-am fortat,l-am incalzit ,l-am descantat.. nimic..
Imi este frica sa nu fie cu filet:-SS...
Niste sfaturi..ce as putea face?
Ultima varianta : SERVICE BUN (si bani destui X_X )
Va rog mult.Multumesc.
maine o sa vin cu poze clare.