Cei care au raspuns au dreptate. Saxo nu a avut decat motoare tip TU, cele mai puternice si mai mari fiind cele TU5JP si TU5J4/JP4 cu 8v si, respectiv 16v. Mai exista doar o posibilitate: pe masina a fost pus de la un alt citroen/peugeot un motor XU9 (cum sunt cele de pe 205, 309 etc), pentru ca unele dintre acestea au avut putin peste 100 cai cum este cel de pe peugeot 205 1,9 rallye (piata germana). Dar nu cred ca vorbim totusi de aceasta conversie atata timp cat un motor de 106 gti/saxo vts tip TU5J4 are 118cai si merge pus pe orice caroserie de saxo. Oricum, interesant...
p.s.: cred ca vanzatorul a gresit cilindreea, pentru ca acea putere de 76kw este dezvoltata de motorul TU5J2 (1.6 8v - 105cai) de 106 rallye s2. Saxo a avut doar puteri de 98 si 100 cai pentru 1,6 8v din cate stiu eu. Daca poti, cere o poza cu motorul si pune-o aici. Il vom recunoaste sigur.