Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > CHEVROLET > Zona tehnica Chevrolet

Zona tehnica Chevrolet Zona tehnica, secrete, tips&tricks Chevrolet

Reply

Thread Tools
Old 01-11-10, 07:48   #1
speedygonzales

Stock

Default chevrolet aveo-placute de frina

salut prieteni, am o intrebare la voi intrucat sunt sofer incepator si cu tehnica la masini nu prea am avut de-a face, trebuie sa schimb placutele de frina la chevroletul aveo 2009 sedan si ma gandesc sa le schimb singur sau sa merg la un service autorizat, adica e complicat tare sa schimbi placutele singur, ma refer la placute si la tamburul din spate, trebuie dupa aceea de reglat presiunea din lichidul de frina? Mersi anticipat
speedygonzales is offline   Reply With Quote
Old 19-01-11, 23:16   #2
VladPoptamas

Stock

Smile Re: chevrolet aveo-placute de frina

Quote:
Originally Posted by speedygonzales View Post
salut prieteni, am o intrebare la voi intrucat sunt sofer incepator si cu tehnica la masini nu prea am avut de-a face, trebuie sa schimb placutele de frina la chevroletul aveo 2009 sedan si ma gandesc sa le schimb singur sau sa merg la un service autorizat, adica e complicat tare sa schimbi placutele singur, ma refer la placute si la tamburul din spate, trebuie dupa aceea de reglat presiunea din lichidul de frina? Mersi anticipat
Ca de la incepator la incepator, si eu am un Aveo, dar tot ce am avut de schimbat la el, desi nu am avut prea multe probleme, le-am schimbat la reprezentanta, sau intr-un sediu specializat, parerea mea, e ca nu are rost sa te complici, mai ales ca e destul de noua masina. Singura problema a fost cu supapele, din cauza ca mama, nu a prea turat masina.
VladPoptamas is offline   Reply With Quote
Old 20-01-11, 20:38   #3
oltcit_aveo

Stage 3

oltcit_aveo's Avatar

Default Re: chevrolet aveo-placute de frina