Quote:
Originally Posted by mistreku
job done! am reushit, in sfarshit..fara sa dau cutia jos! sunt maretz! sunt curios cum o intra da'..ma rog! acu vazui shi pagubele: imi tre`: segmentzi, cuzinetzi palier+biela, simeringurile (volanta/distributzie), garnitura kiulasa shi cat atat la prima vedere..pistoane OK, cilindrii OK, vilbrokenu' OK. sa vedem ce mai gasesc!
|
daca vrei te ajut eu cu segmenti si cuzineti Kolbenschmidt germania. La pretz minim.
eu abia mi-am remontat motorul cu piesele astea.
simeringurile le gasesti la orice magazin de piese auto de dacia.
la fel si lantul de distributie, patina de distributie, pinionul mic de la distributie. pinionul mare e greu de gasit si pinionul de la delco e tot de dacie.
garniturile de camasi trebuie schimbate.... sunt tot de dacie.
kit de reparatie pentru carburator gasesti la Al Padrino in universitate pe stoc sau in 2-3 ore.
garnitura de chiuloasa victor reinz de 1,8 mm te ajut eu, garnitura de galerie de evacuare victor reinz sau ajusa se gasesc peste tot. iti gasesc ieftinache si simeringurile de supape. iti recomand sa duci chiuloasa la verificat la planeitate.
sa verifici neaparat pinionul de la pompa de ulei daca tot e desfacut motoru - vezi pozele atasate de mine.
sa ai grija la punerea la punct a distributiei si la reglajul tachetilor - 0,20 mm admisie si 0,25 evacuare.
vezi si poza cum se strange chiuloasa.
PS: astea sunt valabile pentru R5 GTT Phase 1 si oarecum si pentru Ph. 2. eu am motor C1J 788.
la celelalte motoare nu stiu cum e