Quote:
Originally Posted by bubu782001
Ai mai baietzi pls... lamuriti-ma si pe mine cu R5 urile astea...chiar vreau sa-mi iau unul...really..LA CE SA MA orientez...? SFATURI...adica ce model merita sa caut?
Chiar nu prea stiu masinutele astea...
Multumesc mult...
La ce sa ma uit cand il iau?
|
In primul rand trebuie sa stii ca e o masina care are nevoie de atentie ta, "de banii tai"
si de ceva indemanare si cunostiinte in domeniul auto. Sunt putine service-uri care stiu cu adevarat sa le repare. Piese pentru ele se gasesc in general..., daca nu noi, se gasesc seconduri foarte bune. Fereste-te de stifturi facute prin turcia, slovacia..., etc...
Daca totusi vrei o astfel de masina eu zic ca ar trebui sa te uiti la urmatoarele:
1: La tabla! Sunt totusi masini vechi si au probleme cu praguri, aripi, contraaripi, oalele amortizoarelor, prinderile barelor de protectie, si bineinteles ca la orice masina sa te uiti sa nu fie lovita!
2: sa nu fie facute eu stiu ce modificari destepte prin motor... cum face "romanul"
3: arunca macar intrebarea, chiar daca nu faci asta pe bune, "daca e de acord sa o duca intr-un service sa-i faca un test de compresie la motor".
Kilometrajul la cele pana in 90 este in jur de 200.000.
In ceea ce priveste modelul depinde ce vrei..., gaseste un GTT (turbo) sau un GTE (injectie..., sper sa nu gresesc) dar astea sunt masini destul de rare pe la noi..., si cele care se vand sunt rareori in stare foarte buna.
Ar mai fi o chestie de zis si anume consumul! Daca nu vrei viteza si alergat cu ea..., e bine sa gasesti una cu carb. solex (1 corp) si nu cu weber (2 corpuri).
La cele cu weber vei avea probleme sigur cu reglatul lor si pot atinge valori destul de mari la consum (15%).
Cam atat as zice eu..., de restul te vei lovi tu pe parcurs...!
p.s. Accept cu placere completari din partea celorlalti membrii daca am omis ceva.