este bun chiar daca nu e glaceol, este tip D(acelasi tip recomandat de renault), l-am schimbat weekendul trecut desfacand furtunul gros care intra in partea de jos a radiatorului cu o surubelnita dreapta(dupa ce am incalzit apa pana s-a deschis termostatul), am dat bara jos sa lucrez mai usor, am curatat putin instalatia cu un plin de apa distilata(la fel pana deschide termostatul), dupa care am bagat noul antigel, aerisirea si-o face singura cand se deschide termostatul(dar totusi ca sa mai scoti din aer in timp ce umpli instalatia cu lichid de racire sa fie desfacut capacelul ala mic de pe furtunul dintre motor si radiator), atentie la borcan ca in momentul cand se deschide suge tot din el, am oprit motorul, am umplut iar borcanul si aceeasi operatie pana nu mai trage lichidul din borcan. Atentie: nu bagati mai mult lichid in borcan, sa nu ajunga pana in dreptul furtunului de retur ca blocati returul.o operatiune usoara daca ai rabdare si ai mai facut asa ceva la alta masina e asemanator. in comparatie cu dacia e mai usor, ca isi face aerisirea singura.
Deci topicul se poate inchide, multumesc!