Quote:
Originally Posted by exploitu
Salut.
Pai ce consum ai tu acum?
Ai calculat in cat timp iti amortizeaza consumul (sa zicem 1L in minus pt 318 ) costurile transplantului de motor?
Eu am avut IS si lua 10 in Bucuresti la mers incet, 13 la mers sportiv si 16 la mers agresiv.
1.8 normal am condus doar din Germania pana in RO si am fost dezamagit de cum se simte in regim de autostrada. In depasiri ma cam rugam de ea.. De consum nu prea stiu cat consuma pt ca nu am bagat eu benzina.
M42-ul este destul de bun ca fiabilitate. Eu nu am avut probleme, dar am auzit de probleme cu scurgeri ulei, tacheti, debitmetre si oscilatii la relanti. Nimic din ce am spus nu este scump. Comparat cu costurile la o masina mai noua este nimica toata.
Personal nu cred ca merita aceasta investitie daca spui ca nu te intereseaza performanta motorului. Mai bine il verifici sa fie in mintile lui cu toate cele: lambda, debitmetru and shit.
Daca faci multi KM si pui pret pe consum pune-i gaz.
Spor!
|
Mersi frumos ... cand am luat masina imi consuma undeva la 15% oras Ploiesti la mers normal.. am pus-o pe un tester si mi-a dat defect pe lambda..mergea urat oricum motorul.
Am scos mufa de la sonda lambda si asa am lasat-o... acum am undeva la 11% oras la mers usor...
Pana la costinesti si inapoi i-am facut consum de 8-8,5% (mers 130 pe autostrada)
Am mers ceva timp cu 1.8 m43 al unui prieten.. 115cp si e mai cumsecade ca al meu... si ca idee.. are la 100km/h 2500rpm (nu 2700cum am scris mai sus..nu stiu la ce ma gandeam) , unde eu am la 100 - 3000-3100rpm , aici probabil intervine si diferentialul..
La transplant...ca manopera nu ma costa nimic , insa piesele , motorul in sine si ce mai trebuie...
Sa inteleg , ca esti PRO , la is ?