Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Alte discutii Bmw

Reply
 
Thread Tools
Old 29-06-15, 15:10   #1
sprite

Stage 5
 
sprite's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 687
Default 318i sau 318is

Salut , de vreo 2 ani am un e36 316i (m40-curea)

Nu am avut absolut nici o problema cu el sunt chiar foarte multumit...(am mai avut un 2.0 inainte dar nu ma pasioneaza...nu-mi trebuie.. si mai am un e34 525tds in momentul de fata)

Am un prieten are un 318i m43 si am mers ceva timp cu el , mi se pare mult mai cumsecade la consum fata de 316 al meu (la 100km/h eu am 3000rpm-3100 , el are 2700 aproape , banuiesc si de aici consumul mai scazut... si ma gandeam la un upgrade catre 1.8...

Ce vreau sa va intreb , deoarece sunteti mai multi cunoscatori pe aici si probabil a-ti mai facut ... la ce sa ma gandesc? 1.8i m43 sau 1.8is ?? Nu fac referire la putere (nu imi trebuiesc cei 30-35cp in plus sau cat are fata de 1.8m43) Ma intereseaza ca rezistenta-intretinere-si de ce nu..consum.

Multumesc frumos !
__________________

LRV
sprite is offline   Reply With Quote
Old 01-07-15, 22:44   #2
sprite

Stage 5
 
sprite's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 687
Default Re: 318i sau 318is

Quote:
Originally Posted by exploitu View Post
Salut.

Pai ce consum ai tu acum?
Ai calculat in cat timp iti amortizeaza consumul (sa zicem 1L in minus pt 318 ) costurile transplantului de motor?
Eu am avut IS si lua 10 in Bucuresti la mers incet, 13 la mers sportiv si 16 la mers agresiv.
1.8 normal am condus doar din Germania pana in RO si am fost dezamagit de cum se simte in regim de autostrada. In depasiri ma cam rugam de ea.. De consum nu prea stiu cat consuma pt ca nu am bagat eu benzina.

M42-ul este destul de bun ca fiabilitate. Eu nu am avut probleme, dar am auzit de probleme cu scurgeri ulei, tacheti, debitmetre si oscilatii la relanti. Nimic din ce am spus nu este scump. Comparat cu costurile la o masina mai noua este nimica toata.

Personal nu cred ca merita aceasta investitie daca spui ca nu te intereseaza performanta motorului. Mai bine il verifici sa fie in mintile lui cu toate cele: lambda, debitmetru and shit.
Daca faci multi KM si pui pret pe consum pune-i gaz.

Spor!
Mersi frumos ... cand am luat masina imi consuma undeva la 15% oras Ploiesti la mers normal.. am pus-o pe un tester si mi-a dat defect pe lambda..mergea urat oricum motorul.

Am scos mufa de la sonda lambda si asa am lasat-o... acum am undeva la 11% oras la mers usor...
Pana la costinesti si inapoi i-am facut consum de 8-8,5% (mers 130 pe autostrada)


Am mers ceva timp cu 1.8 m43 al unui prieten.. 115cp si e mai cumsecade ca al meu... si ca idee.. are la 100km/h 2500rpm (nu 2700cum am scris mai sus..nu stiu la ce ma gandeam) , unde eu am la 100 - 3000-3100rpm , aici probabil intervine si diferentialul..


La transplant...ca manopera nu ma costa nimic , insa piesele , motorul in sine si ce mai trebuie...


Sa inteleg , ca esti PRO , la is ?

Last edited by sprite; 01-07-15 at 22:48.
sprite is offline   Reply With Quote
Old 01-07-15, 23:35   #3
giubau_v8


Stage 5
 
giubau_v8's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 5,787
Member of:
[Moderators]
[4Tuning International]
[MACS]
Default Re: 318i sau 318is

Quote:
Originally Posted by sprite View Post
Mersi frumos ... cand am luat masina imi consuma undeva la 15% oras Ploiesti la mers normal.. am pus-o pe un tester si mi-a dat defect pe lambda..mergea urat oricum motorul.

Am scos mufa de la sonda lambda si asa am lasat-o... acum am undeva la 11% oras la mers usor...
Pana la costinesti si inapoi i-am facut consum de 8-8,5% (mers 130 pe autostrada)


Am mers ceva timp cu 1.8 m43 al unui prieten.. 115cp si e mai cumsecade ca al meu... si ca idee.. are la 100km/h 2500rpm (nu 2700cum am scris mai sus..nu stiu la ce ma gandeam) , unde eu am la 100 - 3000-3100rpm , aici probabil intervine si diferentialul..


La transplant...ca manopera nu ma costa nimic , insa piesele , motorul in sine si ce mai trebuie...


Sa inteleg , ca esti PRO , la is ?
Diferenta de rotatii e data de cutia de viteze . Tu ai o cutie ''scurta'' de oras. Asa am si eu la vectra 1.6 . De ce ai schimba motorul?
giubau_v8 is offline   Reply With Quote
Old 02-07-15, 09:48   #4
sprite

Stage 5
 
sprite's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 687
Default Re: 318i sau 318is

Din cate stiam eu.. cutiile ar fi cam la fel ... pana la 2.0 , sa difere grupul...probabil.

Ce-i drept n-am avut nici o problema cu masina in 2 ani.. i-am facut si distributia acum ceva timp (ea fiind pe curea) dar totusi...pe lant sunt mai rezistente . Si asta ar fi un motiv pentru care as renunta la 1.6. Imi pare mai echilibrat 1.8
sprite is offline   Reply With Quote
Old 02-07-15, 10:30   #5
Sparkle_81
BMW Driver

Stage 5
 
Sparkle_81's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 2,437
Member of:
[BMW]
Default Re: 318i sau 318is

Eu sunt pentru M42 .
Daca ai avea trecut si M44, as fi ales clar M44.
Am avut M40, M42 si acum am M44.
Sparkle_81 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -