Poate a incurcat ceva furtune.Aerisirea se face cand motorul e cald, adica apa sa fie fierbinte ca sa impinga aerul prin valva de sus, apoi inchisa cand curge putina apa.
Poate a incurcat ceva furtune.Aerisirea se face cand motorul e cald, adica apa sa fie fierbinte ca sa impinga aerul prin valva de sus, apoi inchisa cand curge putina apa.
vz dak furtunele de la electovalva sunt calde k este posibil sa fi rama blocata si asa nu iti baga caldura....vz k este un topic mai sus exact ptr problema asta
vz dak furtunele de la electovalva sunt calde k este posibil sa fi rama blocata si asa nu iti baga caldura....vz k este un topic mai sus exact ptr problema asta
sa spart radiatoru de apa in mers si am pierdut apa , si acum lam lasat la relantiu sa mearga o ora si tot degeaba acu sta pe mijloc la apa si caldura tot nimc , dar masina a stat o luna juma nu am circulat cu ea , oare daca oncerc sa circul cu ea se aeriseste mai bn???
am avut radiatoru spart si la schimbat , lam aerisit si tot nu baga caldura ,,,,,,,???
aerisirea fa-o cu masina pe un plan inclinat astfel incat botul masinii sa fie mai sus decat spatele (multe masini cu suspensii setate aiurea stau cu spatele ridicat si in momentul in care se face aerisirea pe un plan drept aerul nu iese din radiatorul de caldura )
__________________
„Nu te certa niciodată cu un prost! Te aduce la nivelul lui şi te bate cu experienţa! ..."
My tires are worn from the street not from idiot camber,
E36 320i sedan BR 36 EVO
E46 320d touring BR 04 KRO
[QUOTE=vali vtk;5621116]aerisirea fa-o cu masina pe un plan inclinat astfel incat botul masinii sa fie mai sus decat spatele (multe masini cu suspensii setate aiurea stau cu spatele ridicat si in momentul in care se face aerisirea pe un plan drept aerul nu iese din radiatorul de caldura )[/QUOTE o sa incerc si asa sa vad daca pot rezolva ceva , intradevar ca suspensia pe fata este mai jos ca pe spate