View Poll Results: V 8 3L / 2,5-2,8 24v ?
|
V8
|
|
5 |
14.29% |
24 v
|
|
11 |
31.43% |
V8 4,0-4,4L
|
|
19 |
54.29% |
04-07-12, 12:38
|
#1
|
Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,347
Member of: [Nissan]
|
v8 3,0L MERITA ?
merita "deranjul" sa pui V8 de 3L pe E30 ? e difenta mare fata de un 2,5/2,8-24v ? evident este diferenta, dar atat cat sa merite investitia cel putin dubla fata de cele cu 24v ?
Last edited by jaku; 04-07-12 at 12:41.
|
|
|
09-07-12, 21:57
|
#2
|
Stage 5
Join Date: Apr 2011
Posts: 1,331
|
Re: v8 3,0L MERITA ?
parerea mea: ursul merita v8 sub capota !
|
|
|
09-07-12, 21:58
|
#3
|
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 607
|
Re: v8 3,0L MERITA ?
Salut!
V8 3.0 consuma mai mult decat 2.5/2.8 24v si nu e asa spectaculos... cu o resoftare la 2.5/2.8 si galerie de admisie de M50, eventual si evacuarea modificata putin vei ajunge la aceeasi putere ca si V8 3.0... poate doar sunetul de V8 sa te incante
Daca vrei V8 mai bine mergi pe un M60 4.0 de 286 cai 400Nm cuplu. Are consum la fel ca 3.0 si e posibil sa gasesti fara modul EWS si cip... M62 4.4 e din alta liga e mai mare si are partea electrica mai complexa.
|
|
|
10-07-12, 12:44
|
#4
|
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 2,856
|
Re: v8 3,0L MERITA ?
Quote:
Originally Posted by 3m
parerea mea: ursul merita v8 sub capota !
|
S-au terminat toate motoarele, mai exista doar V8. Vreun argument plauzibil ai? V10 nu merita, nu?
On-topic:
Decat V8 de 3.0/3.5 mai bine cauti si pui un M54B30(~7-800eur)care este cu cateva kg mai greu decat 2.0is ori V8 4.0
__________________
BMW E30 318iS 08/90 Powered by 08/94 E36 M42,Sterling Silber Metallic,Full Electric(4xEFH+ESD),OBC II + E36 OBC V,A/C,Electric/Beheizt Recaro sitze,Blau H&R + Koni Adjustable,Webasto Standheizung,Winter Paket,BBS RS 8Jx17 + BBS RS047 + BBS RS001,M-Tehnic II Paket,Tempomat, 1bar boost by Haltech + BMW E30 325i M20 Baur NA + BMW E30 325i M50 Coupe NA
Harti personalizate, orice dimensiune, orice continut, actualizate la zi ---->http://www.edituraeverest.ro<----
|
|
|
10-07-12, 15:20
|
#5
|
Stage 5
Join Date: Apr 2011
Posts: 1,331
|
Re: v8 3,0L MERITA ?
e doar parerea mea .. un urs dupa 'infatisarea' sa merita v8-ul pentru acel sunet incredibil (mai ai si cuplu si putere) .. si daca ai de gand sa pui v8 pune-i 4.4 daca nu ramai la cele 6 in linie , cum ziceam e doar parerea mea , daca va fi sa am urs vreodata si sa ii schimb motorul doar v8 as pune !
|
|
|
10-07-12, 20:31
|
#6
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 2,329
Member of: [DAEWOO]
|
Re: v8 3,0L MERITA ?
Din perspectiva unui utilizator de E30 3000 V8 - M60 (fost 2.5 24v cu soft, cu serpisori, in stare buna de functionare-tragea grav etc) pot spune ca diferente notabile intre cele doua motoare sunt la partea de cuplu, in sensul ca pe v8, din ture foarte joase trage foarte bine, ca si putere nu e semnificativ dar se simte ceva in plus....probabil cele doua pistoane si asezarea in "V"..
Si tot ca un plus, daca vreti, centrul de greutate foarte jos la V8, echilibreaza foarte bine masele masinii facand salbaticul E30 mult mai manevrabil fata de un 6cilindri...e de stiut ca V8-ul sta mult mai in spate, fiind mai scurt cu 2 pistoane decat 6cil si greutatea motorului este foarte apropiata de un 2.5 M50 insa , blocul de alusil de la V8 are masele altfel dustribuite si imi pare ca ar sta ceva mai jos (greutatea motorului in sine).
Si in fine, ar mai fi pretul mai mic de achizitie al unui motor de 3000 V8 ( in jur de 3-4 sute de euro) spre deosebire de 4000 (aprox 5-600 de euro) nu foarte mare diferenta dar daca nu o ai.... sa nu mai zic ca nu prea se mai gasesc motoare de 4000 (eu personal caut ceva de cand am facut swap-ul pentru ca evident, se merita sa il pui daca poti la un moment dat)
Cred ca nu mai trebuie sa mentionez multitudinea de modificari necesare swap-ului la V8, comparativ cu swap M50...de costuri nu mai zic.
PS: ar mai fi un plus la swap 3000 V8, daca la un moment dat o sa iti permiti, poti sa pui 5.0 M62 adica motorul de E39 M5 fara sa mai necesite foarte multe modificari....ce-i drept o sa trebuiasca sa umbli la masina destul de mult (ranforsari suspensie etc.....)
Va salut!
|
|
|
15-07-12, 07:32
|
#7
|
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of: [BMW]
|
Re: v8 3,0L MERITA ?
cam ce diferenta de consum este intre 24v si v8 4,4 ?
|
|
|
14-11-12, 23:48
|
#8
|
Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,347
Member of: [Nissan]
|
Re: v8 3,0L MERITA ?
am renuntat la v8... pt ce am eu nevoie, nu merita "deranjul' asa ca am pus
un M50B25 cu mai putin de 200k rulati ...
|
|
|
|
|