17-06-12, 11:09
|
#1
|
Stage 5
Join Date: Jul 2011
Posts: 2,351
|
Cum se face omologare la motor ?!
Salut,care sunt pasii de omologare la un motor?
In acte am 1.6 (cu serie) pe masina am 2.0 24v (fara serie) ....care sunt pasii si costurile ?
Precizez ca nu mai am motorul 1.6 ..si actele sunt inca pe numele vechiului prop... (vreau sa trec masina pe numele meu dar am nevoie sa trec pe la rar...si trebuie sa omologhez motorul)...MULTUMESC
__________________
~ Haters make me Famous ~
|
|
|
18-06-12, 14:38
|
#2
|
Stage 5
Join Date: Nov 2010
Posts: 1,071
|
Re: Cum se face omologare la motor ?!
Quote:
Originally Posted by Budy_
Salut,care sunt pasii de omologare la un motor?
In acte am 1.6 (cu serie) pe masina am 2.0 24v (fara serie) ....care sunt pasii si costurile ?
Precizez ca nu mai am motorul 1.6 ..si actele sunt inca pe numele vechiului prop... (vreau sa trec masina pe numele meu dar am nevoie sa trec pe la rar...si trebuie sa omologhez motorul)...MULTUMESC
|
in afara de actele masinii nu iti mai trb nimik,te duci frumos intr-o dimineata la RAR si ii spui lu nenea alade la poarta k ai de omologat un motor si iti arata ala unde sa te duci,
taxa e in jur de vreo 7mil si mai dai si ceva in plus k sa nu te respinga,pe mine ma costat 12 mil cu tot cu atentie si intr-o zi am fost rezolvat fara nici o problema...dak vrei sa o rezolvi sigur vb pe pm
Last edited by Florian328; 18-06-12 at 14:43.
|
|
|
25-06-12, 01:25
|
#3
|
Stage 4
Join Date: Jul 2011
Posts: 286
|
Re: Cum se face omologare la motor ?!
Quote:
Originally Posted by Budy_
Salut,care sunt pasii de omologare la un motor?
In acte am 1.6 (cu serie) pe masina am 2.0 24v (fara serie) ....care sunt pasii si costurile ?
Precizez ca nu mai am motorul 1.6 ..si actele sunt inca pe numele vechiului prop... (vreau sa trec masina pe numele meu dar am nevoie sa trec pe la rar...si trebuie sa omologhez motorul)...MULTUMESC
|
Salut prietene prin aceeasi problema am trecut si eu ... la mn in acte e 1,6 si masina am luato cu motor 2.3 ...
In primul rand trebe sa ii schimbi motorul cu cel din acte alfel nu ai nici o posibilitate sa treci la RAR... am incercat eu si n-am avut noroc... asa ca a inceput shoul am cumparat motor 1,6 M43 l-am pus sus si am trecut... seriile de pe motor nu conteaza asa mult dai cu un pic de acid si nu se mai cunoaste ... in cel mai rau caz o sa dai o declaratie pe propia raspundere ca motoru e original ...
Ca sa omologhez motorul de 2.0 te ajunge prea mult si nu e rentabil!!! daca ai nevoie de mai multe explicatii dai p.m ,,
__________________
I LOVE BMW
|
|
|
31-07-12, 02:11
|
#4
|
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of: [BMW]
|
Re: Cum se face omologare la motor ?!
Ba se poate trece. A mea a fost 318is cu nr de italia si inainte s-o incriu mi-am pus 2,5... M-a costat 20 de milioane omologarea motorului ( oficial nu vorbesc de spaga ) dar de trecut am trecut...
|
|
|
31-07-12, 10:16
|
#5
|
Stage 5
Join Date: Nov 2010
Posts: 1,071
|
Re: Cum se face omologare la motor ?!
la noi in tara totul e posibil dak ai bani
|
|
|
02-08-12, 23:56
|
#6
|
Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 1,291
|
Re: Cum se face omologare la motor ?!
din cate stiu eu de la 1.6 la 2.0 e diferenta prea mare de putere , deci se poate sa te coste o mica avere omologarea .
|
|
|
03-08-12, 00:20
|
#7
|
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of: [BMW]
|
Re: Cum se face omologare la motor ?!
Sunt diferite bareme de taxare... Eu am avut diferenta de putere pana in 40% si m-a costat cat am spus. La o diferenta mai mare de 40% taxa de omologare e de aproximativ 2000 de euro daca imi amintesc bine...
|
|
|
04-08-12, 12:01
|
#8
|
Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 1,291
|
Re: Cum se face omologare la motor ?!
la asta ma refeream si eu . Sti ca mam interesat si eu , iar in cazul meu (1.8i 116cp) mergea omologat 2.0 , daca vroaim altceva trebuia sa vand ceva organe
|
|
|
16-09-12, 22:41
|
#9
|
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 457
|
Re: Cum se face omologare la motor ?!
Imi cer scuze ca intervin, dar problema asta o am si eu. Am E30 318i, motor de 1800 si as dori sa pun motor de 2.5 24v. Cei de la RAR spun ca trebuie respectate urmatoarele conditii:
- NUmarul de cilindri de pe motorul vechi sa corespunda cu cei de pe motorul nou
- Diferenta de putere sa nu epaseasca maxim 40% de la cel vechi la cel nou
- Dispunerea cilindrilor sa fie identica
Dar se poate trece si peste acestea, cu proiect si cu taxe foarte foarte mari, asa ca m-am linistit
Motorul 318 are 4 cil - 2.5 are 6 cil
diferenta de putere este evident mai mare de 40%
Dispunerea cil nu mai are rost deaorece difera numarul acestora.
Daca credeti ca exista alte solutii va rog sa imi spuneti si mie.
Multumesc
|
|
|
16-09-12, 22:42
|
#10
|
Stage 5
Join Date: Jul 2011
Posts: 2,351
|
Re: Cum se face omologare la motor ?!
Quote:
Originally Posted by CJ-98-BAD
Imi cer scuze ca intervin, dar problema asta o am si eu. Am E30 318i, motor de 1800 si as dori sa pun motor de 2.5 24v. Cei de la RAR spun ca trebuie respectate urmatoarele conditii:
- NUmarul de cilindri de pe motorul vechi sa corespunda cu cei de pe motorul nou
- Diferenta de putere sa nu epaseasca maxim 40% de la cel vechi la cel nou
- Dispunerea cilindrilor sa fie identica
Dar se poate trece si peste acestea, cu proiect si cu taxe foarte foarte mari, asa ca m-am linistit
Motorul 318 are 4 cil - 2.5 are 6 cil
diferenta de putere este evident mai mare de 40%
Dispunerea cil nu mai are rost deaorece difera numarul acestora.
Daca credeti ca exista alte solutii va rog sa imi spuneti si mie.
Multumesc
|
Nu mai omologhezi motorul,asigurarea mai mica,impozitul mic. De ce vrei sa il omologhezi ? cauta unul fara serie si e perfect.
|
|
|
20-09-12, 22:32
|
#11
|
Stage 5
Join Date: Nov 2010
Posts: 1,071
|
Re: Cum se face omologare la motor ?!
Quote:
Originally Posted by CJ-98-BAD
Imi cer scuze ca intervin, dar problema asta o am si eu. Am E30 318i, motor de 1800 si as dori sa pun motor de 2.5 24v. Cei de la RAR spun ca trebuie respectate urmatoarele conditii:
- NUmarul de cilindri de pe motorul vechi sa corespunda cu cei de pe motorul nou
- Diferenta de putere sa nu epaseasca maxim 40% de la cel vechi la cel nou
- Dispunerea cilindrilor sa fie identica
Dar se poate trece si peste acestea, cu proiect si cu taxe foarte foarte mari, asa ca m-am linistit
Motorul 318 are 4 cil - 2.5 are 6 cil
diferenta de putere este evident mai mare de 40%
Dispunerea cil nu mai are rost deaorece difera numarul acestora.
Daca credeti ca exista alte solutii va rog sa imi spuneti si mie.
Multumesc
|
din cate am auzit nu se poate omologa 2.5 24v ptr k aceast tip de motor nu sa pus pe e30 ci doar pe e36 ptr k u me masina ai m20 b18 si cel de e36 este m50/52 b \2..si din start difera tipul de motor nu e vb de nr cilindrilor,dak vrei un raspun concret dute cu actele de la masina si o sa iti explice ei cum sta trb k asa doar din vb ei iti spun k merge si kand ajungi acolo o sa iti spuna k nu se poate ptr k mie nu au vrut sa imi omologheze m50 in loc de m52 cum le aratau lor la serii...vb lu colegu mai bn iti pui fara sa il omologhezi k nu ai fi primul care ai avea asa ceva pe masina si la itp de descurci u cu mici atentii
|
|
|
24-09-12, 08:46
|
#12
|
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of: [BMW]
|
Re: Cum se face omologare la motor ?!
Nu-i adevarat. Nu-i deranjeaza sa treci de la non euro la euro2.
|
|
|
25-09-12, 21:20
|
#13
|
Stage 5
Join Date: Nov 2010
Posts: 1,071
|
Re: Cum se face omologare la motor ?!
Quote:
Originally Posted by the_rifle
Nu-i adevarat. Nu-i deranjeaza sa treci de la non euro la euro2.
|
eu stiu k nu ii deranjeaza dar sa nu te puna sa faci testul ala care costa 80 mil ptr a o verifa ca sa o scoata un anumit euro...in fiecare judet/oras fiecare au legile lor dar mie asta miau spus cei de la rar si cu pila mare mam dus,dar acum o fi si dupa noroc
|
|
|
25-09-12, 22:51
|
#14
|
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of: [BMW]
|
Re: Cum se face omologare la motor ?!
Hai sa-ti explic cum e cu testul...
1. Daca motorul depaseste 40% putere fata de cel de pe masina faci testul daca nu , nu....
2. Daca motorul nu s-a pus din fabrica , dar nu depaseste 40% esti trecut la " MODIFICARI ARTIZANALE "... asta costa vreo 20 de milioane
Poti sa pui si motor disel pe benzinar si in 5 pistoane si in cate vrei tu dar la fiecare modificare fata de original esti taxat.
In bucuresti sunt " Foarte profesionisti ".... Mie mi-au zis sa le arat un site pe internet unde scrie daca s-a pus motorul respectiv pe masina. Le-am aratat wikipedia si au fost foarte multumiti. Masina mi-au cantarit-o pe fiecare punte in parte si m-au intrebat cata benzina am in rezervor ca sa scadem greutatea benzinei si a rotii de rezerva si asa au stabilit greutatea masinii pe care mi-au trecut-o in talon. Iar masina mi-a fost masurata cu o sfoara iar datele bineinteles le-au trecut in talon.... Asta ca sa-ti dai seama in ce tzara traim... Deci daca aia de la RAR habar n-au ce motoare s-au pus pe masina din fabrica fii convins ca nici mama gaborului care te opreste si te intreaba ce motor ai pe masina n-are sa stie... Va complicati prea tare fratilor. Relaxati-va .... Voi credeti ca ei trec datele respective dintr-o baza de date de la producator ? Sunteti naivi... Ei masoara cu sfoara si cantaresc cu cantar de varza... Iar asta bineninteles costa 20 de milioane sa zica unu' ca a vazut pe internet un site si ca asa e... cum i-am aratat eu pe wikipedia... Daca eu am fost prost si am platit , acum musai trebuie sa fiti si voi prosti sa platiti ca cine se-aseamana se aduna.... Eu zic sa ne facem si sindicat. Sindicatul prostilor....
Last edited by the_rifle; 25-09-12 at 23:00.
|
|
|
27-09-12, 09:31
|
#15
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 9,203
Member of: [Inferno Motorsport] [BMW] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Cum se face omologare la motor ?!
Quote:
Originally Posted by Florian328
din cate am auzit nu se poate omologa 2.5 24v ptr k aceast tip de motor nu sa pus pe e30
|
am avut eu urs cu 2,5 24v omologat, deci se poate.....
|
|
|
|
|