dupa cum suna titlul...am niste probleme...mai mult dileme...
am un 318is din 94 respectiv "avea" motor m42...care...si`a dat duhul(explodat bloc),i`am montat un m44 din 97...toate bune si frumoase...cand ma duc la RAR sa fac si eu autenticitate....surpiza...vehicul artizanal....explicatia:"nu s`a mai pus pe masina motorul asta in anul 94 de cand e masina"
pai intrebarea mea e...."bmw`urile 318is coupe din 94-99 nu tot 2 usi aveau?",cum adica artizanal?(ca n`am construit eu primul coupe cu motorul asta) nu erau acelasi model de masina....ce daca ala are 1878cmc(sau cat o avea) si asta 1978cmc nu tot 1.8is e?
a nu domne ca unu e 184s1 si unu e 194s1
adica mai dau 8 mil(reomologarea) aiurea...sa nu zic si eu ca nu am dat...pe la RAR!
Aveti grija pe viitor ce motoare puneti!
P.S: n`o sa mai iesim din R.....t niciodata!
__________________
ex:-Oltcit Club 12 TRS(
(BLUE))1.3
(first love)
B94BAX
ex:-Opel Astra F Cabrio Bertone(
(BLACK)) 1.6
(anii tineretii)
B95BAX
ex:-Opel Vectra A SFI(
(white)) 2.0
(
"gas vs. hp)])
B60KLA
ex:-BMW 318is Alb Alpin Coupe stock
(...loading!!!)
B BKS
Act: BMW 318is Limited Edition M Pack Sedan (BLACK)