03-05-12, 20:46
|
#1
|
Stage 5
Join Date: Feb 2010
Posts: 591
|
schimbare motor e30,info
salutare! sunt posesorul unui bmw e30 318 motor m10,as dori sa trec de la 4 la 6 cyl,desigur pe drept,omologare rar. doresc sa pun pe masina un motor m54b22 care cred ca nu as putea sa ii fac omologare fiindca nu s-a pus asemenea motor pe e30,as putea macar sa imi omologhez un m20b20 care macar sa aiba 6 cyl sau daca as putea desigur as fi dispus sa il omologhez si pe asta. ce implica treaba asta,doresc sa stiu daca a mai facut cineva asta.
multumesc!
__________________
SE-X 541
E30 Coupe
YM! viorel_andrei89
TEL: 0743243632
|
|
|
04-05-12, 10:20
|
#2
|
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 2,856
|
Re: schimbare motor e30,info
Atata vreme cat motorul pe care vrei sa il omologhezi nu a fost montat din fabrica pe caroseria asta intri la testul dinamic (parca asa se numea) care costa 5300lei si la sfarsit rezultatul nu este sigur.
Vezi ca M54B25 si M50B25 sunt cam acelasi lucru, aceiasi cai, acelasi cuplu doar ca cu cateva sute de ture mai jos (din cauza vanos-urilor).
M54B20 nu stiu ce sa zic...
__________________
BMW E30 318iS 08/90 Powered by 08/94 E36 M42,Sterling Silber Metallic,Full Electric(4xEFH+ESD),OBC II + E36 OBC V,A/C,Electric/Beheizt Recaro sitze,Blau H&R + Koni Adjustable,Webasto Standheizung,Winter Paket,BBS RS 8Jx17 + BBS RS047 + BBS RS001,M-Tehnic II Paket,Tempomat, 1bar boost by Haltech + BMW E30 325i M20 Baur NA + BMW E30 325i M50 Coupe NA
Harti personalizate, orice dimensiune, orice continut, actualizate la zi ---->http://www.edituraeverest.ro<----
|
|
|
04-05-12, 23:30
|
#3
|
Stage 5
Join Date: Feb 2010
Posts: 591
|
Re: schimbare motor e30,info
Quote:
Originally Posted by 316i
Atata vreme cat motorul pe care vrei sa il omologhezi nu a fost montat din fabrica pe caroseria asta intri la testul dinamic (parca asa se numea) care costa 5300lei si la sfarsit rezultatul nu este sigur.
Vezi ca M54B25 si M50B25 sunt cam acelasi lucru, aceiasi cai, acelasi cuplu doar ca cu cateva sute de ture mai jos (din cauza vanos-urilor).
M54B20 nu stiu ce sa zic...
|
eu vreau doar sa trec de la 4 la 6 cyl cu orice motor..m20 m50 m54, apoi pt final vreau sa montez si sa pastrez pt o vreme m54 b30, dar na totusi daca ma opreste rar in trafic macar sa. am un motor in 6 ca la mintea oricarui , motor de 1.8 in 6 cyl nu a vazut nimeni
|
|
|
16-09-12, 22:59
|
#4
|
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 457
|
Re: schimbare motor e30,info
Aceeasi problema o am si eu si de la RAR mi s-a spus ca se poate dar e foarte scump, aprox de suma vehiculata mai sus. Daca auzi de alta varinata, ma interseaza si pe mine
|
|
|
16-09-12, 23:55
|
#5
|
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of: [BMW]
|
Re: schimbare motor e30,info
Quote:
Originally Posted by 316i
Atata vreme cat motorul pe care vrei sa il omologhezi nu a fost montat din fabrica pe caroseria asta intri la testul dinamic (parca asa se numea) care costa 5300lei si la sfarsit rezultatul nu este sigur.
Vezi ca M54B25 si M50B25 sunt cam acelasi lucru, aceiasi cai, acelasi cuplu doar ca cu cateva sute de ture mai jos (din cauza vanos-urilor).
M54B20 nu stiu ce sa zic...
|
Esti pilaf
|
|
|
17-09-12, 00:01
|
#6
|
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of: [BMW]
|
Re: schimbare motor e30,info
Quote:
Originally Posted by viorelandrei
salutare! sunt posesorul unui bmw e30 318 motor m10,as dori sa trec de la 4 la 6 cyl,desigur pe drept,omologare rar. doresc sa pun pe masina un motor m54b22 care cred ca nu as putea sa ii fac omologare fiindca nu s-a pus asemenea motor pe e30,as putea macar sa imi omologhez un m20b20 care macar sa aiba 6 cyl sau daca as putea desigur as fi dispus sa il omologhez si pe asta. ce implica treaba asta,doresc sa stiu daca a mai facut cineva asta.
multumesc!
|
Tu pune-ti motorul ca nu te intreaba nici dracu ce motor ai sub capota.
Eu l-am omologat si in 5 ani nu m-a intrebat nimeni ce motor am sub capota...
Daca motorul, nu s-a pus din fabrica sau s-a pus, oricum e egal cu zero pt ca ei vor sa-ti ia banii nu sa respecte legea. Oricum te vor baga la MODIFICARI ARTIZANALE dar asta n-are nici-o treaba cu ce vorbeste lumea pe aici. CA sa ajungi in testul dinamic trebuie ca motorul nou instalat sa depaseasca cu 40% puterea motorului vechi.
Omologarea de la 4 la 6 cilindri cu o marire de putere de maxim 40% costa pana in 2000 de lei. Oricum vei da spaga 100 de euro. Nu-l omologa. Faci cea mai mare greseala. Impozitul va fi de aproximativ 10 milioane pe an... N-are sens. Pune-l pe masina si mergi cu motorul neomologat. Cand te prind dai spaga si gata sau pana sa te prinda oricum vei fi vandut de mult masina...
Last edited by the_rifle; 17-09-12 at 00:07.
|
|
|
17-09-12, 00:04
|
#7
|
Stage 5
Join Date: Feb 2010
Posts: 591
|
Re: schimbare motor e30,info
Quote:
Originally Posted by CJ-98-BAD
Aceeasi problema o am si eu si de la RAR mi s-a spus ca se poate dar e foarte scump, aprox de suma vehiculata mai sus. Daca auzi de alta varinata, ma interseaza si pe mine
|
pana acuma nu am aflat nimic sigur...ceva ceva am auzit dar nu stiu sigur,pe undeva pe la brasov am auzit ca se poate dar trebuie sa ai pe cineva,cei de la bucuresti e cam greu..nu stiu nimic sigur,doar ce am auzit.daca s-ar putea face treaba asta,as face-o!
|
|
|
|
|