Quote:
Originally Posted by JustinCase
Pe Z3 au fost doua motoare de 1.9, M44 si M43, primul avand puterea mai mare, 140hp fata de 118hp. Ce model exact ai defapt? Este fabricat dupa 2000?
Si al meu (Z3 M44) mi-a facut niste faze asemanatoare si am dibuit repede problema, imi tragea aer fals, burduful de cauciuc dintre debiLmetru si clapeta de acceleratie era fisurat.
|
JustinCase,
Anul de fabricatie este 1997 si din cate am inteles codul motorului este m44.
Astazi mi-a spus mecanicul, ca nu am catalizator si ca se poate sa fie de la sonda lambda faptul ca mi se opreste si relantiul usor trepidat.
De asemenea Burduful de cauciuc dintre debitmetru si clapeta de acceleratie are cateva benzi de scoci(semn ca ar trage aer fals, referire la cele spuse mai sus de tine), asadar voi inlocui acel burduf si dupa aceea vedem ce-i cu sonda... este posibil sa dezamorsez cumva sau sa o pacalesc pe doamna sonda?
Bujiile schimbate,fishele verificate, pompa apa verificata,termocupla si senzor de temperatura schimbate, revizie facuta( filtre, ulei,etc). Ultimele din pricina faptului ca nu imi mai declansa electroventilatorul si mi-a fisurat radiatorul..
Maine este ansamblata masina total si pe seara este posibil sa o bag la vopsit.
Raspund destul de greu ca sunt f mult plecat cu jobul, poate de aceea amalgamul de detalii si debitul usor marit
))
Multumesc pentru sfaturi si pareri si mai astept, poate cineva care sa-mi ofere burduful respectiv si chiar sa platesc o "consultatie" pentru motor.
Stima !