Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Alte discutii Bmw

Reply
 
Thread Tools
Old 24-02-12, 16:42   #16
Csl

Stock
 
Join Date: Dec 2010
Posts: 5
Default Re: Sfat achizitie e36!!

Quote:
Originally Posted by adrian325i View Post
Uite cum sta treaba...
Postez din 2 motive...
- 1 pt ca ma plictisesc
- 2 pt ca trag speranta ca poate ma fac util...

Cum pt unii literatura , baletul , poezia , pictura etc inseamna cultura iar pt altii un moft la fel altii considera ironia un defect capital. Nu-i problema... putem discuta punctual.

Nu poti sa intrebi de fiabilitatea unui motor aflat de 20 de ani in exploatare. Daca a fost exploatat 20 de ani inseamna ca a fost fiabil. Dar orice inceput are si un sfarsit...

Nu ma intereseaza faptul ca prietenul tau are sotie , copil , amanta sau o matusa la constanta pt ca nu are nicio relevanta in discutie si nici faptul ca are doar 2 ani de experienta. Poti conduce haotic si cu 1,6 si cu 1,8 . Vorbim strict de alegerea unui motor pt o caroserie de e36 in conditii de trafic urban sau extern pt nevoile prietenului tau...

Nu cunosc gradul tau de cunoastere in materie de BMW asa ca iti voi spune ca si cand nu stii nimic pt a intelege rationamentul meu...
Cred ca alegerea optima ( de fapt sunt sigur dar ma exprim asa din complezenta...) pt prietenul tau este E36 318is si iti voi expune comparativ ;

316i a fost echipat cu doua tipuri de motoare : M40 ce a echipat si E30 din 1988-1990 si E36 din 1990 pana in 1993.

Este un motor non-euro cu distributie pe curea. 100 cai 4 cilindri 8 valve.

M43 - 102 cai 8 valve pe cilindru

( niste caracteristici extrem de sumare )

318i - M40 113 cai si m43 115 cai ...

La toate echiparile de pana acum exista discuri doar pe fata franare pe spate fiind pe tamburi si o singura axa cu came.

318is - Motoare M42 si M44 aproape similare ca performanta in jur de 140 de cai. ( M42 are 1800 cm iar m44 1900CM )

La acest model , s-a folosit acelasi sistem de franare ca si la 320 si 325...
Adica: - discuri mai mari pe fata dar si discuri pe puntea spate.
Cutia de viteze la fel ca pe 320 si 325 deci logic o cutie mai rezistenta
Ambreiaj de 228 mm ca si pe 320-325...

Aceste motoare au 2 axe cu came si 4 supape pe cilindru. Adica asa numitele 16 valve...
Distributia este pe lant , euro 2.
Evacuarea este imbunatatita fiind pt fiecare cilindru in parte ( evacuare rapida sau serpisori )
Admisia are 2 clapete de acceleratie ceea ce face ca motorul sa reactioneze mai bine si in ture joase si in ture inalte.

M42 s-a fabricat din 92-96
M44 1996-1998...

Daca ne uitam la primul an de fabricatie al motorului M40 pana la ultimul an al motorului M44 sunt 10 ani diferenta...

318is nu are un consum mai mare decat 316.
E36 316 este o masina submotorizata.
318is o masina echilibrata.
Intretinerea este identica la 316 si 318is...

Sper ca m-am facut inteles . Astea sunt argumentele mele iar decizia ii apartine...
Multumesc mult! Toate cele bune!
Csl is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -