Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Alte discutii Bmw

Reply
 
Thread Tools
Old 30-01-12, 23:58   #1
dragonul17

Stage 4
 
dragonul17's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 213
Default Schimb motor din disel 2.4 in 2.5 benzina

deci asi dori din punct de vedere tehnic... dar si din punct de vedere legal ( daca
se poate omologa asa ceva).....

-doresc tehnic cam tot ce trebuie schimbat /modificat.
-doresc legal (un display al legi si niste date de referinta).

Va multumesc anticipat.
__________________
https://forum.4tuning.ro/643-masina-m...tz/page-6.html
>>>>>>> e30 urs:d... 324d.. yay .

Don'T use tuning for ilegal races!!

"Cred ca dizalul tau revolutioneaza lumea curselor" genial
dragonul17 is offline   Reply With Quote
Old 01-02-12, 00:17   #2
mihail_dogariu

Stage 3
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 77
Default Re: Schimb motor din disel 2.4 in 2.5 benzina

Uita-te pe www.rarom.ro

Ce vrei tu se numeste modificare artizanala... Te costa intre 20 si 40 de milioane omologarea motorului...
mihail_dogariu is offline   Reply With Quote
Old 05-02-12, 20:53   #3
Florian328

Stage 5
 
Florian328's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 1,071
Default Re: Schimb motor din disel 2.4 in 2.5 benzina

te contrazik ptr k omologarea artizanala e aprooape 7 mil ptr k eu am fc trb asta,am trecut de la 2.8 la 2.0 benzina amandoua,din ce am auzit nu cred k se poate omologa un motor pe benzina dak el e diesel,mai bn dute pana la rar sa vz ce iti zic aia k asa e cel mai bn sa sti ce ai de facut
Florian328 is offline   Reply With Quote
Old 05-02-12, 21:10   #4
Luciane12

Stage 5
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 440
Default Re: Schimb motor din disel 2.4 in 2.5 benzina

daca masina e cea din semnatura, adica urs, transplantul e usor de facut.
prima conditie; gasesti un motor care s-a pus din fabrica pe e30. in cazul asta m20b25. il cumperi de preferat complet echipat: cutie+evacuare+transmisie. Te baga la teste dinamice ca e mare diferenta de putere de la 116 la 170. Automat trebuie sa ai discuri pe spate.
Nu stiu, posibil ca ursul 324 td sa aiba deja discuri pe spate. oricum mergi la rar brasov si vorbeste. Ideal ar fi sa cunosti pe cineva.
Luciane12 is offline   Reply With Quote
Old 05-02-12, 21:19   #5
b67xac

Stage 5
 
b67xac's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 479
Default Re: Schimb motor din disel 2.4 in 2.5 benzina

cel mai bine suni la ei si o sa iti zica la telefon ce tipuri de motoare poti sa pui.eu asa am facut
b67xac is offline   Reply With Quote
Old 05-02-12, 21:27   #6
Florian328

Stage 5
 
Florian328's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 1,071
Default Re: Schimb motor din disel 2.4 in 2.5 benzina

dak il baga la testu dinamic il costa in jur de vreo 80 mil k ast era sa patesc eu si iti dau ex:"eu am avut 2.8 m52 euro 2 si am pus un m50 2.0 care e non euro park dar avea montata o sonda care era trecut euro 2 in talon si miau spus k nu poate sa il omologheze ptr k nu sunt acelasi euro si eu leam zis k scrie e2 si leam aratat actele de germania cu tot cu acea foaie unde era trecuta si sonda si facut euro 2.Iei miau spus k dak e poate sa il omologheze doar dak fac testu dinamic care costa vreo 80 mil si dak nu iese la noxe e2 pierd si bani si nu il omologheaza si miau spus sa ma duc sa imi iau alt motor e2 sau e3 k ies mai ieftin''
degeaba suna k asa ma facut eu inainte sa pun motorul am sunat si miau zis k merge si cand am ajuns acolo era cu totu altceva,cel mai bn dute la biroul omologari artizanele si explici lu nenea ala ce vrei sa fc si iti va spune el ce e de facut

Last edited by Florian328; 05-02-12 at 21:31.
Florian328 is offline   Reply With Quote
Old 07-02-12, 00:29   #7
mihail_dogariu

Stage 3
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 77
Default Re: Schimb motor din disel 2.4 in 2.5 benzina

@florian328

Mestere in 2 posturi zici 2 chestii total diferite. Hotaraste-te !!! Ba 7 milioane ba 80 de milioane... Eu am zis intre 20 si 40 de milioane si n-ai fost de acord cu mine...

Eu am trecut de la 318is la 325 cu 20 de milioane fara test dinamic in ideea in care ambele motoare s-au pus pe E36 DIN FABRICA iar sistemul de franare este identic la 318is cu 325i . Testul dinamic se face cand puterea motorului difera cu mai mult de 40% !

EI NUMESC MODIFICARE ARTIZANALA schimbarea oricarui motor diferit de motorul cu care a fost echipata masina chiar daca motorul pe care vrei sa-l pui a echipat alte masini similare din fabrica. Spre exemplu 318is cu 325i... e considerata modificare artizanala. Pt a nu fi considerata modificare artizanala ar fi trebuit sa omologhez alt motor de 318is...

Cred ca de la 324 diesel la 325 benzina este mai mult de 40% diferenta de KW asa ca se poate renunta la ideea schimbarii de motor in acte...


Adevarul e ca ne-au fraierit pe amandoi... In cazul tau euro 2 ambele motoare iar la mine nu trebuia sa ma bage la modificare artizanala pt ca acel motor M50B25 a echipat 325i din fabrica. Doar ca ei au interesul sa ne ia banii...
Eu n-am sa mai omologhez niciun motor niciodata...

Omologarea consta in faptul ca se uita un bou si zice da sau nu si-ti ia banii dupa ce te rogi de el sa-i dai spaga...

Last edited by mihail_dogariu; 07-02-12 at 00:52.
mihail_dogariu is offline   Reply With Quote
Old 07-02-12, 22:36   #8
Florian328

Stage 5
 
Florian328's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 1,071
Default Re: Schimb motor din disel 2.4 in 2.5 benzina

Citeste mai bn ce am scris
dak pui motoare diferite dar cu acelasi euro platesti doar 7 mil
m50 cu m52 sunt motoare de tip diferit

Cred ca de la 324 diesel la 325 benzina este mai mult de 40% diferenta de KW asa ca se poate renunta la ideea schimbarii de motor in acte...
Si crezi k la tn nu ai trecut cu 40%?de la 1.8.is la 2.5?

Adevarul e ca ne-au fraierit pe amandoi... In cazul tau euro 2 ambele motoare
Aratami si mie un m50 din 91 k e euro 2?am uitat sa spun ce an era motorul si kand leam spus k imi pun sonda si catalizator de euro 2 sau 3 miau spus k ma baga la testu dinamic deoarece tipul de motor care il aveam m50b20 206 s1 este euro 1 si eu aveam euro 2,dasta am si zis kat costa ptr k era sa patesc asa ceva si am fost de miam luat alt motor de acelasi tip dar k este euro 3 si mi lau trecut euro 2

ORICUM AVEAM O TARA DE TOT RAHATU SI FIECARE FAC CUM VOR SI ISI FAC LEGEA SINGURI,FARA BANI NU FCM NIMIC

Last edited by Florian328; 07-02-12 at 22:51.
Florian328 is offline   Reply With Quote
Old 08-02-12, 01:55   #9
mihail_dogariu

Stage 3
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 77
Default Re: Schimb motor din disel 2.4 in 2.5 benzina

Quote:
Originally Posted by Florian328 View Post
Si crezi k la tn nu ai trecut cu 40%?de la 1.8.is la 2.5?
Pai ia demonstreaza-mi tu ca am depasit...

318is 143 de cai
325i 192 de cai...

10% din 143 de cai = 14,3 cai
14,3X4=57,2 cai reprezentand 40% din 143
143+57,2= 200,2 cai Maximum de cai acceptati pt a nu depasi 40% din puterea initiala...
DECI ? Unde nu e clar ?
mihail_dogariu is offline   Reply With Quote
Old 08-02-12, 10:39   #10
Florian328

Stage 5
 
Florian328's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 1,071
Default Re: Schimb motor din disel 2.4 in 2.5 benzina

Quote:
Originally Posted by mihail_dogariu View Post
Pai ia demonstreaza-mi tu ca am depasit...

318is 143 de cai
325i 192 de cai...

10% din 143 de cai = 14,3 cai
14,3X4=57,2 cai reprezentand 40% din 143
143+57,2= 200,2 cai Maximum de cai acceptati pt a nu depasi 40% din puterea initiala...
DECI ? Unde nu e clar ?
pai dak u crezi k aia asa calculeaza ar fi bn,poate la voi acolo se fc dar aici in nici un caz si vz k puterea motorului nu se refera doar la cp ci si la cm3

Last edited by Florian328; 08-02-12 at 10:41.
Florian328 is offline   Reply With Quote
Old 10-02-12, 18:51   #11
mihail_dogariu

Stage 3
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 77
Default Re: Schimb motor din disel 2.4 in 2.5 benzina

In cazul meu nu s-a legat nimeni de cilindree... Nici pe rarom.ro nu scrie nimic de cilindree...

De fapt cilindreea nici n-are de ce sa conteze ci randamentul motorului...
mihail_dogariu is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -