Quote:
Originally Posted by Budy_
1850E taxa.
...nu stiu daca merita platita.
|
Si eu am luat asta in calcul dar am renuntat. Treaba sta in felul urmator:
Iti iei un BMW facut varza, la fel ca al tau, care sa aiba motorul bun.
Bmw-ul varza trebuie sa fie inmatriculat pe RO. Cat poate sa te coste un BMW e 46 cu un motor bun? 700 Euro e motorul (cred eu) + ce iti mai da ala din el, ma refer la elemente de caroserie te duci cam in 1000 si ceva.
Te duci la Rar cu amandoua masinile si le zici ca vrei sa deschizi dosar de recarosare. Actele de la RAR te costa 10 milioane aproximativ, din ce am auzit pe la baieti.
Ala botit trebuie sa aiba motorul exact la fel ca al tau.
Astia de la RAR iti dau o lista de service-uri cu care colaboreaza ei si tu iti alegi unul dintre ele. Te duci sa iti puna motorul ala bun de pe aia botita pe a ta si cu ce ramane din aia botita te duci la fiare vechi de unde iti elibereaza o hartie foarte importanta precum ca ai casat ce a ramas din bmw-ul botit.
Vezi ca mai sunt subiecte de genul asta si pe aici pe forum si pe net.
Oricum eu am preferat sa platesc taxa decat sa imi complic viata cu recarosarea pentru o diferenta de cateva milioane vechi.
Daca as fi avut un prieten care sa aiba platforma si as fi gasit un bmw la fel ca al meu botit, dar cu motor bun, la pret foarte mic m-as fi apucat de tot circul asta dar cum nu am avut norocul asta am preferat sa dau taxa.
Daca faci tu recarosare sa ma anunti si pe mine cat te-a ajuns sa vad daca mi-am luat teapa ca am platit taxa...
Succes!