Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Alte discutii Bmw

Reply
 
Thread Tools
Old 26-11-11, 14:12   #16
gxg_85

Stage 3
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 135
Default Re: D vs TDS E39

Quote:
Originally Posted by bcoupe View Post
Mai astept pareri, ce cutie e buna pe aceste modele automata,manuala? care sunt problemele des aparute la ele...etc etc orice informatie e bine venita!!!

Ps: mai multe informatii despre modelul 525D, 520D nu se merita din ce am citit eu pe diferite site-uri!




Stima si respect!
cutiile automate au fost foarte reusite.nu am auzit sa se strice vreo cutie automata pe 2.5d .daca gasesti automata cand o cumperi dute cu cineva care stie cum sa probeze o cutie.
gxg_85 is offline   Reply With Quote
Old 29-11-11, 10:54   #17
bcoupe

Stage 4
 
bcoupe's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 295
Member of:
[Honda]
Default Re: D vs TDS E39

Quote:
Originally Posted by gxg_85 View Post
cutiile automate au fost foarte reusite.nu am auzit sa se strice vreo cutie automata pe 2.5d .daca gasesti automata cand o cumperi dute cu cineva care stie cum sa probeze o cutie.
Si cu se probeaza aceasta cutie automata? Am mers si eu cu masini automate, cand schimba cutia nu zmucea sau alte alea....Eu cred ca o cutie automata daca nu zmuceste cand schimba e buna....

Mai astept pareri,sfaturi si alte alea.....
bcoupe is offline   Reply With Quote
Old 05-01-12, 10:39   #18
bcoupe

Stage 4
 
bcoupe's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 295
Member of:
[Honda]
Default Re: D vs TDS E39

nimeni nimic?
Nu detine/a detinut nimeni un e39 tds sau d sa-mi mai dea niste sfaturi aici?
Cum sa testez cutia (automata), si ce mai trebuie testat la el cand il cumperi?

La multi ani tuturor!!!

Last edited by bcoupe; 05-01-12 at 10:42.
bcoupe is offline   Reply With Quote
Old 05-01-12, 10:58   #19
SAX1987
4Tuning International Member


Stage 5
 
SAX1987's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 2,804
Member of:
[4Tuning International]
[2 Roti]
[BMW]
Default Re: D vs TDS E39

Inca n-ai renuntat la ideea cu TDS ul ?

Cauta 520d sau 525d ca e plin de ele la vanzare . Cutia automata daca nu da "socuri" si nu smuceste poate e buna .

Majoritatea se strica ca nu au facut schimbul de ulei si filtru la timp .
SAX1987 is offline   Reply With Quote
Old 05-01-12, 11:04   #20
bcoupe

Stage 4
 
bcoupe's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 295
Member of:
[Honda]
Default Re: D vs TDS E39

Quote:
Originally Posted by SAX1987 View Post
Inca n-ai renuntat la ideea cu TDS ul ?

Cauta 520d sau 525d ca e plin de ele la vanzare . Cutia automata daca nu da "socuri" si nu smuceste poate e buna .

Majoritatea se strica ca nu au facut schimbul de ulei si filtru la timp .
Nu stiu de ce am scris iar TDS ) e scos din calcul atat tds-ul cat si 520d(motor prea mic pt caroserie) deci ramane 525d( 530D ar fii ideal dar taxele si impozitele sunt prea MARI).
Sunt indecis in legatura cu, cutia dar pana la urma cred ca o sa merg tot pe manuala (astea automate din cate am citit sunt pacatoase rau).
Mai astept pareri in legatura cu 525d automat sau manual, cat si despre motor,electrica si alte probleme care apar la modelul asta de masina, motor.
Salutari tuturor!
bcoupe is offline   Reply With Quote
Old 24-01-12, 19:11   #21
bcoupe

Stage 4
 
bcoupe's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 295
Member of:
[Honda]
Default Re: D vs TDS E39

TC...Multumesc celor care au postat.
Din toate sectiunea BMW doar 4,5 oameni au stiut sa-mi dea un sfat despre ce am intrebat eu....( unde sunt stiutori?..sau se platesc sfaturile astea?).
bcoupe is offline   Reply With Quote
Old 24-01-12, 19:30   #22
pitzy-850

Stage 5
 
pitzy-850's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 376
Default Re: D vs TDS E39

Quote:
Originally Posted by bcoupe View Post
TC...Multumesc celor care au postat.
Din toate sectiunea BMW doar 4,5 oameni au stiut sa-mi dea un sfat despre ce am intrebat eu....( unde sunt stiutori?..sau se platesc sfaturile astea?).
Am avut 525d automat si cu toate ca am schimbat la reprezentanta uleiul si filtrul din cutie, se simtea uneori cand schimba. La mine facea urat atunci cand plecam de pe loc kickdown si pe la 45-50 la ora luam picioru de pe acceleratie. Atunci mergea un pic si apoi pocnea ca si cum cutia ar fi gresit treapta. La momentul acela citisem de pe net si cica erau probleme la automate ca dadeau eroare si nu stia cutia in ce viteza sa intre. In rest recomand cu incredere cutia automata. Merge foarte bine, nu freci motoru aiurea, la plecare e un pic mai lent decat manualul dar in rest e mult mai ok si mai confortabil. In plus automata ia cu 1-1,5 L in plus la suta, dar isi merita banii. Daca mai ai nelamuriri nu ezita sa intrebi!
__________________
" It's only a car "
pitzy-850 is offline   Reply With Quote
Old 24-01-12, 20:07   #23
bcoupe

Stage 4
 
bcoupe's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 295
Member of:
[Honda]
Default Re: D vs TDS E39

Quote:
Originally Posted by pitzy-850 View Post
Am avut 525d automat si cu toate ca am schimbat la reprezentanta uleiul si filtrul din cutie, se simtea uneori cand schimba. La mine facea urat atunci cand plecam de pe loc kickdown si pe la 45-50 la ora luam picioru de pe acceleratie. Atunci mergea un pic si apoi pocnea ca si cum cutia ar fi gresit treapta. La momentul acela citisem de pe net si cica erau probleme la automate ca dadeau eroare si nu stia cutia in ce viteza sa intre. In rest recomand cu incredere cutia automata. Merge foarte bine, nu freci motoru aiurea, la plecare e un pic mai lent decat manualul dar in rest e mult mai ok si mai confortabil. In plus automata ia cu 1-1,5 L in plus la suta, dar isi merita banii. Daca mai ai nelamuriri nu ezita sa intrebi!
In caz ca: cutia are probleme, cum se manifesta? zmuceste sau? pe la motor/electronica ce probleme mai apar?
bcoupe is offline   Reply With Quote
Old 11-02-12, 13:25   #24
luci4n_vl

Stage 5
 
luci4n_vl's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 1,352
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: D vs TDS E39

nu stiu ce tot vorbeste lumea pe aici,am un e36 325 tds made 1997,il am de 4 ani,probleme nu am avut cu motorul,pompa de motorina,nu mi`a picat,asa au crezut si marii "cunoscatori" cand am avut o problema cu masina acum 2 ani,cand nu imi mai mergea turbo,uni ziceau ca este pompa,altii ca turbina...etc....am cumparat o pompa care si in ziua de azi o am la vanzare ) pt ca asa au stiut "cunoscatorii".....de fapt problema mea era cu pompa de vacum...sa schimbat si motorul merge brici....consum ce sa zic....6% exterior,
9-10% urban,un soft rezolva multe la capitolul "tras"....fiabilitate este buna.dar daca vrei si putin zgomot,o evacuare custom confectionata la PILOT pitesti va rezolva multe din placerile unui zgomot placut.....in rest ca sa zic....sunt ffff multumit de TDS`ul meu....si sper sa fiu multi ani de aici incolo.....

masina de la sec:05 este TDS`ul meu....https://www.youtube.com/watch?v=zbuXE7PI_tA asta sa`ti faci o idee despre un tds...

PS.pe un e39 prefer un 3.0 diesel....pt ca masina e39 este mai grea decat un e36 cu vre`o 250 de kg......
__________________
https://forum.4tuning.ro/643-masina-m...vl-23-sob.html




Keep talking bitches,cause i love attention!!!

Last edited by luci4n_vl; 11-02-12 at 13:30.
luci4n_vl is offline   Reply With Quote
Old 27-06-18, 06:21   #25
draica

Stock
 
Join Date: Jun 2018
Posts: 2
Exclamation Re: D vs TDS E39

Salut !
Detin un e39 525 tds din 2000 ( pe vremea aceeia full )
am motorizarea de 2.5 tds 184 cai ! iar cutia automata
eu iti spun direct fara ocolisuri
pompele la 2.5 3.0 pica greu
conteaza motorina care o bagi in ea primul lucru !
si a mea fumega cand ii dau talpa....dar e din cauza anilor
masina este foarte comoda, in oras e o nebunie complecta sa conduci automata,efectiv uiti ca conduci,cat de putere...cutia automata nu o sa permita sa pleci cu ea cu scartait de roti....varianta mea e steptronic ( manual/sport/drive )
dar e o cutie care dupa cum spun toti cei de aici....le dau dreptate
daca schimbi uleiu la timp ( nu te uita la o investitie de max 500 de lei ) te tine mai mult decat caroseria masini
acum sa revin....la pompa,turbo,injectoare
eu in toate masinile ce le-am avut am bagat cand am cumparato dura lube !
apoi stilul de condus influenteaza foarte mult
o masina turbo diesel....trebe so tii turata pentru evitarea infundarii supapei EGR sau inbacsirea turbinei...sau chiar a injectoarelor
am inteles ca stai in italia
o data pe luna e suficient daca faci asta :
motorina extra de fiecare data (sfatul meu) si macar de 2 ori pe luna scoateo pe autostrada si dai jar sa manance.....nu te lua dupa altii ca nu strici nimic la ea ascultama !
o turbina se curata la turatii mari la fel si injectoarele si EGR-u !
tiam dat doar niste sfaturi !


Cu stima Alex !
draica is offline   Reply With Quote
Old 29-06-18, 05:28   #26
john17

Stage 5
 
john17's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
Default Re: D vs TDS E39

Ai inviat un topic pe care nu s-a mai scris din 2012 !! Probabil majoritatea masinilor sunt la "fer" de mult...
Totusi iti spun ca motorina aia "extra" numai bine nu face, unge mai putin decat aia mai ieftina! Si nu ai in nici un caz nevoie de ea la masini cu norme de poluare sub E5 si fara dpf. Iar cutiile automate de pe 2.5 si 3.0d E39 sunt niste gunoaie sinistre! Fabricate de GM se vand din dezmembrari ca painea calda pt ca pica in draci indiferent daca ii schimbi uleiul si filtrul.
john17 is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -