12-10-11, 23:33
|
#1
|
Stage 4
Join Date: Feb 2010
Posts: 295
Member of: [Honda]
|
D vs TDS E39
Deci vreau sa'mi zica doar oamenii care au avut/au acest tip de motoare.
Ma intereseaza la seria 5 e39, care motor e mai fiabil D sau TDS
NU MA PRICEP LA MOTOARELE PE MOTORINA!
Doresc in viitor sa achizitionez un 520 sau 525 D sau TDS dupa 2001( din ce am vazut eu pe net dupa 2001 nu mai sunt TDS, sa ma corecteze cineva daca ma insel)
Astept parerile voastre!
Va multumesc!!!!
NU POSTATI AIUREA, DOAR CEI CARE STIU CU CE SE MANANCA TIPU ASTA DE MOTOARE!!!!
Last edited by bcoupe; 12-10-11 at 23:41.
|
|
|
13-10-11, 13:57
|
#2
|
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 2,856
|
Re: D vs TDS E39
TD si TDS sunt generatiile vechi de motoare diesel care s-au inca de pe e36 si e34. Cele dupa 2001 sunt altceva, sunt mult mai fiabile si consuma mai putin.
La TD si TDS cad pompele intr-o veselie.
__________________
BMW E30 318iS 08/90 Powered by 08/94 E36 M42,Sterling Silber Metallic,Full Electric(4xEFH+ESD),OBC II + E36 OBC V,A/C,Electric/Beheizt Recaro sitze,Blau H&R + Koni Adjustable,Webasto Standheizung,Winter Paket,BBS RS 8Jx17 + BBS RS047 + BBS RS001,M-Tehnic II Paket,Tempomat, 1bar boost by Haltech + BMW E30 325i M20 Baur NA + BMW E30 325i M50 Coupe NA
Harti personalizate, orice dimensiune, orice continut, actualizate la zi ---->http://www.edituraeverest.ro<----
|
|
|
13-10-11, 14:44
|
#3
|
Stage 4
Join Date: Feb 2010
Posts: 295
Member of: [Honda]
|
Re: D vs TDS E39
Quote:
Originally Posted by 316i
TD si TDS sunt generatiile vechi de motoare diesel care s-au inca de pe e36 si e34. Cele dupa 2001 sunt altceva, sunt mult mai fiabile si consuma mai putin.
La TD si TDS cad pompele intr-o veselie.
|
Am auzit de la diferite persoane ca le cam pica turbo si la cele de dupa 2001....
Mai astept pareri de la posesori de 520 sau 525!
|
|
|
15-10-11, 03:45
|
#4
|
4Tuning International Member
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 2,804
Member of: [4Tuning International] [2 Roti] [BMW]
|
Re: D vs TDS E39
Daca iei TDS o sa-ti blestemi zilele singur unu bun mai rar gasesti .
Majoritatea au probleme sau vor avea cu pompa de injectie , mia exact capul hidraulic . Cand o ia dracu nu mai porneste la cald .
525D si 520D sunt din 2000 pe modele facelift si pe foarte putine nonfacelift . Motorul e genertie mai noua cu common rail .
|
|
|
16-10-11, 13:04
|
#5
|
Stage 4
Join Date: Feb 2010
Posts: 295
Member of: [Honda]
|
Re: D vs TDS E39
Mai astept pareri, ce cutie e buna pe aceste modele automata,manuala? care sunt problemele des aparute la ele...etc etc orice informatie e bine venita!!!
Ps: mai multe informatii despre modelul 525D, 520D nu se merita din ce am citit eu pe diferite site-uri!
Stima si respect!
|
|
|
01-11-11, 18:31
|
#6
|
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 441
|
Re: D vs TDS E39
D clar, desi eu am tds dar e e34
Last edited by cosmin_jur; 01-11-11 at 18:50.
|
|
|
08-11-11, 23:17
|
#7
|
Stage 3
Join Date: Apr 2010
Posts: 135
|
Re: D vs TDS E39
pe e39 cele mai reusite motoare diesel au fost 2.5 d sau 3.0d. daca poti incearca unu din ele si vei fi multumit.daca gasesti o automata nu e problema atat timp cat a fost uleiul schimbat la timp si nu si a batut nimeni joc de ea.oricum iti poti da seama usor daca e ok.problema des intalnita la 2.5 tds este chiuloasa care se crapa f repede intre supape, pompele de injectie si injectoarele. 2.0 d ar fi mai fiabil decat 2.5 tds din cate am observat.
|
|
|
09-11-11, 12:14
|
#8
|
Stage 5
Join Date: Sep 2007
Posts: 376
|
Re: D vs TDS E39
525 D fata de 525 tds vechi, din cate am studiat eu, are turbina simpla pe cand pe e39 s-a trecut la turbina cu geometrie variabila, are parca 24 de valve in loc de 12, si i are injectia schimbata.525D E un motor foarte reusit, foarte echilibrat fata de 2.0D care e mai zgomotos si vibreaza mai tare.
in privinta cutiei de viteza depinde de preferinta ta.Eu consider ca o automata, daca are uleiul schimbat si nu a fost trasa de ea protejeaza mai bine motorul decat una manuala.
La 525d pe care l-am avut am schimbat turbina cam pe la 230000km si cam atat legat de motor ca piese.Cum am mai zis, 525d e un motor echilibrat pentru un E39, 530d e mai mijto daca iti permiti taxele!
|
|
|
09-11-11, 16:12
|
#9
|
Stage 4
Join Date: Feb 2010
Posts: 295
Member of: [Honda]
|
Re: D vs TDS E39
530d este un motor foarte bun....dar cu taxele lui boc iese din calcul.....
525d cred pe asta am sa merg dar mai astept pareri in legatura cu, cutia de viteze, turbina, injectoare, electrica, etc etc.....problemele des intalnite la el....
|
|
|
09-11-11, 17:07
|
#10
|
Stage 3
Join Date: Jun 2006
Posts: 138
Member of: [PEUGEOT]
|
Re: D vs TDS E39
Salut. Sunt posesor de 525 D automat din 2006. Masina mea este din 11.2000 si sunt multumit de ea. Pot sa-ti spun ca daca ai grija ce motorina bagi in ea si sa-i faci schimburile la zi nu ai nici un fel de probleme. La toate modelele de diesel fie ca-i TDS fie ca-i TD (2.5 sau 3.0) au ceva probleme in timp cu pompele de motorina. Cea TDS cu cea din rezervor si cele TD si cu pompele de sub scaunul soferului. Mai pot aparea ceva probleme la injectoare, dar astea sunt "consumabile". Cutia automata nu-ti lasa placerea sa fi "Shumacher" pe sosea si implicit iti protejeaza si motorul. In schimb la drum lung uiti ca mergi cu masina.
Eu trebuie sa ma despart de e39-le meu pentru a reduce cheltuielile (mai am ince doua masini).
Cu stima
Dragos
|
|
|
09-11-11, 19:50
|
#11
|
Stage 4
Join Date: Feb 2010
Posts: 295
Member of: [Honda]
|
Re: D vs TDS E39
Quote:
Originally Posted by dragosvt
Salut. Sunt posesor de 525 D automat din 2006. Masina mea este din 11.2000 si sunt multumit de ea. Pot sa-ti spun ca daca ai grija ce motorina bagi in ea si sa-i faci schimburile la zi nu ai nici un fel de probleme. La toate modelele de diesel fie ca-i TDS fie ca-i TD (2.5 sau 3.0) au ceva probleme in timp cu pompele de motorina. Cea TDS cu cea din rezervor si cele TD si cu pompele de sub scaunul soferului. Mai pot aparea ceva probleme la injectoare, dar astea sunt "consumabile". Cutia automata nu-ti lasa placerea sa fi "Shumacher" pe sosea si implicit iti protejeaza si motorul. In schimb la drum lung uiti ca mergi cu masina.
Eu trebuie sa ma despart de e39-le meu pentru a reduce cheltuielile (mai am ince doua masini).
Cu stima
Dragos
|
Mersi Dragos pentru raspuns.
Problema este ca vreau sa iau una direct inmatriculata Ro si de asta imi este teama cel mai rau...Nu am $$ de taxa lui boc si in plus nu imi permit sa dau 2000E la asigurare pe an aici unde sunt acum (italia)
Imi este teama ca daca o iau din tara nu stiu ce nimeresc si iau o "bomba" de imi rupe buzunarele....
Mai astept opinii despre 525D (manual sau automat)
Sa fac o paranteza masina nu o s-o folosesc zilnic, doar la plimbari lungi, de ex sa vin in romania, in weekend sa merg la o plimbare impreuna cu prietena...etc etc
|
|
|
09-11-11, 20:57
|
#12
|
Stage 3
Join Date: Jun 2006
Posts: 138
Member of: [PEUGEOT]
|
Re: D vs TDS E39
La masinile din Romania e greu. Ori gasesti vreuna umpluta de DVD-uri in tetiere si praf la dotarile care conteaza si dai cateva mii pe ea, ori sa ai rabdare sa cauti una ingrijita cum trebuie dar fara folii negre pe geamuri sau accesorii romanesti.
|
|
|
10-11-11, 13:35
|
#13
|
Stage 4
Join Date: Feb 2010
Posts: 295
Member of: [Honda]
|
Re: D vs TDS E39
Quote:
Originally Posted by dragosvt
La masinile din Romania e greu. Ori gasesti vreuna umpluta de DVD-uri in tetiere si praf la dotarile care conteaza si dai cateva mii pe ea, ori sa ai rabdare sa cauti una ingrijita cum trebuie dar fara folii negre pe geamuri sau accesorii romanesti.
|
Da, stiu cum sunt astea din romania...Nu ma intereseaza folia pe geamuri sau dvd-urile in tetiere, ma intereseaza starea ei (motor, cutie, caroserie) oricum se vor face schimbari la exterior si interior....
Mai astept pareri de la posesori\fosti posesori de 525d
|
|
|
19-11-11, 19:49
|
#14
|
Stage 5
Join Date: Mar 2011
Posts: 546
|
Re: D vs TDS E39
Quote:
Originally Posted by SAX1987
Daca iei TDS o sa-ti blestemi zilele singur unu bun mai rar gasesti .
Majoritatea au probleme sau vor avea cu pompa de injectie , mia exact capul hidraulic . Cand o ia dracu nu mai porneste la cald .
525D si 520D sunt din 2000 pe modele facelift si pe foarte putine nonfacelift . Motorul e genertie mai noua cu common rail .
|
ai dreptate, am avut si eu 525TDS si ia picat pompa de injectie si nu este asa fiabil... in schimb fratele meu a avut 525d si a fost foarte multumit de el si e mult mai fiabil decat un TDS si la consum era mai bun si era si mai rezistent. o zii buna!
|
|
|
26-11-11, 15:08
|
#15
|
Stage 3
Join Date: Apr 2010
Posts: 135
|
Re: D vs TDS E39
Quote:
Originally Posted by pitzy-850
525 D fata de 525 tds vechi, din cate am studiat eu, are turbina simpla pe cand pe e39 s-a trecut la turbina cu geometrie variabila, are parca 24 de valve in loc de 12, si i are injectia schimbata.525D E un motor foarte reusit, foarte echilibrat fata de 2.0D care e mai zgomotos si vibreaza mai tare.
in privinta cutiei de viteza depinde de preferinta ta.Eu consider ca o automata, daca are uleiul schimbat si nu a fost trasa de ea protejeaza mai bine motorul decat una manuala.
La 525d pe care l-am avut am schimbat turbina cam pe la 230000km si cam atat legat de motor ca piese.Cum am mai zis, 525d e un motor echilibrat pentru un E39, 530d e mai mijto daca iti permiti taxele!
|
foarte adevarat ceea ce zici.
|
|
|
|
|