Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Alte discutii Bmw

Reply

Thread Tools
Old 29-08-11, 13:16   #1
Robotzel88

Stage 5

Robotzel88's Avatar

Default Unde`s ursii....

Aseara am trecut pe la piata victoriei fiind in trecere (la plimbarea de seara pe la 12,12:30 noaptea) am vazut multi motociclisti ceva masini am zis sa vezi ca aicea sunt 2,3 baieti cu ursi trec pa langa parcare si raman uimit si dezamagit ca nu era nici un urs ....2 pisci tunate si multi motociclisti care vb intre ei se uitau pe la moto etc...in mintea mea a venit urmatoarea intrebare : Unde`s toti ursi frate ....inainte sa-mi cumpar si eu ursu credeam ca exista un loc de intalnire a posesorilor de e30 unde putem discuta despre tot ce ne vine in minte ce probleme au mai aparut sau alte idei, cand ies in trafic stau si vanez ursi dar ma intorc dezamagit acasa...macar in weekend sa ne gasim un loc de stat la vorba...recunosc sunt incepator si la volan si proaspat propietar de urs mi-ar prinde bine sfaturi de la persoane mai trecute prin peripetii....vad atatia ursi pe forum in poze si nici unu in trafic rar de tot cred ca 1urs pe saptamana vad....sa inteleg ca asa ceva nu se mai practica de mult ?....

Last edited by Robotzel88; 29-08-11 at 13:19.
Robotzel88 is offline   Reply With Quote
Old 29-08-11, 13:47   #2
crysty.bobok

Stage 5

crysty.bobok's Avatar

Default Re: Unde`s ursii....

ia vezi AICI cred ca se tine cate o intalnire la fiecare 1-2 saptamani ...
crysty.bobok is offline   Reply With Quote
Old 29-08-11, 14:00   #3
Robotzel88

Stage 5

Robotzel88's Avatar

Quote:
Originally Posted by crysty.bobok View Post
ia vezi AICI cred ca se tine cate o intalnire la fiecare 1-2 saptamani ...
daca stiam ma duceam si eu nu sa fiu eu mot acolo ci doar sa aflu cateceva :-<
Old 29-08-11, 14:35   #4
rdy01

Stock

e criza...lumea nu mai are timp de intalniri sau de plimbari la 12 noaptea... benzina e scumpa
rdy01 is offline   Reply With Quote
Old 29-08-11, 14:39   #5
Robotzel88