Quote:
Originally Posted by Budy_
Ce include aceasta "RECAROSARE" mai pe larg?
Scuze dar sunt cam afon la chestiile astea...
|
Iti dau un exemplu: Iei un E36 318IS Negru din 1995 inmatriculat pe Romania de preferabil lovit bine ca sa fie mai ieftin de la care iti trebuie neaparat motorul, actele si caroseria(e buna si daca e doar scheletul). Apropo nu poti face recarosare doar daca cumperi actele unei masini doar daca ai un sudor f bun sa iti si sudeze seriile.
2 la mana iei tot un E36 318IS negru dar an mai nou decat 1995 care e defapt masina pe care o recarosezi. De aici incep umblaturile si bataile de cap dar daca esti destept si stii cu cine sa vorbesti la serviceul autorizat RAR pentru recarosari dai un ban si stergi seriile de pe ambele motoare ca numai trebuiasca sa faci schimbul de motoare conform legii. Toate astea le verifica un inginer si cam asta e. Un 1000 ron aprox te costa actele si spaga. In rest masinile alti bani.
Nu stiu daca ai inteles ceva dar sunt sigur ca daca iti vei duce BMW de afara o vei baga pe Bulgaria
ca nu e stres la voi daca nu e pe numele vostru masina, nu e stres ca nu aveti asigurari valabile, nu e stres ca vor mari incet incet si bulgarii pretul la impozite si asigurari, nu e stres ca e posibil pe viitor sa aveti voie doar 3 luni pe an in tara cu masina inmatriculata la ei si sa trebuiasca sa treci granita la ei din 3 in 3 luni sa faci dovada ca ai nu ai depasit etc.
Concluzie: nu se mai merita sa aduci de afara doar daca te tenteaza bulgaria sau recarosarea dar atunci iesi putin mai scump.