Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Alte discutii Bmw

Reply
 
Thread Tools
Old 25-11-10, 15:48   #1
tlovidiu

Stage 2
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 67
Member of:
[MERCEDES]
Default Sfat E30 / E21

Salut,
locuiesc in italia, si as vrea sa ma interesez de un E30 sau un E21(max 318i),
Am vorbit cu un prieten si am inteles ca as putea gasii in strainatate, unul la pretul de 700€ circa in stare foarte buna, iar in romania, tot in stare buna, la un pret de 1200€.
Cautand pe net am gasit e30 la pretul ala, dar nu stiu daca sunt in stare buna...

Ce sfaturi imi puteti da? La ce trebuie sa ma uit?
De unde ar fi bine sa il cumpar? Strainatate sau Romania? (il inmatriculez in romania, in ita ma costa prea mult asigurarea)
Si inca o chestie, consumul la un 318i sau 316i, la un ursulet din 1987+ cam cat ar fi?


Multumesc
tlovidiu is offline   Reply With Quote
Old 25-11-10, 16:17   #2
Muscle Car

Stage 4
 
Muscle Car's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 193
Default Re: Sfat E30 / E21

ca si posesor de e21, ti-as recomanda ambele modele depinde ce admiri la cele 2 modele:
-ursuletzul e agresiv si jucaus;
-rechinasul impune prestanta si eleganta.
Cat despre pretul de achizitie am indoieli, sunt multe masini la 1000 de euro dar pretul respectiv nu-ti garanteaza decat ca masina se misca pe sosea. in romania majoritatea masinilor sunt forjate si intretinute necorespunzator, binenteles sunt implicati si alti factori . e de recomandat sa cumperi una de afara, numai ca ar trebui sa te grabesi daca vrei sa o inmatriculezi in ro.
Gasesti si in romania masini ok dar sunt rare si in nici un caz nu le gasesti pe forum, cel putin la preturi bune(ci doar in garaje la pensionari).
Consumul difera in functie de motorizare ma refer la capacitate dar si mecanismulde alimentare conteaza: carburatie si injectie. eu am un 318i(injectie) si sunt multumit de consum(consuma cat o dacie 1310 dar totusi e bmw).
Daca ursii pot si colorati si tunati dupa gustul fiecaruia la rechini nu prea se potriveste acelasi mod de modificare.
Cat despre cum ce functioneaza la masina si la ce sa te uiti..... in primulk rand la istoricul masinii asta o sa-ti spuna multe, dar conteaza si tablaria si aici ma refer la caroserie nu aripi si spoilere, dar si la functionarea normala a motorului, restul nu conteaza, se reface.
__________________

Last edited by Muscle Car; 25-11-10 at 16:30.
Muscle Car is offline   Reply With Quote
Old 25-11-10, 18:02   #3
alex_maniacu_91

Stage 5
 
alex_maniacu_91's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,467
Member of:
[BMW]
Default Re: Sfat E30 / E21

Depinde in primu rand ce vrei. Daca e doar de distractie atunci mergi pe urs 100%.
Sunt posesor de ambele modele si imi e cam greu sa aleg intre ele. Ambele te fac sa te simti foarte bine la volan, iti pun un zambet pe fata
Ce este mai rau, cu piesele. La e21 gasesti foarte greu, pe cand ursii inca sunt la dezmembrari mai peste tot.

Consumul, cel putin la mine sta cam asa:
e30 318i- 10-11 in oras.
E21 316 (carburatie): ~8 in oras. Asta fiindca nu este carburatorul original si este reglat pe consum. Un 316 cu carburator original cred ca sare de 11.


Daca totusi vrei o masina normala, adica doar pentru a-ti face treaba cu ea, as inclina putin mai mult spre e21. Este o prezenta mai rara (dar placuta) pe strazile noastre si nu numai.

L.E: De obicei, ursii la banii mentionati de tine mai necesita investitie, destul de multa in unele cazuri. Un e21 la banii aia ( cel putin din tara) ai sanse sa-l gasesti in stare mai buna. Am vazut ca afara sunt destul de scumpe e21.
__________________

Last edited by alex_maniacu_91; 25-11-10 at 18:13.
alex_maniacu_91 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -