eu am un 318tds reloaded
)
am omorat 2 motoare de 1.8tds si am trecut la 2.5tds...
ce pot sa spun... e alta masina acum
-> 1.8tds e bun pt trafic urban si pt mers lejer... consumul pt traficul din bucuresti nu sare de 10%
... degeaba spun multi ca de la cei 90cai nu te poti astepta la nimic... daca mergi mai sportiv sa stii ca se simte cuplul de 190 Nm...dupa parerea mea este peste 316i... dar un mers mai sportiv il ingenuncheaza, mai ales daca nu stii ce fel a fost folosit si intretinut motorul inainte... te poti astepta sa se rupa o biela, sa se rupa o supapa si sa sparga pistonul... chestii de astea
)
daca ai grija si mergi normal cu el sa stii ca te poate duce multi ani... si inca un aspect pe care l-am observat!!! schimba-i lanturile de la distributie daca are peste 200mii km!
eu consum sub 6% la mers in afara localitatilor (viteza cat de cat constanta 100-110km/h) nu am reusit sa scot niciodata... iar in bucuresti imi lua cam 9% ... in carte zice ca are consum mediu 6,5%... la mine era cam 7% dar de multe ori mergeam mai sportiv...
viteza maxima constructiva este de 182km/h ... la mine pe ceasuri cel mai mult mi-a indicat 185km/h dar real cred ca aveam peste 177km/h
__________________________________________________ ___________
-> hmmm cu 2.5tds este alta viata!!!
eu am schimbat motorul si transmisia!
acum are 143cai si 280Nm cuplu ( la fel ca 2.8i de 193cai)
motorul trage ft bine in toate treptele de viteza! ideal ar fi fost sa ii pun autoblocant...
sincer va spun ca la mers normal consuma mai putin decat 1.8tds ... am mers de la Birlad pana la Bucuresti si mi-a luat 15litri in 260km... 1.8tds imi lua cam 17litri... si am facut drumul asta multe ori si am observat ca daca nu trec peste 110 si nu o forjez am consum mediu de 6%..
la condus sportiv nu mi-a trecut niciodata de 8%... in Bucuresti nu prea merg mult cu ea pt ca nu imi place sa stau in trafic bara la bara (prefer RATB pt ca e mai rapid) dar am vazut ca nu sare de 10%...
viteza maxima constructiva este de 215km/h daca nu ma insel... m-am dus 200 si inca putin pe ceasuri... mai aveam pedala dar ma apropvam de o localitate...
in treapta a 5a dupa ce intra turbo cam de pe la 2000ture incepe sa traga continuu pana aproape in limitare
)
!!! si eu ma gandesc la o resoftare... si sa il duc in 175cai si 350Nm cuplu
!!!
__________________________________________________ __________
conscluzia o tragi singur!!!
nu stiu cum sta treaba cu impozitul la motor de 2.5... inainte stiam ca era in jur de 450-500lei... acum am inteles ca ar fi dublu, deci vreo 900-1000lei... daca e asa atunci se merita sa alegi 2.5tds
PS:
daca vrei sa pui diesel pe o caroserie care este de benzinar vezi ca o sa ai de facut cateva modificari...
daca te intereseaza iti pot spune...